Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    Kilka słów o działaniu tego niezbędnego w silniku o zapłonie iskrowym elementu.
    13 sierpnia 2022, 17:13 przez ~Motozynier | Do ulubionych | Skomentuj
    Spełniamy postanowienia noworoczne – Tak jest, a na pierwszy strzał idzie silniczek tzn. wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie itp. Na razie nie będę zdradzać co dalej ale w ubiegłym roku 2K16 wpadł gwint, dystanse, hamulce, sprzęgło, serwis klimy, rozbudowa audio, naprawa foteli, pompa wspomagania plus pasek itp, płyn chłodniczy plus termostaty (do 3 razy sztuka i przez to mam głowicę do roboty), znalezienie problemu "airbag", listwa zapłonowa plus świece no i jakieś tam kosmetyczne oraz drobne sprawy.
    Tak jest, a na pierwszy strzał idzie silniczek tzn. wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie itp. Na razie nie będę zdradzać co dalej ale w ubiegłym roku 2K16 wpadł gwint, dystanse, hamulce, sprzęgło, serwis klimy, rozbudowa audio, naprawa foteli, pompa wspomagania plus pasek itp, płyn chłodniczy plus termostaty (do 3 razy sztuka i przez to mam głowicę do roboty), znalezienie problemu "airbag", listwa zapłonowa plus świece no i jakieś tam kosmetyczne oraz drobne sprawy.
    Wymieniamy cewkę zapłonową z powodu wypadającej cewki zapłonowej na czwartym cylindrze. Plus sprawdzimy jak wymienić świece.
    15 stycznia 2017, 19:50 przez 06magda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    I 3 lata pykło – Jak ten czas szybko leci ale tak popatrzeć z innej perspektywy to te wszystkie kilometry i godziny są bezcenne. Wiele przeżyć, wspomnień, zrealizowanych celów oraz tych przyszłych, które sprawiają wielką radość. Ja nie przywiązuję uwagi do rzeczy materialnych ale mam wielki sentyment do tego auta. Kurcze fajnie mieć pasję i realizować marzenia! ps. mówili nie kupuj VTS'a bo elektronika, silnik itp a jedyna rzecz która poza rzeczami eksploatacyjnymi padła to listwa zapłonowa (koszt 100zł) i jedyna rzecz która unieruchomiła mi auto to gdy skręcałem gwint uderzyłem kluczem o błotnik i zaskoczyło zabezpieczenie odcięcia zapłonu. Pozdrawiam i szerokości!
    Jak ten czas szybko leci ale tak popatrzeć z innej perspektywy to te wszystkie kilometry i godziny są bezcenne. Wiele przeżyć, wspomnień, zrealizowanych celów oraz tych przyszłych, które sprawiają wielką radość. Ja nie przywiązuję uwagi do rzeczy materialnych ale mam wielki sentyment do tego auta. Kurcze fajnie mieć pasję i realizować marzenia! ps. mówili nie kupuj VTS'a bo elektronika, silnik itp a jedyna rzecz która poza rzeczami eksploatacyjnymi padła to listwa zapłonowa (koszt 100zł) i jedyna rzecz która unieruchomiła mi auto to gdy skręcałem gwint uderzyłem kluczem o błotnik i zaskoczyło zabezpieczenie odcięcia zapłonu. Pozdrawiam i szerokości!
    21 września 2016, 21:54 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Karl Benz – W dniu dzisiejszym czyli 25 listopada, 171 lat temu urodził się Karl Benz, człowiek który w 1878 roku opracował silnik spalinowy w obiegu dwusuwowym, a następnie czterosuwowym.

Po czym w 1885 roku zbudował trójkołowy pojazd z skonstruowanym przez siebie silnikiem spalinowym o pojemności 980 cm³ generującym moc 1 KM, który rozwijał maksymalnie 16 km/h.
Automobil został pokazany 3 lipca 1886 roku na ulicy Ringstraße w Mannheim.

Jednak opinia publiczna wynalazku nie zaakceptowała, spotkały go drwiny i szyderstwo. Z przyzwyczajenia do furmanek 4-kołowych z obrotowym przodkiem, nie zrozumiano zalet pojazdu 3-kołowego. Benz pomimo tego kontynuował prace nad nowymi modelami swego samochodu. W przezwyciężeniu oporu społeczeństwa pomogła mu jego żona Bertha Benz, która zaprezentowała wynalazek szerszej publiczności, jednocześnie stając się pierwszą osobą, która pokonała samochodem dystans większy niż 100 km.

Karl skonstruował podzespoły takie jak; mechanizm różnicowy, świecę zapłonową, skrzynię biegów, sprzęgło, chłodnicę oraz gaźnik.
Z wyjątkiem tego ostatniego, wszystko to jest do teraz stosowane we współczesnych samochodach.

Myślę że każdy fan/pasjonat motoryzacji powinien o tym wiedzieć, niezależnie z jakiej strony "frontu" pochodzi.
    W dniu dzisiejszym czyli 25 listopada, 171 lat temu urodził się Karl Benz, człowiek który w 1878 roku opracował silnik spalinowy w obiegu dwusuwowym, a następnie czterosuwowym.

    Po czym w 1885 roku zbudował trójkołowy pojazd z skonstruowanym przez siebie silnikiem spalinowym o pojemności 980 cm³ generującym moc 1 KM, który rozwijał maksymalnie 16 km/h.
    Automobil został pokazany 3 lipca 1886 roku na ulicy Ringstraße w Mannheim.

    Jednak opinia publiczna wynalazku nie zaakceptowała, spotkały go drwiny i szyderstwo. Z przyzwyczajenia do furmanek 4-kołowych z obrotowym przodkiem, nie zrozumiano zalet pojazdu 3-kołowego. Benz pomimo tego kontynuował prace nad nowymi modelami swego samochodu. W przezwyciężeniu oporu społeczeństwa pomogła mu jego żona Bertha Benz, która zaprezentowała wynalazek szerszej publiczności, jednocześnie stając się pierwszą osobą, która pokonała samochodem dystans większy niż 100 km.

    Karl skonstruował podzespoły takie jak; mechanizm różnicowy, świecę zapłonową, skrzynię biegów, sprzęgło, chłodnicę oraz gaźnik.
    Z wyjątkiem tego ostatniego, wszystko to jest do teraz stosowane we współczesnych samochodach.

    Myślę że każdy fan/pasjonat motoryzacji powinien o tym wiedzieć, niezależnie z jakiej strony "frontu" pochodzi.
    Serce ze świec nocą – Prezentuje serce ze świec zapłonowych z zapaloną świeczką w nocy. Skoro za dnia się Wam spodobało, to myślę, że nocą również przypadnie Wam do gustu.
Pozdrawiam
    Prezentuje serce ze świec zapłonowych z zapaloną świeczką w nocy. Skoro za dnia się Wam spodobało, to myślę, że nocą również przypadnie Wam do gustu.
    Pozdrawiam
    Prezent dla ukochanej na walentynki – Witam.
Postanowiłem pochwalić się swoim prezentem jaki zrobiłem dla mojej dziewczyny na walentynki. 
Ona też interesuje się motocyklami, więc pomyślałem, że robię jej serduszko ze świec zapłonowych jakie posiadam w garażu. Zrobiłem szkielet z drutu, pospawałem ze sobą wyczyszczone świece i zrobiłem koszyczek na zwykłą świeczkę.
Efekt przeszedł moje oczekiwania, a co dopiero, gdy zgaśnie światło i świeczka jest zapalona!
Jeśli się Wam podoba to wrzucę również zdjęcie w ciemnościach.
Pozdrawiam.
    Witam.
    Postanowiłem pochwalić się swoim prezentem jaki zrobiłem dla mojej dziewczyny na walentynki.
    Ona też interesuje się motocyklami, więc pomyślałem, że robię jej serduszko ze świec zapłonowych jakie posiadam w garażu. Zrobiłem szkielet z drutu, pospawałem ze sobą wyczyszczone świece i zrobiłem koszyczek na zwykłą świeczkę.
    Efekt przeszedł moje oczekiwania, a co dopiero, gdy zgaśnie światło i świeczka jest zapalona!
    Jeśli się Wam podoba to wrzucę również zdjęcie w ciemnościach.
    Pozdrawiam.
    Fiat 126p FL 87-nowe życie – Komora prawie gotowa.
Zawieszenie tylne ukończone i tylne hamulce:
-nowe wahacze
-nowe tarcze kotwiczne
-kompletny układ hamulcowy nowy, łącznie z pedałami, pompą hamulcową i zbiorniczkiem
-nowe łożyska kół
-nowe sprężyny
-nowe odbojniki
-nowe przeguby wersja wzmocniona
Reszta podwozia:
-nowy zbiornik paliwa z wskaźnikiem
-nowe wszystkie linki i przelotki
-nowe przewody paliwowe + filtr
-wiązka odświeżona i umocowana
-cewka zapłonowa wypolerowana
Wszystkie śruby i nakrętki wkręcane na miedź spray( stąd te rudawe place)
Prace idą powoli gdyż poświęcam temu projektowi kilka godzin tygodniowo:(.
Każdy element jest tam gdzie powinien się znajdować i wszystko poskręcane tak jak należy- składam wiernie z książką bez pośpiechu.

Proszę nie zadawać pytań czy warto czy nie i że się nie opłaca. Stwierdziłem że warto uratować ten samochód, a że już kiedyś marzyłem by złożyć coś od podstaw to robię to zgodnie ze sztuką, a nie na sztukę.

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, podpowiedzi bądź po prostu się to podoba to proszę o komentarze. 

