Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 61 takich materiałów
    Peugeot 208 GTi – Samochód osobowy klasy miejskiej produkowany przez francuską markę Peugeot od 2012 roku. Pierwsza generacja 208 została zaprezentowana po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 2012 roku. Samochód zastąpił model 207 produkowany od 2006 roku. W palecie silników znajdują się dwa trzycylindrowe - o pojemności 1 l i 1,2 l, których moc wynosi odpowiednio 68 KM i 82 KM. Oferowany jest także silnik 1,4 VTi o mocy 95 KM oraz 1,6 VTi o mocy 120 KM. W 2013 roku do gamy 208 wprowadzono wersję GTi, która posiada szczytowy silnik czyli turbodoładowany 1,6 THP, rozwijająca moc 200 KM. 208 GTi przyspiesza 0-100 km/h w 6,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 230 km/h.
    Samochód osobowy klasy miejskiej produkowany przez francuską markę Peugeot od 2012 roku. Pierwsza generacja 208 została zaprezentowana po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 2012 roku. Samochód zastąpił model 207 produkowany od 2006 roku. W palecie silników znajdują się dwa trzycylindrowe - o pojemności 1 l i 1,2 l, których moc wynosi odpowiednio 68 KM i 82 KM. Oferowany jest także silnik 1,4 VTi o mocy 95 KM oraz 1,6 VTi o mocy 120 KM. W 2013 roku do gamy 208 wprowadzono wersję GTi, która posiada szczytowy silnik czyli turbodoładowany 1,6 THP, rozwijająca moc 200 KM. 208 GTi przyspiesza 0-100 km/h w 6,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 230 km/h.
    Honda CRX Del Sol – Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    15 kwietnia 2022, 19:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Miłego dnia!
    7 listopada 2021, 10:43 przez robson333 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Youtube

    3 lipca 2021, 18:26 przez robson333 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Youtube

    Civic ej6 – Dawno mnie tu nie było, auto stało i czekało na nowe serce, już śmiga aż miło
    Dawno mnie tu nie było, auto stało i czekało na nowe serce, już śmiga aż miło
    EG6 – Civic EG6 z Wrocławia, oryginalne VTi z B16A2 pod maską. Boskie koła SSR type X.
    Civic EG6 z Wrocławia, oryginalne VTi z B16A2 pod maską. Boskie koła SSR type X.