Pare dni temu dodalem galerie z moja byla i obecna Toyotka. Dzis prezetuje krotki filmik z tzw "liftu" w mojej Celice T sport. Film pokazuje przyspieszenie z 2 biegu z 3/4 gazu. Niestety tylko tyle udalo sie nagrac jedna reka po pracy w sylwestrowa noc.
Limitowana wersja Toyoty GT86 na rynek Japoński.
Obniżona o 45kg masa, moc 216KM i szereg zmian w zawieszeniu oraz ukłądzie hamulcowym przyczyniły się do stworzenia najlepiej jeżdżącej wersji małego Japońskiego sportowca.
Niestety zostanie wyprodukowanych tylko 100 sztuk.
2002r 240k przebiegu. Silnik 2.0t 160km miało być t4 ale to się trafiło w bardzo dobrych pieniądzach wiec je wziąłem, auto całe w oryg. lakierze poza maską. Zbiera się całkiem całkiem jak na tą moc, słychać turbo (bardzo cichutko niestety). W planach zmiana felg, naprawa/zmiana nadkola przedniego (nie zbyt estetycznie naprawione). Sprawdzić ogrzewanie foteli (coś nie zbyt grzeją a wręcz w ogóle), oczywiście zabrać się za skórę bo widać ze poprzedni właściciel trochę ją zaniedbał. Poza tym ma dosyć fajne audio jak na serie i ogólnie jestem zadowolony, na dniach pojedzie na zmianę rozrządu oraz ogólny przegląd. Pozdrawiam.
Jakoś mnie wzięło na dokładniejsze przyjrzenie się wyścigów z lat 90 w Japonii. Informacje znikome na temat Ferio. Japoński język oraz internet jest bardzo trudny do ogarnięcia, nawet z translatorem. Ale nie o tym chce tutaj pisać. Modyfikacje podobne jak w przypadku Accorda. Silnikiem używanym był B18C z pojemnością zwiększoną do 2000cc. Moc w graniach 280 koni mechanicznych. Nie opisuję tu konkretnego modelu, żadnego info nie znalazłem. Wstawiam galerię kilku fotek. Na koniec bonusowy filmik, niestety w języku japońskim, ale warto obejrzeć.