Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Claas Lexion 750 Terra Trac -najszybszy kombajn świata
    29 czerwca 2013, 14:55 przez mazurowski1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan – Przed Wami Nissan ZEOD RC - najszybszy samochód na świecie z napędem elektrycznym. Osiąga prędkość ok. 300 km/h. Już niedługo zaprezentuje swoje możliwości...
    Przed Wami Nissan ZEOD RC - najszybszy samochód na świecie z napędem elektrycznym. Osiąga prędkość ok. 300 km/h. Już niedługo zaprezentuje swoje możliwości...
    22 czerwca 2013, 10:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge RAM SRT10 – W tej wersji pick-up produkowany był w latach 2002 - 2006. Silnik rodem z Vipera! V10, 8,3 litra pojemności, 505 KM, 730 Nm. Oficjalnie wpisany do księgi rekordów Guinessa jako najszybszy pick-up świata.
    W tej wersji pick-up produkowany był w latach 2002 - 2006. Silnik rodem z Vipera! V10, 8,3 litra pojemności, 505 KM, 730 Nm. Oficjalnie wpisany do księgi rekordów Guinessa jako najszybszy pick-up świata.
    22 czerwca 2013, 13:04 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    SHELBY COBRA – AC Cobra to brytyjskie auto sportowe, które pierwotnie powstało do udziału w wyścigach. Ale dopiero Teksańczyk Carroll Shelby stworzył, z budowanego przez firmę AC auta prawdziwą legendę. Zaproponował zamontowanie pod maskę ośmiocylindrowego, 4,3 litrowego silnika Forda. Dzisiaj oryginalne modele Cobry są warte ponad 300 000 euro.
Shelby szybko wdrożył swój plan w  życie. Pierwszy samochód był gotowy już w lutym 1962 roku. Osiągi auta były oszałamiające. Cobra rozpędzała się do 240 km/h. Niemal po uruchomieniu produkcji wozy Shelbiego zaczęły brać udział w wyścigach. Bardzo szybko wmontowano jeszcze większy, 4,7-litrowy silnik V8. W styczniu 1965 roku pojawił się model 427 z 7-litrowym silnikiem o mocy 425 KM i maksymalnym momencie obrotowym 641 Nm.
W 1963 roku produkowano 15 sztuk Cobry tygodniowo. Rok później na autostradzie M1 ustanowiono rekord świata. Cobra  została wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa jako najszybszy samochód na świecie. Osiągnęła prędkość 293 km/h. Produkcję model 428 zakończono w 1973 roku.Obecnie istnieje więcej replik niż oryginalnych wersji Cobry. Urodzony 11 stycznia 1923 roku w Teksasie Carroll Shelby zmarł 10 maja 2012 roku.
    AC Cobra to brytyjskie auto sportowe, które pierwotnie powstało do udziału w wyścigach. Ale dopiero Teksańczyk Carroll Shelby stworzył, z budowanego przez firmę AC auta prawdziwą legendę. Zaproponował zamontowanie pod maskę ośmiocylindrowego, 4,3 litrowego silnika Forda. Dzisiaj oryginalne modele Cobry są warte ponad 300 000 euro.
    Shelby szybko wdrożył swój plan w życie. Pierwszy samochód był gotowy już w lutym 1962 roku. Osiągi auta były oszałamiające. Cobra rozpędzała się do 240 km/h. Niemal po uruchomieniu produkcji wozy Shelbiego zaczęły brać udział w wyścigach. Bardzo szybko wmontowano jeszcze większy, 4,7-litrowy silnik V8. W styczniu 1965 roku pojawił się model 427 z 7-litrowym silnikiem o mocy 425 KM i maksymalnym momencie obrotowym 641 Nm.
    W 1963 roku produkowano 15 sztuk Cobry tygodniowo. Rok później na autostradzie M1 ustanowiono rekord świata. Cobra została wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa jako najszybszy samochód na świecie. Osiągnęła prędkość 293 km/h. Produkcję model 428 zakończono w 1973 roku.Obecnie istnieje więcej replik niż oryginalnych wersji Cobry. Urodzony 11 stycznia 1923 roku w Teksasie Carroll Shelby zmarł 10 maja 2012 roku.
    22 czerwca 2013, 12:47 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trójka McLarenów F1 – Do czasu wyprodukowania Koenigsegga CCR i Bugatti Veyron, najszybszy samochód świata dopuszczony do ruchu drogowego
    Do czasu wyprodukowania Koenigsegga CCR i Bugatti Veyron, najszybszy samochód świata dopuszczony do ruchu drogowego
    7 czerwca 2013, 17:46 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    17-letni McLaren z... – ...przebiegiem 0 km.

Egzemplarz został kupiony przez bogatego Japończyka w 1996 roku za 5,5 mln dolarów. Nie znamy jeszcze ceny tego żółtego cuda, ale wszystko wskazuje na to, że zostanie sprzedany za nieco więcej. Dlaczego?

Po pierwsze model jest jednym z zaledwie 64 powstałych egzemplarzy. Po drugie: swojemu właścicielowi służył tylko i wyłącznie jako eksponat, gdyż na liczniku widnieje 0 km.

Właściciel nigdy nie zdecydował się na sprawdzenie możliwości samochodu, a są naprawdę imponujące. Dzięki 6,1-litrowej jednostce V12 od BMW McLaren potrafi rozpędzić się do 391 km/h. Był to najszybszy produkcyjny model tamtych czasów.
    ...przebiegiem 0 km.

