Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    2JZ-GTE Single Turbo
    31 grudnia 2023, 16:33 przez ~TRDSS | Do ulubionych | Skomentuj
    10 marca 2023, 22:16 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tym razem do Kamila z KMS Engine trafiła Toyota Supra z kierownicą po lewej stronie z oryginalnym silnikiem 2JZ-GTE z pozostawionymi dwoma turbosprężarkami. Auto złożyli Goatz Racing z Poznania i tu ciekawostka - ten warsztat podjął się przejęcia projektu Mini po Przemku.
    3 czerwca 2022, 16:49 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2 maja 2022, 10:04 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Aristo – Samochód osobowy klasy średniej wyższej produkowany przez japońską markę Lexus w latach 1991-2020. Pierwsze dwie generacje sprzedawane były na japońskim rynku pod nazwą Toyota Aristo, a eksportowane jako Lexus GS. Druga generacja została zaprezentowana w styczniu 1997 podczas Detroit Auto Show jako prototyp o nazwie "High Performance Sedan". W Japonii w sierpniu tego samego roku uruchomiono produkcję drugiej generacji modelu Aristo (oznaczenie JZS160 dla silnika 2JZ-GE, JZS161 (V300 version) dla turbodoładowanych jednostek 2JZ-GTE). Silniki standardowo wyposażone były w system VVT-i co zaowocowało wzrostem wartości momentu obrotowego. Wersja twin-turbo dostępna była z elektronicznie sterowanym systemem skrętu czterech kół, kontrolą trakcji oraz automatyczną skrzynią biegów z trybem sekwencyjnym. Przy projektowaniu pojazdu użyto nowej płyty podłogowej znanej z Toyoty Crown. Podstawowym źródłem napędu został nieco zmodyfikowany silnik R6 3.0 2JZ-GE o mocy 231 KM i maksymalnym momencie obrotowym 305 Nm znany z pierwszej generacji. Na rynek USA przygotowano także wersję GS 400 (UZS160) wyposażoną w silnik V8 4.0 1UZ-FE o mocy 304 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Oba modele dostępne były z 5-biegową skrzynią automatyczną, GS 400 dodatkowo wyposażony był w przyciski do zmiany biegów zamontowane na kole kierownicy, w GS 300 rozwiązanie to pojawiło się dopiero w 2001 roku. W roku 2000 przeprowadzono facelifting modelu, zmodernizowana wersja oferowana była na rynku USA jako rocznik 2001. Była to jedyna większa modernizacja drugiej generacji Lexusa GS. W 1998 Lexus GS zdobył tytuł "Import Car of the Year" w rankingu magazynu Motor Trend.
    Samochód osobowy klasy średniej wyższej produkowany przez japońską markę Lexus w latach 1991-2020. Pierwsze dwie generacje sprzedawane były na japońskim rynku pod nazwą Toyota Aristo, a eksportowane jako Lexus GS. Druga generacja została zaprezentowana w styczniu 1997 podczas Detroit Auto Show jako prototyp o nazwie "High Performance Sedan". W Japonii w sierpniu tego samego roku uruchomiono produkcję drugiej generacji modelu Aristo (oznaczenie JZS160 dla silnika 2JZ-GE, JZS161 (V300 version) dla turbodoładowanych jednostek 2JZ-GTE). Silniki standardowo wyposażone były w system VVT-i co zaowocowało wzrostem wartości momentu obrotowego. Wersja twin-turbo dostępna była z elektronicznie sterowanym systemem skrętu czterech kół, kontrolą trakcji oraz automatyczną skrzynią biegów z trybem sekwencyjnym. Przy projektowaniu pojazdu użyto nowej płyty podłogowej znanej z Toyoty Crown. Podstawowym źródłem napędu został nieco zmodyfikowany silnik R6 3.0 2JZ-GE o mocy 231 KM i maksymalnym momencie obrotowym 305 Nm znany z pierwszej generacji. Na rynek USA przygotowano także wersję GS 400 (UZS160) wyposażoną w silnik V8 4.0 1UZ-FE o mocy 304 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Oba modele dostępne były z 5-biegową skrzynią automatyczną, GS 400 dodatkowo wyposażony był w przyciski do zmiany biegów zamontowane na kole kierownicy, w GS 300 rozwiązanie to pojawiło się dopiero w 2001 roku. W roku 2000 przeprowadzono facelifting modelu, zmodernizowana wersja oferowana była na rynku USA jako rocznik 2001. Była to jedyna większa modernizacja drugiej generacji Lexusa GS. W 1998 Lexus GS zdobył tytuł "Import Car of the Year" w rankingu magazynu Motor Trend.
    9 kwietnia 2022, 20:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    28 marca 2022, 19:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwszy odcinek top LCM w którym odkrywam najmocniejsze silniki jakie znajdziesz w samochodach marki Toyota.
    Naszą przygodę zaczynamy od słynnego 2JZ-GTE którego znajdziesz w popularny modelu: Toyota Supra, ale to nie był pierwszy samochód z tą jednostką ;)
    Później wejdziemy w klimat marki Lexus, z którego słynna jednostka V8 powędrowała do...
    Wszystkiego dowiesz się z filmu...
    2jz gte
    22 stycznia 2018, 16:24 przez ~LeSiO | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/user/lolbmw

    2jz E36 – 2jz gte
stroker 3.4L
800KM 900Nm
    2jz gte
    stroker 3.4L
    800KM 900Nm
    19 stycznia 2018, 17:25 przez ~LeSiO | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne