Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 86 takich materiałów
    VW GOLF III Nowy nabytek – Najważniejsze że nie ma rdzy, a że rozrząd przeskoczył to już nie ważne...
    Najważniejsze że nie ma rdzy, a że rozrząd przeskoczył to już nie ważne...
    20 maja 2014, 18:42 przez GRUBY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Jak było... – Dodaję kolejny mix zdjęć mojego Civa, pokazujących jego stan po zakupie. Wybrałam również kilka ujęć spośród mnóstwa fotek zrobionych podczas moich prac przy nim. Wymieniłam w tym samochodzie prawie wszystko, co można było: od kół, przez lampy, kierownicę i gałkę zmiany biegów, po rozrząd. Wkrótce pojawią się kolejne zdjęcia, bardziej aktualne. Korzystając z okazji chcę pozdrowić Osoby, które przyglądały się wprowadzanym przeze mnie zmianom i doceniały postępy. Dziękuję!
    Dodaję kolejny mix zdjęć mojego Civa, pokazujących jego stan po zakupie. Wybrałam również kilka ujęć spośród mnóstwa fotek zrobionych podczas moich prac przy nim. Wymieniłam w tym samochodzie prawie wszystko, co można było: od kół, przez lampy, kierownicę i gałkę zmiany biegów, po rozrząd. Wkrótce pojawią się kolejne zdjęcia, bardziej aktualne. Korzystając z okazji chcę pozdrowić Osoby, które przyglądały się wprowadzanym przeze mnie zmianom i doceniały postępy. Dziękuję!
    14 maja 2014, 23:24 przez gegenwart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Bardzo ciekawy rozrząd – Bez pasków, bez łańcuchów, bez problemu! - do tej pory aż posypią się zębatki
    Bez pasków, bez łańcuchów, bez problemu! - do tej pory aż posypią się zębatki
    1 kwietnia 2014, 22:36 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Zwykły Fiat ale – kupiony za grosze od pierwszej właścicielki przy 50000km, zero korozji, od strzału nowy rozrząd, oleje, świece. Nie pali więcej niż 6 litrów. Dziś po pół roku od zakupu ma 70000km i jak dotąd jest nie zawodny. Choć bym chciał to nie ma do czego dokładać
(1.0i.e.S.)
    Kupiony za grosze od pierwszej właścicielki przy 50000km, zero korozji, od strzału nowy rozrząd, oleje, świece. Nie pali więcej niż 6 litrów. Dziś po pół roku od zakupu ma 70000km i jak dotąd jest nie zawodny. Choć bym chciał to nie ma do czego dokładać
    (1.0i.e.S.)
    8 marca 2014, 12:31 przez ~qtr | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Bucciali TAV 8 - 32 – Przepiękne auto, które w w latach swojej produkcji (1931 - 1932) budziło podziw i szokowało, zarówno wyglądem jak i rozwiązaniami technicznymi.

Dane techniczne:

SILNIK

Rodzaj: Voisin C18H 60° V12
Pojemność: 4,885 l
Średn. cyl./skok tłoka: 72mm/100mm
Rozrząd: suwakowy (Knighta)
Zasilanie: 4 gaźniki Zenith
Moc: 113 KM/3500 obr./min.
Stosunek moc/poj.: 23 KM/l

UKŁAD NAPĘDOWY

Podwozie: stalowa rama podłużnicowa
Zawieszenie przód: osie wahadłowe, półeliptyczny, poprzeczny resor piórowy
Zawieszenie tył: oś sztywna, resory półeliptyczne
Hamulce: bębnowe wewnątrz kół, dookólne
Skrzynia biegów; 4-stopniowa, manualna
Napęd: na koła przednie

WYMIARY

Masa: 2880 kg
Dł./szer./wys.: 5790mm/1981mm/b.d.
Rozstaw osi: 3750mm
stosunek moc/masa: 0,04 KM/kg
    Przepiękne auto, które w w latach swojej produkcji (1931 - 1932) budziło podziw i szokowało, zarówno wyglądem jak i rozwiązaniami technicznymi.

