Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 412 takich materiałów
    "Szalone lata 80" kto z nas nie słyszał tego hasła...Inaczej nie było w świecie motocykli, dowodem na to może być choćby elf ze swoimi dwukołowymi eksperymentami
    które powstały z inicjatywy inżyniera Andre de Cortanze i w których pomagała honda.
    Celem było "stworzyć motocykl na nowo" więc nie znajdziecie tutaj klasycznej ramy przedniego zawieszenia z "teleskopami",
    co więcej zbiornik paliwa był pod silnikiem a w klasycznym miejscu znajduje się układ wydechowy tak właśnie wyglądał elf-e!
    Motocykl który miał zniszczyć"przestarzałe motocykle" czy mu się to udało? Po więcej informacji zapraszamy do filmu.
    Audi A3 model 8P wyprodukowany w 2003 roku, z silnikiem 2.0 TDI. Słynne BKD z 16 zaworami w którym lubiła sobie pęknąć głowica.
    Tak samo było i w tym przypadku więc wleciała nowa z firmy AMC, a przy okazji został usunięty EGR, zmieniono turbinę, wydech i zrobiono program.
    Z seryjnych 140 BHP udało się wycisnąć 230 BHP oraz 440 Nm.
    28 lutego 2020, 21:16 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    WYAUTOWANI

    11 lutego 2020, 7:06 przez robson333 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 stycznia 2020, 23:19 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 stycznia 2020, 22:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jednemu z naszych fanów się to udało. Ale nie do końca mu o to chodziło. Zapraszam na jego Instagram: https://www.instagram.com/melondriftattack_garage_story/
    Przypadkowy poślizg, czy też głupota prowadzącego i jakoś się udało. A może to było nagrane celowo i wszystko jest zaplanowane i wykonane na zabezpieczonym odcinku drogi w ramach akcji: It's winter. Slow Down. Którą właśnie przeprowadza policja z Anchorage. Tyle pytań i tak mało odpowiedzi. Rozstrzygnij która wersja jest właściwa.
    5 stycznia 2020, 22:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witajcie po długiej przerwie!
    W końcu udało się powrócić do odcinków!
    Serdecznie Was zapraszam na wycieczkę do Rzeszowa gdzie zobaczymy najdłuższego Żuka na Świecie!
    Pozdrawiam
    RADO!

    Zapraszam:
    FACEBOOK : https://www.facebook.com/niesprzedambederobil
    INSTAGRAM : https://www.instagram.com/niesprzedambederobil

    AUTORADO:
    https://www.facebook.com/autoradopomocdrogowa
    https://g.page/AUTORADO?share
    22 grudnia 2019, 0:13 przez rado (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kierowca citroena zjechał na przeciwny pas i zderzył się czołowo z ciężarówką.
    Zasłabnięcie lub zawał. Niestety kierowcy nie udało się uratować.
    8 grudnia 2019, 21:00 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Złoty Rolex Laudy – Salzburgring; 1976. Niki Lauda wręcza Arturo Merzario swojego złotego Rolexa Oyster Perpetual Datejust.

Zegarek był podarunkiem dla Merzario w geście podziękowaniu za uratowanie życia podczas tragicznego wypadku Laudy na torze Nurburgring. Merzario był jedną z trzech osób, która zatrzymała się podczas wyścigu i wyciągała Austriaka z płonącego bolidu. W swoich wspomnieniach Włoch opowiadał, że nie ma pojęcia jak udało mu się wyszarpnąć płonącego Laude z kokpitu, bo ważył wtedy zaledwie 60 kilogramów. Jak sam mówił "robiłem to, co trzeba było zrobić! " Zaraz po tym jak Lauda znalazł się na asfalcie Merzario rozpoczął masaż serca.

Początkowo Merzario nie chciał przyjąć Rolexa i poczuł się bardzo urażony tym gestem. Duży wpływ na to miało pierwsze spotkanie Laudy i Merzario podczas GP Włoch na torze Monza, wtedy Austriak przeszedł obok Włocha zupełnie bez słowa. Ostatecznie Arturo, za namową szefa swojego zespołu - Carlo Chiti, przyjął zegarek, ale nigdy go nie założył na rękę.

Rolex przeleżał ponad 40 lat w szuflacie, aż do momentu, gdy w maju 2019 Merzario udzielił wywiadu dla magazynu QP i został poproszony o jego założenie. Mimo podeszłego wieku (76 lat), Włoch na wywiad przyszedł w białym kowboskijm kapeluszu, czyli dokładnie tak jak zwykł się nosić na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Merzario wciąż uważa, że ten gest godził w jego włoską dumę i nie przywiązuje do niego żadnej wagi... ale na koniec wywiadu, gdy zegarek zniknął mu z oczu, miał nerwowo zapytać "gdzie jest mój Rolex?!" PO WIĘCEJ ODWIEDŹ https://tejsted.pl/utopia/
    Salzburgring; 1976. Niki Lauda wręcza Arturo Merzario swojego złotego Rolexa Oyster Perpetual Datejust.

    Zegarek był podarunkiem dla Merzario w geście podziękowaniu za uratowanie życia podczas tragicznego wypadku Laudy na torze Nurburgring. Merzario był jedną z trzech osób, która zatrzymała się podczas wyścigu i wyciągała Austriaka z płonącego bolidu. W swoich wspomnieniach Włoch opowiadał, że nie ma pojęcia jak udało mu się wyszarpnąć płonącego Laude z kokpitu, bo ważył wtedy zaledwie 60 kilogramów. Jak sam mówił "robiłem to, co trzeba było zrobić! " Zaraz po tym jak Lauda znalazł się na asfalcie Merzario rozpoczął masaż serca.

    Początkowo Merzario nie chciał przyjąć Rolexa i poczuł się bardzo urażony tym gestem. Duży wpływ na to miało pierwsze spotkanie Laudy i Merzario podczas GP Włoch na torze Monza, wtedy Austriak przeszedł obok Włocha zupełnie bez słowa. Ostatecznie Arturo, za namową szefa swojego zespołu - Carlo Chiti, przyjął zegarek, ale nigdy go nie założył na rękę.

    Rolex przeleżał ponad 40 lat w szuflacie, aż do momentu, gdy w maju 2019 Merzario udzielił wywiadu dla magazynu QP i został poproszony o jego założenie. Mimo podeszłego wieku (76 lat), Włoch na wywiad przyszedł w białym kowboskijm kapeluszu, czyli dokładnie tak jak zwykł się nosić na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Merzario wciąż uważa, że ten gest godził w jego włoską dumę i nie przywiązuje do niego żadnej wagi... ale na koniec wywiadu, gdy zegarek zniknął mu z oczu, miał nerwowo zapytać "gdzie jest mój Rolex?!" PO WIĘCEJ ODWIEDŹ https://tejsted.pl/utopia/