    Egzemplarz został kupiony przez bogatego Japończyka w 1996 roku za 5,5 mln dolarów. Nie znamy jeszcze ceny tego żółtego cuda, ale wszystko wskazuje na to, że zostanie sprzedany za nieco więcej. Dlaczego?

    Po pierwsze model jest jednym z zaledwie 64 powstałych egzemplarzy. Po drugie: swojemu właścicielowi służył tylko i wyłącznie jako eksponat, gdyż na liczniku widnieje 0 km.

    Właściciel nigdy nie zdecydował się na sprawdzenie możliwości samochodu, a są naprawdę imponujące. Dzięki 6,1-litrowej jednostce V12 od BMW McLaren potrafi rozpędzić się do 391 km/h. Był to najszybszy produkcyjny model tamtych czasów.
    17 kwietnia 2013, 17:31 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    E34 Alpina B10 Biturbo – 3.5L Biturbo, 360KM
V-max 291km/h
Nieoficjalnie najszybszy sedan w latach 1989-1996
Wyprodukowana 507egzemplarzy.
Ten jest w Polsce.
Zdjęcie z Young Timer Warsaw
    3.5L Biturbo, 360KM
    V-max 291km/h
    Nieoficjalnie najszybszy sedan w latach 1989-1996
    Wyprodukowana 507egzemplarzy.
    Ten jest w Polsce.
    Zdjęcie z Young Timer Warsaw
    17 kwietnia 2013, 20:07 przez RGL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Veyron znów najszybszy! – Wszystko zaczęło się od tego, gdy 1244-konny Hennessey Venom GT rozpędził się do 427 km/h i podobno mógł jechać szybciej, gdyby nie kończący się pas lotniska. Takie zbliżenie się do rekordu zaowocowało zgłoszeniem wniosku o odebranie Bugatti rekordu Veyrona Super Sport, wynoszącego 431 km/h. Argumentowano go tym, że samochody oferowane klientom wyposażone były w ogranicznik prędkości do 415 km/h, którego pozbawiony był egzemplarz ustanawiający rekord prędkości. Aby rekord Guinnessa obowiązywał, samochód musi być w 100% seryjny. Ze względu na właśnie ten elektroniczny limit prędkości maksymalnej odebrano Bugatti zaszczytny tytuł. Marka odwołała się jednak od decyzji komisji i... ponownie wróciła na szczyt! Jury uznało, że "ogranicznik nie jest modyfikacją ingerującą w konstrukcję pojazdu". Ostateczna decyzja jest według nas słuszna. Każdy kierowca wie, że z Bugatti się nie zadziera! Hennessey niech natomiast udowodni swój ewentualny prymat na dłuższym pasie startowym.
    Wszystko zaczęło się od tego, gdy 1244-konny Hennessey Venom GT rozpędził się do 427 km/h i podobno mógł jechać szybciej, gdyby nie kończący się pas lotniska. Takie zbliżenie się do rekordu zaowocowało zgłoszeniem wniosku o odebranie Bugatti rekordu Veyrona Super Sport, wynoszącego 431 km/h. Argumentowano go tym, że samochody oferowane klientom wyposażone były w ogranicznik prędkości do 415 km/h, którego pozbawiony był egzemplarz ustanawiający rekord prędkości. Aby rekord Guinnessa obowiązywał, samochód musi być w 100% seryjny. Ze względu na właśnie ten elektroniczny limit prędkości maksymalnej odebrano Bugatti zaszczytny tytuł. Marka odwołała się jednak od decyzji komisji i... ponownie wróciła na szczyt! Jury uznało, że "ogranicznik nie jest modyfikacją ingerującą w konstrukcję pojazdu". Ostateczna decyzja jest według nas słuszna. Każdy kierowca wie, że z Bugatti się nie zadziera! Hennessey niech natomiast udowodni swój ewentualny prymat na dłuższym pasie startowym.
    16 kwietnia 2013, 18:02 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Bugatti Veyron 16.4 Super Sport – Najszybszy kabriolet na świecie
    Najszybszy kabriolet na świecie
    16 kwietnia 2013, 12:49 przez Alano650 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SSC Areo Ultimate znów najszybszy – Podczas ustanawiania rekordu 430 km/h model Veyron Super Sport miał dezaktywowany ogranicznik prędkości, co nie miało miejsca w żadnym z 30 sprzedanych egzemplarzy tego superauta. Bugatti tłumaczy się, że jest to spowodowane względami bezpieczeństwa.

Produkcyjne modele potrafią uzyskać maksymalnie 415 km/h więc tytuł najszybszego został modelowi odebrany.

Palmę pierwszeństwa przejmuje teraz model SSC Ultimate Aero, który rozpędził się do 411 km/h, a szanse na bycie najszybszym ma także Venom GT, który niedawno uzyskał 427 km/h.
    Podczas ustanawiania rekordu 430 km/h model Veyron Super Sport miał dezaktywowany ogranicznik prędkości, co nie miało miejsca w żadnym z 30 sprzedanych egzemplarzy tego superauta. Bugatti tłumaczy się, że jest to spowodowane względami bezpieczeństwa.

    Produkcyjne modele potrafią uzyskać maksymalnie 415 km/h więc tytuł najszybszego został modelowi odebrany.

    Palmę pierwszeństwa przejmuje teraz model SSC Ultimate Aero, który rozpędził się do 411 km/h, a szanse na bycie najszybszym ma także Venom GT, który niedawno uzyskał 427 km/h.
    9 kwietnia 2013, 14:21 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj