Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 86 takich materiałów
    15 października 2015, 21:41 przez dhaaaro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mój Kropek – Mój kropek po drobnych modach. 
Kupiłem go pół roku temu, na stalowej feldze z chińskimi lampami, z czerwonymi plastikami w środku, ogólnie był w kiepskim stanie. Fiat kosztował mnie tysiąc złotych, a ponad trzy razy tyle w niego wsadziłem, a zrobiłem w nim:
-LPG BRC w tym silniku (55KM) może i nie jest demonem prędkości ale pali 7-8l gazu na 100km
- wymieniłem rozrząd 
- wymieniłem lampy i kierunkowskazy na orginał
- wsadziłem żarówki Bosma Blue Laser
- dołożyłem halogeny
- zmieniłem wszystkie plastiki w środku na oryginalne
- kupiłem alufelgi
- zrobiłem poprawki lakiernicze
- wymieniłem wszystkie płyny i uszczelniłem silnik
- zamontowałem kilka innych przydatnych pierdół takie jak : porządne radio, głośniki 240w na półkę, siłowniki przedniej maski etc...
Wielu z was powie po co ładować w Fiata tyle kasy... może i macie racje ale mam do Kropka jakiś specjalny sentyment i będę go dofinansowywał i starał się żeby trzymał się jak najlepiej i dbał o niego wizualnie jak i mechanicznie mimo, że to Fiat i ma tylko 55KM + LPG to robię nim tygodniowo ponad 1000 km i nigdy mnie nie zawiódł.
    Mój kropek po drobnych modach.
    Kupiłem go pół roku temu, na stalowej feldze z chińskimi lampami, z czerwonymi plastikami w środku, ogólnie był w kiepskim stanie. Fiat kosztował mnie tysiąc złotych, a ponad trzy razy tyle w niego wsadziłem, a zrobiłem w nim:
    -LPG BRC w tym silniku (55KM) może i nie jest demonem prędkości ale pali 7-8l gazu na 100km
    - wymieniłem rozrząd
    - wymieniłem lampy i kierunkowskazy na orginał
    - wsadziłem żarówki Bosma Blue Laser
    - dołożyłem halogeny
    - zmieniłem wszystkie plastiki w środku na oryginalne
    - kupiłem alufelgi
    - zrobiłem poprawki lakiernicze
    - wymieniłem wszystkie płyny i uszczelniłem silnik
    - zamontowałem kilka innych przydatnych pierdół takie jak : porządne radio, głośniki 240w na półkę, siłowniki przedniej maski etc...
    Wielu z was powie po co ładować w Fiata tyle kasy... może i macie racje ale mam do Kropka jakiś specjalny sentyment i będę go dofinansowywał i starał się żeby trzymał się jak najlepiej i dbał o niego wizualnie jak i mechanicznie mimo, że to Fiat i ma tylko 55KM + LPG to robię nim tygodniowo ponad 1000 km i nigdy mnie nie zawiódł.
    18 maja 2015, 20:43 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Żonowa Meganka – W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

- dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
- przyciemniłem szyby tylne
- zamontowałem światła DRL Philips
- nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
- w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
- dałem jej ledy własnej roboty
- zrobiłem oświetlenie ambiente
- dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
- dołożyłem alarm
- pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
- podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
- dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
- zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
- wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
- wymieniony został czujnik ABS przód prawy
- wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
- wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
- wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
- wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
- zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając  na niej czujnik temperatury
- zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
- wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
- wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
- założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
- wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
- klimatyzacja odgrzybiona 
- co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
- 4 biegowy automat
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewane siedzenia
- podgrzewana elektrycznie przednia szyba
- welurowa tapicerka
- ABS
Silnik to 98 konny dTi.

Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

    - dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
    - przyciemniłem szyby tylne
    - zamontowałem światła DRL Philips
    - nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
    - w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
    - dałem jej ledy własnej roboty
    - zrobiłem oświetlenie ambiente
    - dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
    - dołożyłem alarm
    - pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
    - podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
    - dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

    Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
    - zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
    - wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
    - wymieniony został czujnik ABS przód prawy
    - wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
    - wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
    - wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
    - wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
    - zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając na niej czujnik temperatury
    - zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
    - wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
    - wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
    - założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
    - wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
    - klimatyzacja odgrzybiona
    - co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

    Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

    Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
    - 4 biegowy automat
    - wspomaganie kierownicy
    - centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
    - 4 elektryczne szyby
    - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - podgrzewane siedzenia
    - podgrzewana elektrycznie przednia szyba
    - welurowa tapicerka
    - ABS
    Silnik to 98 konny dTi.

    Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    Spełnienie marzeń - E30 – Już jakiś czas minął od poprzednich zdjęć które wstawiłem na motokiller'a . Macie tutaj zdjęcie z wczoraj i możecie sami ocenić postępy w renowacji E30 Wąska Lampa. Do auta niedawno kupiłem kilka oryginalnych części też od pasjonata tego auta. W tej chwili auto jest w podkładzie i czeka na lakier - oczywiście wszystko w ori idzie. Chromy wypolerowane, hamulce zrobione. Co mnie jeszcze czeka? 
- konserwacja podłogi
- wymiana olejów i filtrów
- rozrząd 
- nowa maglownica
- audio
- polerka 
- pranie wnętrza
- opłaty 
I wyjedzie w końcu.

Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia projektu, który możecie znaleźć w źródle strony.
    Już jakiś czas minął od poprzednich zdjęć które wstawiłem na motokiller'a . Macie tutaj zdjęcie z wczoraj i możecie sami ocenić postępy w renowacji E30 Wąska Lampa. Do auta niedawno kupiłem kilka oryginalnych części też od pasjonata tego auta. W tej chwili auto jest w podkładzie i czeka na lakier - oczywiście wszystko w ori idzie. Chromy wypolerowane, hamulce zrobione. Co mnie jeszcze czeka?
    - konserwacja podłogi
    - wymiana olejów i filtrów
    - rozrząd
    - nowa maglownica
    - audio
    - polerka
    - pranie wnętrza
    - opłaty
    I wyjedzie w końcu.

    Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia projektu, który możecie znaleźć w źródle strony.
    Z serii polskie projekty – Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI 
- korby seria GTE 
- panewki główne i korbowodowe ASO 
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO 
- nowy rozrząd 
- oleje i płyny MOTUL 

Układ dolotowy: 
- filtr K&N 
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl 
- duży IC od www.FMIC.pl 
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl 
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl 
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl 

Układ wydechowy: 
- Turbosprężarka T04Z 
- wydech 3,5" 
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl 

Układ napędowy : 
- skrzynia R154 
- dyfer supra mkIII ze szperą 

Układ wtryskowy: 
- wtryskiwacze 1000cc (E85) 
- 2x bosch fuel pump 

Układ chłodzenia: 
- chłodnica supra mkIV 

Układ napędowy: 
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem 
- docisk custom 

Zawieszenie: 
- gwint bilstein 


Elektronika: 
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl 
- EBC MAC 
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach) 
- CEWKI VAG 

Wnętrze: 
- seria 


Koła: 
- ROTA GRID IKR 18" 

Waga 1390kg
    Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

    Opis projektu:
    Silnik: 2JZ VVTI
    - korby seria GTE
    - panewki główne i korbowodowe ASO
    - wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
    - nowy rozrząd
    - oleje i płyny MOTUL

    Układ dolotowy:
    - filtr K&N
    - orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
    - duży IC od www.FMIC.pl
    - przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
    - kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
    - zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl

    Układ wydechowy:
    - Turbosprężarka T04Z
    - wydech 3,5"
    - kolektor TS T4 od www.FMIC.pl

    Układ napędowy :
    - skrzynia R154
    - dyfer supra mkIII ze szperą

    Układ wtryskowy:
    - wtryskiwacze 1000cc (E85)
    - 2x bosch fuel pump

    Układ chłodzenia:
    - chłodnica supra mkIV

    Układ napędowy:
    - tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
    - docisk custom

    Zawieszenie:
    - gwint bilstein


    Elektronika:
    - tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
    - EBC MAC
    - STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
    - CEWKI VAG

    Wnętrze:
    - seria


    Koła:
    - ROTA GRID IKR 18"

    Waga 1390kg
    Mazda RX-8 2JZ-GTE – Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

Opis projektu:
Silnik: 2JZ VVTI 
- korby seria GTE 
- panewki główne i korbowodowe ASO 
- wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO 
- nowy rozrząd 
- oleje i płyny MOTUL 

Układ dolotowy: 
- filtr K&N 
- orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl 
- duży IC od www.FMIC.pl 
- przepustnica 80mm od www.FMIC.pl 
- kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl 
- zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl 

Układ wydechowy: 
- Turbosprężarka T04Z 
- wydech 3,5" 
- kolektor TS T4 od www.FMIC.pl 

Układ napędowy : 
- skrzynia R154 
- dyfer supra mkIII ze szperą 

Układ wtryskowy: 
- wtryskiwacze 1000cc (E85) 
- 2x bosch fuel pump 

Układ chłodzenia: 
- chłodnica supra mkIV 

Układ napędowy: 
- tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem 
- docisk custom 

Zawieszenie: 
- gwint bilstein 


Elektronika: 
- tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl 
- EBC MAC 
- STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach) 
- CEWKI VAG 

Wnętrze: 
- seria 


Koła: 
- ROTA GRID IKR 18" 


Waga 1390kg
    Mazda RX-8 z silnikiem 2JZ-GTE, ciekawy i polski projekt, w planach jest około 700KM

    Opis projektu:
    Silnik: 2JZ VVTI
    - korby seria GTE
    - panewki główne i korbowodowe ASO
    - wszystkie uszczelki i uszczelniacze ORI ASO
    - nowy rozrząd
    - oleje i płyny MOTUL

    Układ dolotowy:
    - filtr K&N
    - orurowanie aluminiowe 3" od www.FMIC.pl
    - duży IC od www.FMIC.pl
    - przepustnica 80mm od www.FMIC.pl
    - kolektora ssący HKS od www.FMIC.pl
    - zawór upustowy 50mm od www.FMIC.pl

    Układ wydechowy:
    - Turbosprężarka T04Z
    - wydech 3,5"
    - kolektor TS T4 od www.FMIC.pl

    Układ napędowy :
    - skrzynia R154
    - dyfer supra mkIII ze szperą

    Układ wtryskowy:
    - wtryskiwacze 1000cc (E85)
    - 2x bosch fuel pump

    Układ chłodzenia:
    - chłodnica supra mkIV

    Układ napędowy:
    - tarcza orginiczna wzmocniona z kewlarem
    - docisk custom

    Zawieszenie:
    - gwint bilstein


    Elektronika:
    - tablet zamiast navi współpracujący z EMU od www.FMIC.pl
    - EBC MAC
    - STAND ALONE EMU ( LC , FS , SL , boost po biegach)
    - CEWKI VAG

    Wnętrze:
    - seria


    Koła:
    - ROTA GRID IKR 18"


    Waga 1390kg