Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 113 takich materiałów
    Chevrolet Corvette C6 ZR1 – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Chevrolet od 1953 roku. Szóstą generację Corvette zaprezentowano po raz pierwszy w 2004 roku. Podobnie jak poprzednik, szósta generacja Corvette przeszła ewolucyjny zakres zmian stylistycznych w porównaniu do modelu C5. Największą zmianą w stylistyce pojazdu był wygląd przedniej części nadwozia, gdzie po raz pierwszy od prezentacji modelu pierwszej generacji pojawiły się klasyczne, odsłonięte reflektory zamiast dotychczasowych, chowanych pod obrotowymi prostokątnymi kloszami. Samochód zachował jednak inne charakterystyczne cechy stylistyczne, jak podwójne okrągłe tylne lampy, szpiczasty, podłużny przód, czy panoramiczna, zakrzywiona szyba tylna. W latach 2009–2014 model Chevrolet Corvette C6 ZR1, posiadał 6,2-litrowy silnik V8 wytwarzający moc maksymalną 647 KM i 819 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 330 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,4 sekundy. W ciągu 9 lat produkcji wyprodukowano 215,123 egzemplarze C6.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Chevrolet od 1953 roku. Szóstą generację Corvette zaprezentowano po raz pierwszy w 2004 roku. Podobnie jak poprzednik, szósta generacja Corvette przeszła ewolucyjny zakres zmian stylistycznych w porównaniu do modelu C5. Największą zmianą w stylistyce pojazdu był wygląd przedniej części nadwozia, gdzie po raz pierwszy od prezentacji modelu pierwszej generacji pojawiły się klasyczne, odsłonięte reflektory zamiast dotychczasowych, chowanych pod obrotowymi prostokątnymi kloszami. Samochód zachował jednak inne charakterystyczne cechy stylistyczne, jak podwójne okrągłe tylne lampy, szpiczasty, podłużny przód, czy panoramiczna, zakrzywiona szyba tylna. W latach 2009–2014 model Chevrolet Corvette C6 ZR1, posiadał 6,2-litrowy silnik V8 wytwarzający moc maksymalną 647 KM i 819 Nm momentu obrotowego, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej 330 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,4 sekundy. W ciągu 9 lat produkcji wyprodukowano 215,123 egzemplarze C6.
    Ford Fiesta XR2 – Samochód osobowy klasy miejskiej produkowany pod amerykańską marką Ford od 1976 roku. Od 2016 roku produkowana jest najnowsza - siódma generacja modelu. Pierwsza generacja Fiesty została po raz pierwszy zaprezentowana w 1976 roku. W połowie lat 70. europejski oddział Ford przedstawił nowy, miejski model Fiesta będący najmniejszym pojazdem w ofercie jako tańsza i bardziej ekonomiczna alternatywa dla Forda Escorta. Samochód będący odpowiedzią m.in. na Volkswagena Polo utrzymano w dwubryłowej formie, z kwadratowymi reflektorami i podłużną atrapą chłodnicy tworzoną przez wąski, czarny pas między oświetleniem. Ścięty tył zdobiły z kolei wąskie, pionowe lampy. Ofertę pierwszej generacji Forda Fiesty poszerzyła także sportowa odmiana Fiesta XR2, która wyróżniała się innym, dwukolorowym malowaniem nadwozia, innymi zderzakami i przestylizowanym spojlerem. Charakterystyczną cechą były też specjalne felgi z kwadratowymi wcięciami. Ponadto, pas przedni wyróżniały podwójne, okrągłe reflektory. Sportowa odmiana posiadała czterocylindrowy silnik o pojemności 1,6 l, który wytwarza moc 83 KM.
    Samochód osobowy klasy miejskiej produkowany pod amerykańską marką Ford od 1976 roku. Od 2016 roku produkowana jest najnowsza - siódma generacja modelu. Pierwsza generacja Fiesty została po raz pierwszy zaprezentowana w 1976 roku. W połowie lat 70. europejski oddział Ford przedstawił nowy, miejski model Fiesta będący najmniejszym pojazdem w ofercie jako tańsza i bardziej ekonomiczna alternatywa dla Forda Escorta. Samochód będący odpowiedzią m.in. na Volkswagena Polo utrzymano w dwubryłowej formie, z kwadratowymi reflektorami i podłużną atrapą chłodnicy tworzoną przez wąski, czarny pas między oświetleniem. Ścięty tył zdobiły z kolei wąskie, pionowe lampy. Ofertę pierwszej generacji Forda Fiesty poszerzyła także sportowa odmiana Fiesta XR2, która wyróżniała się innym, dwukolorowym malowaniem nadwozia, innymi zderzakami i przestylizowanym spojlerem. Charakterystyczną cechą były też specjalne felgi z kwadratowymi wcięciami. Ponadto, pas przedni wyróżniały podwójne, okrągłe reflektory. Sportowa odmiana posiadała czterocylindrowy silnik o pojemności 1,6 l, który wytwarza moc 83 KM.
    13 kwietnia 2022, 20:07 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Victor – Supersamochód klasy średniej typu one-off wyprodukowany pod brytyjską marką Aston Martin w 2020 roku. Na przełomie drugiej i trzeciej dekady XX wieku Aston Martin zdecydował się wykorzystać produkowany 10 lat wcześniej małoseryjny model One-77 jako bazę do skonstruowania unikatowego modelu na specjalne zamówienie, zrealizowane przez dział Q by Aston Martin. Model Victor przedstawiony został we wrześniu 2020 roku podczas wystawy Concours of Elegance w Londynie, swoją nazwą nawiązując do dawnego zarządzającego brytyjską firmą, zasłużonego Victora Gauntletta. Pomimo technicznego pokrewieństwa z One-77, Aston Martin Victor otrzymał zupełnie nowy projekt nadwozia z brutalistyczną estetyką odmienną od standardowych konstrukcji firmy. Pas przedni przyozdobiły nisko osadzone okrągłe reflektory, z kolei tylną część nadwozia zwieńczył spojler wkomponowany w sylwetkę. Jednocześnie zadbano o duży, typowy dla produktów brytyjskiej firmy rozległy wlot powietrza. Samochód napędzany jest wolnossącym, benzynowym V12 o pojemności 7,3 l, który rozwija moc 850 KM. Moc przenoszona jest na tylną oś przez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Victor osiąga prędkość maksymalną 321 km/h i osiąga 100 km/h w 3 sekundy. Jest to najszybszy samochód w historii Astona Martina, którego wyposażono w ręczną skrzynię biegów.
    Supersamochód klasy średniej typu one-off wyprodukowany pod brytyjską marką Aston Martin w 2020 roku. Na przełomie drugiej i trzeciej dekady XX wieku Aston Martin zdecydował się wykorzystać produkowany 10 lat wcześniej małoseryjny model One-77 jako bazę do skonstruowania unikatowego modelu na specjalne zamówienie, zrealizowane przez dział Q by Aston Martin. Model Victor przedstawiony został we wrześniu 2020 roku podczas wystawy Concours of Elegance w Londynie, swoją nazwą nawiązując do dawnego zarządzającego brytyjską firmą, zasłużonego Victora Gauntletta. Pomimo technicznego pokrewieństwa z One-77, Aston Martin Victor otrzymał zupełnie nowy projekt nadwozia z brutalistyczną estetyką odmienną od standardowych konstrukcji firmy. Pas przedni przyozdobiły nisko osadzone okrągłe reflektory, z kolei tylną część nadwozia zwieńczył spojler wkomponowany w sylwetkę. Jednocześnie zadbano o duży, typowy dla produktów brytyjskiej firmy rozległy wlot powietrza. Samochód napędzany jest wolnossącym, benzynowym V12 o pojemności 7,3 l, który rozwija moc 850 KM. Moc przenoszona jest na tylną oś przez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Victor osiąga prędkość maksymalną 321 km/h i osiąga 100 km/h w 3 sekundy. Jest to najszybszy samochód w historii Astona Martina, którego wyposażono w ręczną skrzynię biegów.
    Oryginalny, cywilny Hummer w tym roku kończy okrągłe 30 lat. Jaka była historia tej nieposkromionej terenówki, co łączy ją z Terminatorem i dlaczego ściągnęła na siebie aż taki gniew ekologów?
    14 stycznia 2022, 19:02 przez DanAndCarsOfficial (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Okrągłe przebiegi –
    8 grudnia 2018, 9:30 przez ziombus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii "Okrągłe przebiegi" – Mazda Premacy 2001 
2.0 DiTD 100 KM 74 kW
    Mazda Premacy 2001
    2.0 DiTD 100 KM 74 kW
    Z serii: "Okrągłe przebiegi" – Citroen Xsara VTS 2001
2.0L 120kW/163HP Pb95 + LPG
    Citroen Xsara VTS 2001
    2.0L 120kW/163HP Pb95 + LPG
    Z serii okrągłe przebiegi – Czyli jakieś 200 - 250 tyś.
    Czyli jakieś 200 - 250 tyś.
    8 stycznia 2018, 20:52 przez DuDzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    (nie)okrągłe przebiegi – Nissan Pathfinder 2008r, od nowego w rodzinie
    Nissan Pathfinder 2008r, od nowego w rodzinie
    2 października 2017, 18:51 przez ~Remoo | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Trzecia generacja Hondy Integry została wprowadzona do sprzedaży na rynku japońskim w 1993 roku, natomiast jako Acura, na rynku amerykańskim, pojawiła się w 1994 roku. Podobnie jak poprzednik występowała jako hatchback (DC1, DC2, DC4) i sedan (DB6, DB7, DB8, DB9). Wersja amerykańska różniła się przednią częścią nadwozia, mianowicie miała cztery osobne okrągłe reflektory i inny zderzak. Natomiast wersja japońska miała klasyczne podłużne światła.
    6 czerwca 2017, 11:52 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj