Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 86 takich materiałów
    Kiedyś to robili porządne auta... Rozrząd sierry – Jeździ już 34 lata bez wymiany i jej nadal nie potrzebuje.
    Jeździ już 34 lata bez wymiany i jej nadal nie potrzebuje.
    220 i mam nadzieje na duuużo więcej – Niestety byłem w trasie i ze względów bezpieczeństwa nie mogłem zrobić fotki z zerami na końcu  (ok. 2 tysiące kilometrów razem). Za ten wspólny czas zdążyłem wymienić cewkę, nową chłodnicę (stara była spawana i w dwóch miejscach pęknięta), oraz rozrząd. Do zrobienia: świecąca się kontrolka poduszek powietrznych i wariujące wiatraki układu chłodzenia, a ostatnio ucieka mi płyn z układu hamulcowego. [Asia 2000r Benzyna 1.8 116Kucy]
    Niestety byłem w trasie i ze względów bezpieczeństwa nie mogłem zrobić fotki z zerami na końcu (ok. 2 tysiące kilometrów razem). Za ten wspólny czas zdążyłem wymienić cewkę, nową chłodnicę (stara była spawana i w dwóch miejscach pęknięta), oraz rozrząd. Do zrobienia: świecąca się kontrolka poduszek powietrznych i wariujące wiatraki układu chłodzenia, a ostatnio ucieka mi płyn z układu hamulcowego. [Asia 2000r Benzyna 1.8 116Kucy]
    11 grudnia 2016, 9:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Dlaczego po zakupie auta warto wymienić rozrząd –
    19 listopada 2016, 20:23 przez daro100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Prawdziwy wygląd klasyka 94" – Wielu myśli klasyk to ten co na salonach, dziś na wietrzeniu wyszedł z garażu polonez z przebieg około 100tyś, zero rdzy, zero wypadków, egzemplarz z kompletną dokumentacją, odbierany na Żeraniu wprost fabryki, dasz minusa bo dla ciebie wrak, ale to auto zostało rozebrane do konserwacji by uchować go następne lata przed rdzą. Silnik 1.6 na jednopukcie, bez gazu bez wycieków, podobnie skrzynia czy dyferencjał, do wymiany są wszystkie el.gumowometalowe, oraz rozrząd, ale to dopiero jak dobije do 25urodzin, bo jest trzymany bez jazdy na "żółte".
    Wielu myśli klasyk to ten co na salonach, dziś na wietrzeniu wyszedł z garażu polonez z przebieg około 100tyś, zero rdzy, zero wypadków, egzemplarz z kompletną dokumentacją, odbierany na Żeraniu wprost fabryki, dasz minusa bo dla ciebie wrak, ale to auto zostało rozebrane do konserwacji by uchować go następne lata przed rdzą. Silnik 1.6 na jednopukcie, bez gazu bez wycieków, podobnie skrzynia czy dyferencjał, do wymiany są wszystkie el.gumowometalowe, oraz rozrząd, ale to dopiero jak dobije do 25urodzin, bo jest trzymany bez jazdy na "żółte".
    18 listopada 2016, 23:39 przez ~Szafiracia | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Z serii: "okrągłe przebiegi" – 300kkm w Fordzie Mondeo mk2 z 1998r mojego taty. Silniczek jak na razie igiełka (2lata po remoncie, niestety zaniedbany rozrząd ),ale nieszczęsne tylne błotniki ruda już szamie :/. Jak dobrze pójdzie to za rok/dwa remont blacharki i miejmy nadzieję dobijemy do 500k.
    300kkm w Fordzie Mondeo mk2 z 1998r mojego taty. Silniczek jak na razie igiełka (2lata po remoncie, niestety zaniedbany rozrząd ),ale nieszczęsne tylne błotniki ruda już szamie :/. Jak dobrze pójdzie to za rok/dwa remont blacharki i miejmy nadzieję dobijemy do 500k.
    Golf 2 - Zmiany – Dawno mnie tu nie było, a Goferek przeszedł kilka dosyć znaczących zmian, min:
-Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
-Sprężyny -40mm
-Kubełki z Corrado
-Rozrząd
-przelot na końcówce z GTI
-halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
-Sebringi 15"
-miękka deska roździelcza
-ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
-duże chlapacze

W planach:
-Kanapa z Corrado
-Ogarnięcie audio
-Trójramienna kierownica
-Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
-stabilizator tył
-hamulce 280
-tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
-boczne listwy lub sierpy
-licznik MFA (naprawa podświetlania)
-lampy tył na dymione
-W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
    Dawno mnie tu nie było, a Goferek przeszedł kilka dosyć znaczących zmian, min:
    -Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
    -Sprężyny -40mm
    -Kubełki z Corrado
    -Rozrząd
    -przelot na końcówce z GTI
    -halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
    -Sebringi 15"
    -miękka deska roździelcza
    -ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
    -duże chlapacze

    W planach:
    -Kanapa z Corrado
    -Ogarnięcie audio
    -Trójramienna kierownica
    -Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
    -stabilizator tył
    -hamulce 280
    -tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
    -boczne listwy lub sierpy
    -licznik MFA (naprawa podświetlania)
    -lampy tył na dymione
    -W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
    Szykowaliśmy się dobrze. Czekamy na regulowane kółko, poprawnie ustawimy rozrząd i dopiero finalnie auto zostanie wystrojone, ważne że jest już Skunk2! Do zoba niebawem
    22 sierpnia 2016, 15:54 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Moje a4 b6 – Autko sprowadzone miesiąc temu z niemiec. Silnik 1.8t 163KM, na wstępie wymieniłem wszystkie oleje i filtry, rozrząd był wymieniany 3 lata temu.
W planach:
- Na dniach wpada podtlenek gazotu
- Wymiana przedniej szyby, gałki biegów, renowacja skóry na kierownicy i ogólna kosmetyka
- Poprawki blacharsko - lakiernicze
- Budowa car audio od podstaw 
- Chiptuning na okolice 200KM
    Autko sprowadzone miesiąc temu z niemiec. Silnik 1.8t 163KM, na wstępie wymieniłem wszystkie oleje i filtry, rozrząd był wymieniany 3 lata temu.
    W planach:
    - Na dniach wpada podtlenek gazotu
    - Wymiana przedniej szyby, gałki biegów, renowacja skóry na kierownicy i ogólna kosmetyka
    - Poprawki blacharsko - lakiernicze
    - Budowa car audio od podstaw
    - Chiptuning na okolice 200KM
    Moja crx del sol – Moja Honda crx del sol. Jeszcze koza ale na następny sezon jest już zaplanowany gwint, teraz ogarniam podstawowe rzeczy typu rozrząd i małe poprawki blacharskie.
    Moja Honda crx del sol. Jeszcze koza ale na następny sezon jest już zaplanowany gwint, teraz ogarniam podstawowe rzeczy typu rozrząd i małe poprawki blacharskie.