    Dane techniczne:

    SILNIK

    Rodzaj: Voisin C18H 60° V12
    Pojemność: 4,885 l
    Średn. cyl./skok tłoka: 72mm/100mm
    Rozrząd: suwakowy (Knighta)
    Zasilanie: 4 gaźniki Zenith
    Moc: 113 KM/3500 obr./min.
    Stosunek moc/poj.: 23 KM/l

    UKŁAD NAPĘDOWY

    Podwozie: stalowa rama podłużnicowa
    Zawieszenie przód: osie wahadłowe, półeliptyczny, poprzeczny resor piórowy
    Zawieszenie tył: oś sztywna, resory półeliptyczne
    Hamulce: bębnowe wewnątrz kół, dookólne
    Skrzynia biegów; 4-stopniowa, manualna
    Napęd: na koła przednie

    WYMIARY

    Masa: 2880 kg
    Dł./szer./wys.: 5790mm/1981mm/b.d.
    Rozstaw osi: 3750mm
    stosunek moc/masa: 0,04 KM/kg
    Munch 2000 Dobre bo produkowane w Polsce – Munch 2000 motocykl zbudowany dookoła głowicy silnika marki Opel.

Dane techniczne Münch Mammut 2000:

SILNIK
 
Typ silnika:
rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
Rozrząd:
DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
Stopień sprężania:
9,0:1
Moc maksymalna:
260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
Maksymalny moment obrotowy:
386 Nm przy 3500 obr./min
Zasilanie:
wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
PRZENIESIENIE NAPĘDU
 
Przełożenie wstępne:
koła zębate
Sprzęgło:
wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów:
6-stopniowa
Przeniesienie na tylne koło:
łańcuch zębaty typu 0-Ring
PODWOZIE
 
Rama:
podwójna rurowa
Zawieszenie:
widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulec:
przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
Ogumienie:
przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
MASY I WYMIARY
 
Masa bez płynów:
354 kg
Rozstaw osi:
1540 mm
Wymiary:
2146x800x1033 mm
Wysokość siodła:
780 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
780 mm
OSIĄGI
 
Prędkość maksymalna:
250 km/h (ograniczona elektronicznie)
 
 
Cena:
86 000 euro

Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
    Munch 2000 motocykl zbudowany dookoła głowicy silnika marki Opel.

    Dane techniczne Münch Mammut 2000:

    SILNIK

    Typ silnika:
    rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
    Rozrząd:
    DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
    Stopień sprężania:
    9,0:1
    Moc maksymalna:
    260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
    Maksymalny moment obrotowy:
    386 Nm przy 3500 obr./min
    Zasilanie:
    wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
    PRZENIESIENIE NAPĘDU

    Przełożenie wstępne:
    koła zębate
    Sprzęgło:
    wielotarczowe, mokre
    Skrzynia biegów:
    6-stopniowa
    Przeniesienie na tylne koło:
    łańcuch zębaty typu 0-Ring
    PODWOZIE

    Rama:
    podwójna rurowa
    Zawieszenie:
    widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
    Hamulec:
    przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
    Ogumienie:
    przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
    MASY I WYMIARY

    Masa bez płynów:
    354 kg
    Rozstaw osi:
    1540 mm
    Wymiary:
    2146x800x1033 mm
    Wysokość siodła:
    780 mm
    Pojemność zbiornika paliwa:
    780 mm
    OSIĄGI

    Prędkość maksymalna:
    250 km/h (ograniczona elektronicznie)


    Cena:
    86 000 euro

    Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
    8 listopada 2013, 19:22 przez gulun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Przykazania kierowcy diesla – 1) Nie będziesz jeździł na dziadowskim paliwie ze stacji hipermarketowych i nie będziesz lał paliwa które nie wie co to liczba cetanowa. Lej za to wszystko co czyste, łącznie z opałem , by traktor twój pędził z pociągu zapałem. Czystość paliwa czasem ważniejsza ku niechceniu niźli czteropaka zapas na tylnym siedzeniu.
2) Przed zimą sprawdzisz stan akumulatora swej Niuni, świec żarowych, rozrusznika i alternatora, a kąt wtrysku u zegarmistrza nastroisz – wtedy rozruchów się zimnych nie boisz.
3) Czcij turbinę swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją będziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. Niemniej dobieraj żwawo buta wychylenie coby sprężarka dawała ciśnienie, bo gdy prikazu tego nie zastosujesz kierownice w turbinie wnet zafastrygujesz.
4) Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina twa potrzebuje go niezmiernie a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej niźli wierności kobiałki twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska niewielka niźli w dieslu twoim malutka usterka. Olejem syntetycznym lej turbo-traktora ziomie ,bo minerałem poić go będziesz tylko na złomie.
5) Zimą dodawać będziesz uszlachetniaczy do paliwa aby parafina obca twojemu zbiornikowi paliwa była. Zmarznięta ropa zamarznąć może i wtedy nawet kopciuch ci nie pomoże. Depresator ważnym ekwipunkiem w twoim bagażniku , inaczej zamiast kobiałki pchać będziesz auto bluźniąc niczym szewc,smyku. Jeśli paliwo dobre tankujesz – wtedy dodatków nie potrzebujesz.
6) Dbaj o wtryski w Niuni albowiem zaprawdę odpalanie zimą łatwiejsze będzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamięć. Wtryski w Niuni ważniejsze są czasem niźli za panną latanie z gołym kuta..m
7) Dbać o szczelność przewodów IC będziesz inaczej dopadnie Cię ręka sprawiedliwego i kopcić fura twa będzie a konie w las pogonią.Momentu również Ci zabraknie gdy turbina w powietrze pompować zacznie.
8) Filtr powietrza sprawdzać będziesz i wymieniać często, bo zaprawdę powiadam Ci powietrze nieczyste ograniczy tchnienie traktora twego i jego koni. Filtr powietrza gdy jest porwany , wtedy twój silnik wnet będzie sfakany, nie lubi twój traktor syfu w dolocie, staraj się by świeży był zawsze w klekocie.
9) Pilnować będziesz wymian paska rozrządu niczym Minotaur labiryntów Minosa. Przy wymianie zdobądź dobrego technika, dla którego nieobca traktorowa technika, bo gdy źle do kupy rozrząd Ci złoży to Cię twój traktor za to wybatoży. Stanie w środku lasu w z rysą w silniku a ty mord popełnisz na swoim „mechaniku”.
10) Nie dopuścisz do przegrzania silnika Niuni twej albowiem biada jemu i kieszeni twej.
Te przykazania wyryj na pamięć stary i młody, który z traktorem stanąłeś w zawody. Choć traktor konstrukcją nazbyt udaną która do czasu może być świechtaną, to pamiętaj kolego że traktor będzie twym przyjacielem , gdy będziesz o niego dbał więcej wiele …
Kochaj zatem TDI`ka, TDCI`ka, JTD`eka,TD`eka i inne wynalazki, które klekoczą, pan Rudolf miał wszakże myśl złota, ze wyprodukował monstrum, które zbudowane z aluminium i stali wszystko co wlejesz zacnie przepali, lecz dbaj i chuchaj, smaruj i doglądaj. Powiesz wtedy że diesla nigdy nie zdradzisz, prędzej się od panny swojej wyprowadzisz.
    1) Nie będziesz jeździł na dziadowskim paliwie ze stacji hipermarketowych i nie będziesz lał paliwa które nie wie co to liczba cetanowa. Lej za to wszystko co czyste, łącznie z opałem , by traktor twój pędził z pociągu zapałem. Czystość paliwa czasem ważniejsza ku niechceniu niźli czteropaka zapas na tylnym siedzeniu.
    2) Przed zimą sprawdzisz stan akumulatora swej Niuni, świec żarowych, rozrusznika i alternatora, a kąt wtrysku u zegarmistrza nastroisz – wtedy rozruchów się zimnych nie boisz.
    3) Czcij turbinę swą i szanuj albowiem po dłuższej jeździe studzić ją będziesz a na zimnym silniku niech noga twa nie odważy się buta mocno wciskać. Ciskać zaś musisz ciepłego potwora, bo PSJ nie lubi twojego traktora. Niemniej dobieraj żwawo buta wychylenie coby sprężarka dawała ciśnienie, bo gdy prikazu tego nie zastosujesz kierownice w turbinie wnet zafastrygujesz.
    4) Pilnować będziesz poziomu oleju w silniku, bo turbina twa potrzebuje go niezmiernie a wymiany oleju pilnować będziesz bardziej niźli wierności kobiałki twej. Lepsza bowiem niewierność małżeńska niewielka niźli w dieslu twoim malutka usterka. Olejem syntetycznym lej turbo-traktora ziomie ,bo minerałem poić go będziesz tylko na złomie.
    5) Zimą dodawać będziesz uszlachetniaczy do paliwa aby parafina obca twojemu zbiornikowi paliwa była. Zmarznięta ropa zamarznąć może i wtedy nawet kopciuch ci nie pomoże. Depresator ważnym ekwipunkiem w twoim bagażniku , inaczej zamiast kobiałki pchać będziesz auto bluźniąc niczym szewc,smyku. Jeśli paliwo dobre tankujesz – wtedy dodatków nie potrzebujesz.
    6) Dbaj o wtryski w Niuni albowiem zaprawdę odpalanie zimą łatwiejsze będzie a chmura dymu za autobusem twym przejdzie w niepamięć. Wtryski w Niuni ważniejsze są czasem niźli za panną latanie z gołym kuta..m
    7) Dbać o szczelność przewodów IC będziesz inaczej dopadnie Cię ręka sprawiedliwego i kopcić fura twa będzie a konie w las pogonią.Momentu również Ci zabraknie gdy turbina w powietrze pompować zacznie.
    8) Filtr powietrza sprawdzać będziesz i wymieniać często, bo zaprawdę powiadam Ci powietrze nieczyste ograniczy tchnienie traktora twego i jego koni. Filtr powietrza gdy jest porwany , wtedy twój silnik wnet będzie sfakany, nie lubi twój traktor syfu w dolocie, staraj się by świeży był zawsze w klekocie.
    9) Pilnować będziesz wymian paska rozrządu niczym Minotaur labiryntów Minosa. Przy wymianie zdobądź dobrego technika, dla którego nieobca traktorowa technika, bo gdy źle do kupy rozrząd Ci złoży to Cię twój traktor za to wybatoży. Stanie w środku lasu w z rysą w silniku a ty mord popełnisz na swoim „mechaniku”.
    10) Nie dopuścisz do przegrzania silnika Niuni twej albowiem biada jemu i kieszeni twej.
    Te przykazania wyryj na pamięć stary i młody, który z traktorem stanąłeś w zawody. Choć traktor konstrukcją nazbyt udaną która do czasu może być świechtaną, to pamiętaj kolego że traktor będzie twym przyjacielem , gdy będziesz o niego dbał więcej wiele …
    Kochaj zatem TDI`ka, TDCI`ka, JTD`eka,TD`eka i inne wynalazki, które klekoczą, pan Rudolf miał wszakże myśl złota, ze wyprodukował monstrum, które zbudowane z aluminium i stali wszystko co wlejesz zacnie przepali, lecz dbaj i chuchaj, smaruj i doglądaj. Powiesz wtedy że diesla nigdy nie zdradzisz, prędzej się od panny swojej wyprowadzisz.
    2 listopada 2013, 11:58 przez moto1274 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 164 PRO – Silnik: Alfa Corse V10
Rozstaw cylindrów: 72 stopnie
Poj.: 3,5 litra
Rozrząd: DOHC, 40 zaworów, napęd paskiem
Zasilanie: wtrysk paliwa Bosch
Typ: wolnossący
Moc: 600KM przy 12000 obr/min
Moment: 441 Nm przy 11700obr/min
Stosunek mocy do masy: 0,8KM/kg
V max: 340km/h przy 11800obr/min
Skrzynia biegów: Hewland 6 przełożeń
Napęd: oś tylna
Hamulce: Tarczowe wentylowane na 4 kołach
Zawieszenie: wielowahaczowe z przodu i z tyłu
Masa własna: 750kg
    Silnik: Alfa Corse V10
    Rozstaw cylindrów: 72 stopnie
    Poj.: 3,5 litra
    Rozrząd: DOHC, 40 zaworów, napęd paskiem
    Zasilanie: wtrysk paliwa Bosch
    Typ: wolnossący
    Moc: 600KM przy 12000 obr/min
    Moment: 441 Nm przy 11700obr/min
    Stosunek mocy do masy: 0,8KM/kg
    V max: 340km/h przy 11800obr/min
    Skrzynia biegów: Hewland 6 przełożeń
    Napęd: oś tylna
    Hamulce: Tarczowe wentylowane na 4 kołach
    Zawieszenie: wielowahaczowe z przodu i z tyłu
    Masa własna: 750kg
    Wierszyk o Passacie.. – Osobiście uważam ze jest to niejako pochwała dla tego auta. 

