Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 266 takich materiałów
    Mój pierwszy projekt. – Na zdjęciu widzicie wygląd końcowy. Kupiłem samochód w bardzo ładnym stanie. Siedziało w nim C14NZ (1.4 8v 60hp dla niewtajemniczonych), a zastąpił go C20XE (2.0 16v 150hp). Obniżone zostało zawieszenie, wydech przelotowy, lampy przód tył rozklejane, czyszczone, regenerowane i przyciemniane. Zestaw hamulcowy przód/tył od Astry GSi. Koła Kerscher Carmona 7,5j i 9jx16 na oponach Dunlop SP Sport 195/40/16 i 215/35/16.
Całe car audio firmy Kenwood, kierownica Kadett GSi, fotele z Vectry A 2000. Samochodem jeździłem spory kawał czasu i szczerze mówiąc bardzo mi go brakuje (człowiek głupi sprzedał za parę groszy na bilet do DE).  Zrobiłem go sam od podstaw pod siebie i mam w planach ponowić taki twór. Pozdrawiam Igor.
    Na zdjęciu widzicie wygląd końcowy. Kupiłem samochód w bardzo ładnym stanie. Siedziało w nim C14NZ (1.4 8v 60hp dla niewtajemniczonych), a zastąpił go C20XE (2.0 16v 150hp). Obniżone zostało zawieszenie, wydech przelotowy, lampy przód tył rozklejane, czyszczone, regenerowane i przyciemniane. Zestaw hamulcowy przód/tył od Astry GSi. Koła Kerscher Carmona 7,5j i 9jx16 na oponach Dunlop SP Sport 195/40/16 i 215/35/16.
    Całe car audio firmy Kenwood, kierownica Kadett GSi, fotele z Vectry A 2000. Samochodem jeździłem spory kawał czasu i szczerze mówiąc bardzo mi go brakuje (człowiek głupi sprzedał za parę groszy na bilet do DE). Zrobiłem go sam od podstaw pod siebie i mam w planach ponowić taki twór. Pozdrawiam Igor.
    23 stycznia 2020, 18:07 przez Mlody23Opel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasne

    Tour de Polonez – Wycieczka moim polonezem do Paryża.
    Wycieczka moim polonezem do Paryża.
    5 października 2019, 16:53 przez ~classicaro | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    To piękne sportowe auto De Tomaso miało konkurować z brytyjskim AC Cobra. Jaką nosiło nazwę? – Mangusta. De Tomaso nazwał w roku 1966 auto Mangustą, gdyż w założeniu miało zdetronizować królującą wśród aut sportowych AC Cobrę (mangusty polują na węże). Auto projektu Giugiaro wyglądało świetnie, ale prowadziło się słabo.
    Mangusta. De Tomaso nazwał w roku 1966 auto Mangustą, gdyż w założeniu miało zdetronizować królującą wśród aut sportowych AC Cobrę (mangusty polują na węże). Auto projektu Giugiaro wyglądało świetnie, ale prowadziło się słabo.
    I dlaczego jest tak drogo? – By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    5 sierpnia 2019, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    P72 to samochód sportowy o stylizacji retro wprowadzony na Goodwood Festival of Speed 2019 pod odrodzoną marką DeTomaso.
    Samochód osobowy produkowany przez firmę Citroën w latach 1968-1987. Najbardziej znany z serii filmów z Louisem de Funèsem, w których wcielał się w rolę francuskiego żandarma.
    14 czerwca 2019, 20:54 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pościg za skradzionym samochodem kończy się strzelaniną w której zginęli kierowca 22-letnia Megan Rivera i jej pasażer, 30-letni De'Angelo Brown. Po przeszukaniu w samochodzie Policja znalazła nielegalną broń i kokainę.
    14 maja 2019, 19:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Projektant samochodowy z Włoch, obecnie projektuje samochody dla wszystkich marek Volkswagena. Jego kariera rozpoczęła się w 1972 r., gdy pracował dla Fiata. Zaprojektował tam m.in. deskę rozdzielczą dla Polskiego Fiata 125p MR75.
    5 maja 2019, 8:53 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj