Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Niby już nie jest najszybszy, jednak dalej robi piorunujące wrażenie.
    11 października 2015, 20:17 przez snowstorm213x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Każdy zna Bugatti Veyrona, bez dwóch zdań. Jednak w dzisiejszych czasach już prawie całkowicie zapomniano o EB110... No bo nie ukrywajmy, poza wiernymi fanami motoryzacji mało kto rozpoznałby to auto.
    A szkoda, bo w końcu EB110 też kiedyś był najszybszy, tak jak jego syn Veyron...
    Tak brzmi jego 12 cylindrowe, poczwórnie doładowane serce.
    1 października 2015, 22:36 przez snowstorm213x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    20 maja 2015, 12:20 przez ~tedek44 | Do ulubionych | Skomentuj
    Najszybszy przejazd dragowy na 1/4 mili. Po maską jest chyba napęd z kosmosu.
    8 marca 2015, 17:42 przez ~niwiadomo | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jaguar XJ 220 1994 – Silnik to 6-cylindrowe 3.5L Twin-Turbo rozwijające 542 KM przy 7000 RPM pozwalał osiągnąć 355 km/h przy wadze 1372 kg. Był to najszybszy seryjnie produkowany samochód w roku 1992. Jaguar XJ220 dzierżył również miano najszybszego auta na torze Nurburgring, seryjne auto prowadzone przez Johna Nielsena z czasem 7:46:37 sekundy stało się najszybszym autem na tym torze pomiędzy 1992 a 2000 rokiem.
    Silnik to 6-cylindrowe 3.5L Twin-Turbo rozwijające 542 KM przy 7000 RPM pozwalał osiągnąć 355 km/h przy wadze 1372 kg. Był to najszybszy seryjnie produkowany samochód w roku 1992. Jaguar XJ220 dzierżył również miano najszybszego auta na torze Nurburgring, seryjne auto prowadzone przez Johna Nielsena z czasem 7:46:37 sekundy stało się najszybszym autem na tym torze pomiędzy 1992 a 2000 rokiem.
    BMW Alpina B10 BiTurbo 1989 – Nieoficjalnie najszybszy sedan na świecie w latach 1989- 1996. Podstawą do modyfikacji było BMW E34 z silnikiem  M30B35 (211KM seryjnie) doładowane 2 turbosprężarkami co w efekcie dało 360KM, 520 Nm przy 4000 RPM. Wyprodukowano 507 egzemplarzy, z których każdy był numerowany. Konkurentem Alpiny B10 był Lotus Omega.
    Nieoficjalnie najszybszy sedan na świecie w latach 1989- 1996. Podstawą do modyfikacji było BMW E34 z silnikiem M30B35 (211KM seryjnie) doładowane 2 turbosprężarkami co w efekcie dało 360KM, 520 Nm przy 4000 RPM. Wyprodukowano 507 egzemplarzy, z których każdy był numerowany. Konkurentem Alpiny B10 był Lotus Omega.
    Elektryzujące auto – Tesla S P85D, najszybszy sedan na świecie.
Posiada dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 691 hp, a do setki rozpędza się w 3,2s.
    Tesla S P85D, najszybszy sedan na świecie.
    Posiada dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 691 hp, a do setki rozpędza się w 3,2s.