Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    Karl Benz – W dniu dzisiejszym czyli 25 listopada, 171 lat temu urodził się Karl Benz, człowiek który w 1878 roku opracował silnik spalinowy w obiegu dwusuwowym, a następnie czterosuwowym.

Po czym w 1885 roku zbudował trójkołowy pojazd z skonstruowanym przez siebie silnikiem spalinowym o pojemności 980 cm³ generującym moc 1 KM, który rozwijał maksymalnie 16 km/h.
Automobil został pokazany 3 lipca 1886 roku na ulicy Ringstraße w Mannheim.

Jednak opinia publiczna wynalazku nie zaakceptowała, spotkały go drwiny i szyderstwo. Z przyzwyczajenia do furmanek 4-kołowych z obrotowym przodkiem, nie zrozumiano zalet pojazdu 3-kołowego. Benz pomimo tego kontynuował prace nad nowymi modelami swego samochodu. W przezwyciężeniu oporu społeczeństwa pomogła mu jego żona Bertha Benz, która zaprezentowała wynalazek szerszej publiczności, jednocześnie stając się pierwszą osobą, która pokonała samochodem dystans większy niż 100 km.

Karl skonstruował podzespoły takie jak; mechanizm różnicowy, świecę zapłonową, skrzynię biegów, sprzęgło, chłodnicę oraz gaźnik.
Z wyjątkiem tego ostatniego, wszystko to jest do teraz stosowane we współczesnych samochodach.

Myślę że każdy fan/pasjonat motoryzacji powinien o tym wiedzieć, niezależnie z jakiej strony "frontu" pochodzi.
    W dniu dzisiejszym czyli 25 listopada, 171 lat temu urodził się Karl Benz, człowiek który w 1878 roku opracował silnik spalinowy w obiegu dwusuwowym, a następnie czterosuwowym.

    Po czym w 1885 roku zbudował trójkołowy pojazd z skonstruowanym przez siebie silnikiem spalinowym o pojemności 980 cm³ generującym moc 1 KM, który rozwijał maksymalnie 16 km/h.
    Automobil został pokazany 3 lipca 1886 roku na ulicy Ringstraße w Mannheim.

    Jednak opinia publiczna wynalazku nie zaakceptowała, spotkały go drwiny i szyderstwo. Z przyzwyczajenia do furmanek 4-kołowych z obrotowym przodkiem, nie zrozumiano zalet pojazdu 3-kołowego. Benz pomimo tego kontynuował prace nad nowymi modelami swego samochodu. W przezwyciężeniu oporu społeczeństwa pomogła mu jego żona Bertha Benz, która zaprezentowała wynalazek szerszej publiczności, jednocześnie stając się pierwszą osobą, która pokonała samochodem dystans większy niż 100 km.

    Karl skonstruował podzespoły takie jak; mechanizm różnicowy, świecę zapłonową, skrzynię biegów, sprzęgło, chłodnicę oraz gaźnik.
    Z wyjątkiem tego ostatniego, wszystko to jest do teraz stosowane we współczesnych samochodach.

    Myślę że każdy fan/pasjonat motoryzacji powinien o tym wiedzieć, niezależnie z jakiej strony "frontu" pochodzi.
    Teraz już nie braknie fazy – Brakowało na dwóch cylindrach i jak przystało wymieniłem wszystkie. Porównanie nowej i starej (stare i tak były 2x czyszczone).
    Brakowało na dwóch cylindrach i jak przystało wymieniłem wszystkie. Porównanie nowej i starej (stare i tak były 2x czyszczone).
    28 września 2015, 18:27 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    BMW E46 – Witam wszystkich MotoKillerów! Chciałbym Wam zaprezentować moje pierwsze autko (uprzedzam, nie, rodzice nie dali na nie  ) jakim jest BMW E46 r.2000 silnik M47D20 (2.0D 136KM, 100kW)
Niestety poprzedni właściciel nie był zbyt ogarnięty przy tym samochodzie, a co za tym idzie, wpadłem w minę.
Nawet wole nie wiedzieć ile samochód jeździł na tym oleju. Podczas diagnostyki na stacji kontroli pojazdów olej był jak kisiel. Mam w nim trochę do ogarnięcia blachę i lakier (odpryski na masce i prawe przednie nadkole) na prawym nadkole i na progu zaczyna wychodzić trochę rudego. I oto moja mina w którą wpadłem... Koło dwumasowe. Nie jest już w dobrej kondycji (wyszło dopiero na jaw po zakupie przy pierwszej naprawie) ale na szczęście nie jest aż tak tragicznie, zaczyna dopiero się coś dziać jeszcze do wiosny mogę jeździć na tym dwumasie.
Rzeczy, które już zrobiłem
- prawy wahacz
- lewy drążek kierowniczy
- hamulec ręczny
- olej
- filtry
Do zrobienia zostało:
- blacha i lakierownie
- koło dwumasowe
- przednie lampy (od starości popękały)
- świece
Uważam, że za cenę 7500zł to nie dałem wcale dużo. Zapraszam do komentowania!


Nie mogę dodać więcej zdjęć, resztę zdjęć w komentarzach.
    Witam wszystkich MotoKillerów! Chciałbym Wam zaprezentować moje pierwsze autko (uprzedzam, nie, rodzice nie dali na nie ) jakim jest BMW E46 r.2000 silnik M47D20 (2.0D 136KM, 100kW)
    Niestety poprzedni właściciel nie był zbyt ogarnięty przy tym samochodzie, a co za tym idzie, wpadłem w minę.
    Nawet wole nie wiedzieć ile samochód jeździł na tym oleju. Podczas diagnostyki na stacji kontroli pojazdów olej był jak kisiel. Mam w nim trochę do ogarnięcia blachę i lakier (odpryski na masce i prawe przednie nadkole) na prawym nadkole i na progu zaczyna wychodzić trochę rudego. I oto moja mina w którą wpadłem... Koło dwumasowe. Nie jest już w dobrej kondycji (wyszło dopiero na jaw po zakupie przy pierwszej naprawie) ale na szczęście nie jest aż tak tragicznie, zaczyna dopiero się coś dziać jeszcze do wiosny mogę jeździć na tym dwumasie.
    Rzeczy, które już zrobiłem
    - prawy wahacz
    - lewy drążek kierowniczy
    - hamulec ręczny
    - olej
    - filtry
    Do zrobienia zostało:
    - blacha i lakierownie
    - koło dwumasowe
    - przednie lampy (od starości popękały)
    - świece
    Uważam, że za cenę 7500zł to nie dałem wcale dużo. Zapraszam do komentowania!


    Nie mogę dodać więcej zdjęć, resztę zdjęć w komentarzach.
    20 września 2015, 23:35 przez LubA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (21)
    Źródło:

    własne

    Co można wydobyć z silnika po 30 latach Borgward  Izabella – Wykręcone świece i 30 lat pod chmurką zrobiło swoje Borgward Izabella de lux 1959R SILNIK 1500 75 KM.
    Wykręcone świece i 30 lat pod chmurką zrobiło swoje Borgward Izabella de lux 1959R SILNIK 1500 75 KM.
    28 sierpnia 2015, 17:11 przez ~miroslaw200c | Do ulubionych | Skomentuj
    5 sierpnia 2015, 13:55 przez michu1986 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    miłosnicy czterech kółek

    Fiesta xr2i pod maską – Wielu prosiło o zdjęcia pod maską a więc wrzucam z lekkim poślizgiem ponieważ robiłem świece wraz z okablowaniem i uszczelkę pod klawiaturą.Dodatkowo doszedł filtr stożkowy ale to nie koniec prac przy dopieszczaniu mojej xr2i. Pozdrawiam.
    Wielu prosiło o zdjęcia pod maską a więc wrzucam z lekkim poślizgiem ponieważ robiłem świece wraz z okablowaniem i uszczelkę pod klawiaturą.Dodatkowo doszedł filtr stożkowy ale to nie koniec prac przy dopieszczaniu mojej xr2i. Pozdrawiam.
    Opel Astra F  4x4 650 koni – Spotkana na MotoWeekend w Gorzowie Wlkp.


Silnik: z32se
Wersja nadwozia : sedan
Rok produkcji 2000 

Silnik 3.2 v6 Z32SE z vectry C
Turbo Holset hx35w
Intercooler Mishimoto
BOV HKS
Wałki ssące i wydechowe G z X30XE
Kolektora dolotowy od X30XE +porting
Wtryski 850CC
Wydech 3 cale
Filtr powietrza ITG
Wskaźniki Boost, EGT, temp. oleju, ciśn. oleju Autogauge SM Peak
AFR Wideband INNOVATE
Świece Bosh F5DP0R
Cewki zapłonowe bezpośrednie z Vectry C
Strojone na Ecumaster EMU.
    Spotkana na MotoWeekend w Gorzowie Wlkp.


    Silnik: z32se
    Wersja nadwozia : sedan
    Rok produkcji 2000

    Silnik 3.2 v6 Z32SE z vectry C
    Turbo Holset hx35w
    Intercooler Mishimoto
    BOV HKS
    Wałki ssące i wydechowe G z X30XE
    Kolektora dolotowy od X30XE +porting
    Wtryski 850CC
    Wydech 3 cale
    Filtr powietrza ITG
    Wskaźniki Boost, EGT, temp. oleju, ciśn. oleju Autogauge SM Peak
    AFR Wideband INNOVATE
    Świece Bosh F5DP0R
    Cewki zapłonowe bezpośrednie z Vectry C
    Strojone na Ecumaster EMU.
    Prezent dla ukochanej na walentynki – Witam.
Postanowiłem pochwalić się swoim prezentem jaki zrobiłem dla mojej dziewczyny na walentynki. 
Ona też interesuje się motocyklami, więc pomyślałem, że robię jej serduszko ze świec zapłonowych jakie posiadam w garażu. Zrobiłem szkielet z drutu, pospawałem ze sobą wyczyszczone świece i zrobiłem koszyczek na zwykłą świeczkę.
Efekt przeszedł moje oczekiwania, a co dopiero, gdy zgaśnie światło i świeczka jest zapalona!
Jeśli się Wam podoba to wrzucę również zdjęcie w ciemnościach.
Pozdrawiam.
    Witam.
    Postanowiłem pochwalić się swoim prezentem jaki zrobiłem dla mojej dziewczyny na walentynki.
    Ona też interesuje się motocyklami, więc pomyślałem, że robię jej serduszko ze świec zapłonowych jakie posiadam w garażu. Zrobiłem szkielet z drutu, pospawałem ze sobą wyczyszczone świece i zrobiłem koszyczek na zwykłą świeczkę.
    Efekt przeszedł moje oczekiwania, a co dopiero, gdy zgaśnie światło i świeczka jest zapalona!
    Jeśli się Wam podoba to wrzucę również zdjęcie w ciemnościach.
    Pozdrawiam.
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)