Oczywiście będzie logo MOTOKILLER.pl,
koszulki już mam.
 Pozdrawiam MotoKillerów!
    Komora prawie gotowa.
    Zawieszenie tylne ukończone i tylne hamulce:
    -nowe wahacze
    -nowe tarcze kotwiczne
    -kompletny układ hamulcowy nowy, łącznie z pedałami, pompą hamulcową i zbiorniczkiem
    -nowe łożyska kół
    -nowe sprężyny
    -nowe odbojniki
    -nowe przeguby wersja wzmocniona
    Reszta podwozia:
    -nowy zbiornik paliwa z wskaźnikiem
    -nowe wszystkie linki i przelotki
    -nowe przewody paliwowe + filtr
    -wiązka odświeżona i umocowana
    -cewka zapłonowa wypolerowana
    Wszystkie śruby i nakrętki wkręcane na miedź spray( stąd te rudawe place)
    Prace idą powoli gdyż poświęcam temu projektowi kilka godzin tygodniowo:(.
    Każdy element jest tam gdzie powinien się znajdować i wszystko poskręcane tak jak należy- składam wiernie z książką bez pośpiechu.

    Proszę nie zadawać pytań czy warto czy nie i że się nie opłaca. Stwierdziłem że warto uratować ten samochód, a że już kiedyś marzyłem by złożyć coś od podstaw to robię to zgodnie ze sztuką, a nie na sztukę.

    Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, podpowiedzi bądź po prostu się to podoba to proszę o komentarze.

    Oczywiście będzie logo MOTOKILLER.pl,
    koszulki już mam.
    Pozdrawiam MotoKillerów!
    29 sierpnia 2014, 2:55 przez motokes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Seria motocykle i motorowery PRL: #3 Romet Ogar 200 – Producent: Zakłady Rowerowe Predom-Romet

Miejsce produkcji: Bydgoszcz, Polska

Lata produkcji: 1983-1990

Ogar 200 - dane techniczne
-Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
-Typ silnika - Jawa 223
-Pojemność - 49,9 cm³
-Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
-Stopień sprężania - 1:9,5
-Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
-Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
-Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
-Instalacja elektryczna - 6V - 20W
-Świeca zapłonowa - F80 Iskra
-Masa w stanie suchym - 60 kg
-Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)
-Pojemność zbiornika - 9 l
-Rezerwa - 2l
-Prędkość maksymalna - 50 km/h
    Producent: Zakłady Rowerowe Predom-Romet

    Miejsce produkcji: Bydgoszcz, Polska

    Lata produkcji: 1983-1990

    Ogar 200 - dane techniczne
    -Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
    -Typ silnika - Jawa 223
    -Pojemność - 49,9 cm³
    -Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min
    -Stopień sprężania - 1:9,5
    -Gaźnik - JIKOV 2917 PSb
    -Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej
    -Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej
    -Instalacja elektryczna - 6V - 20W
    -Świeca zapłonowa - F80 Iskra
    -Masa w stanie suchym - 60 kg
    -Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)
    -Pojemność zbiornika - 9 l
    -Rezerwa - 2l
    -Prędkość maksymalna - 50 km/h
    19 kwietnia 2014, 19:39 przez Babcia_Irenka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Szacunek dla pana – W 1878 Benz opracował konstrukcję dwusuwowego silnika spalinowego, a następnie lekkiego silnika czterosuwowego.
Zastosował mechanizm różnicowy, oraz skonstruował inne zespoły pojazdu mechanicznego, jak świeca zapłonowa, sprzęgło, gaźnik, chłodnica wodna oraz skrzynia biegów. W 1885 zbudował pierwszy "automobil", trzykołowy pojazd z silnikiem spalinowym i elektrycznym zapłonem, który to automobil zaprezentowano po raz pierwszy w roku 1886 w Mannheim. Na ten pojazd Carl Benz uzyskał patent niemiecki nr 37435, a pojazd nazwany został Benz Patent-Motorwagen Nummer 1.





1883 założył spółkę „Benz & Cie. Rheinische Gasmotorenfabrik Mannheim“ wytwarzającą stacjonarne silniki spalinowe na gaz miejski.
Ta firma po połączeniu w roku 1926 ze spółką Daimler-Motoren-Gesellschaft przekształciła się w spółkę akcyjną Daimler-Benz AG.

Carl Benz zmarł w wieku 84 lat, 4 kwietnia 1929 w Ladenburgu.
    W 1878 Benz opracował konstrukcję dwusuwowego silnika spalinowego, a następnie lekkiego silnika czterosuwowego.
    Zastosował mechanizm różnicowy, oraz skonstruował inne zespoły pojazdu mechanicznego, jak świeca zapłonowa, sprzęgło, gaźnik, chłodnica wodna oraz skrzynia biegów. W 1885 zbudował pierwszy "automobil", trzykołowy pojazd z silnikiem spalinowym i elektrycznym zapłonem, który to automobil zaprezentowano po raz pierwszy w roku 1886 w Mannheim. Na ten pojazd Carl Benz uzyskał patent niemiecki nr 37435, a pojazd nazwany został Benz Patent-Motorwagen Nummer 1.





    1883 założył spółkę „Benz & Cie. Rheinische Gasmotorenfabrik Mannheim“ wytwarzającą stacjonarne silniki spalinowe na gaz miejski.
    Ta firma po połączeniu w roku 1926 ze spółką Daimler-Motoren-Gesellschaft przekształciła się w spółkę akcyjną Daimler-Benz AG.

    Carl Benz zmarł w wieku 84 lat, 4 kwietnia 1929 w Ladenburgu.
    25 listopada 2013, 19:34 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)