 passtuch to jest perła, ideał dizajnu
 rózni się nie wiele, ciutkę, od kombajnu
 kultowa już buda, przed liftem i po
 b5 się rozumie - prestiż to jest to!
 czy to w tedeiku czy też jest w benzynie
 zaszpanuje każdej, wiejskiej blond dziewczynie
 sołtysowi z wólki morda już się cieszy
 bo handlarz mu ciągnie, passacika z Rzeszy
 będzie w tedeiku, po dziadku lekarzu
 sołtys dumny chodzi, zamiata w garażu
 dziewięć dziewięć rocznik (model dwa tysiące)
 jeżdżony był tylko w słoneczne miesiące
 pali trzy literki - cztery jak jest zima
 jedyny mankament - do nabicia klima
 rozrząd wymieniony, filtry, płyny, paski,
 z zazdrości z burmistrzem wynikły niesnaski
 szyby w oryginale, w elektryce cały
 "czeki" bardzo rzadko się w nim zapalały
 sto trzydzieści "koła" szafa pokazuje
 przebieg oryginalny - z tym nie dyskutuje
 czemu tak wytarty, mieszek i fajera?
 poradzimy sobie - lśniąca czerń markera
 passtuch znakomicie opał toleruje
 chociaż ropy na wsi nigdy nie brakuje
 przyspieszenie takie że aż w fotel wgniata
 objadę każdego w japońcu wariata
 to było największe, marzenie życiowe
 by nabyć passtucha, można sprzedać krowę
 już passtuch w garażu, można go oblewać
 wieśniackie pokrowce szybko przyodziewać
 by gnojem z gumowcy, środka nie pobrudzić
 za fajerą passka nie można się nudzić
 kredyt na passtucha wziąć było warto
 bo passtuch to passtuch! Volkswagen DAS AUTO!
    Osobiście uważam ze jest to niejako pochwała dla tego auta.

    passtuch to jest perła, ideał dizajnu
    rózni się nie wiele, ciutkę, od kombajnu
    kultowa już buda, przed liftem i po
    b5 się rozumie - prestiż to jest to!
    czy to w tedeiku czy też jest w benzynie
    zaszpanuje każdej, wiejskiej blond dziewczynie
    sołtysowi z wólki morda już się cieszy
    bo handlarz mu ciągnie, passacika z Rzeszy
    będzie w tedeiku, po dziadku lekarzu
    sołtys dumny chodzi, zamiata w garażu
    dziewięć dziewięć rocznik (model dwa tysiące)
    jeżdżony był tylko w słoneczne miesiące
    pali trzy literki - cztery jak jest zima
    jedyny mankament - do nabicia klima
    rozrząd wymieniony, filtry, płyny, paski,
    z zazdrości z burmistrzem wynikły niesnaski
    szyby w oryginale, w elektryce cały
    "czeki" bardzo rzadko się w nim zapalały
    sto trzydzieści "koła" szafa pokazuje
    przebieg oryginalny - z tym nie dyskutuje
    czemu tak wytarty, mieszek i fajera?
    poradzimy sobie - lśniąca czerń markera
    passtuch znakomicie opał toleruje
    chociaż ropy na wsi nigdy nie brakuje
    przyspieszenie takie że aż w fotel wgniata
    objadę każdego w japońcu wariata
    to było największe, marzenie życiowe
    by nabyć passtucha, można sprzedać krowę
    już passtuch w garażu, można go oblewać
    wieśniackie pokrowce szybko przyodziewać
    by gnojem z gumowcy, środka nie pobrudzić
    za fajerą passka nie można się nudzić
    kredyt na passtucha wziąć było warto
    bo passtuch to passtuch! Volkswagen DAS AUTO!
    9 sierpnia 2013, 19:10 przez wookash (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)