Jak dobrze uczcić zainstalowanie pakietu tuningowego w setnym wozie?
Firma G-Power nie miała z tym problemu, jako bazę wybrała sobie BMW M5 e60.
Firma G-Power specjalizuje się głównie w BMW, początki swojej działalności ma w roku 1983.
Jako baza dla samej jednostki napędowej było seryjne (S85B50) V10 o pojemności 5.0 i mocy 507KM przy aż 7750 obr./min. Kąt rozwarcia rzędów cylindrów to 90 stopni. Zastosowano również 10 indywidualnych przepustnic. Nie mogło w tym silniku również zabraknąć podwójnego VANOS'a.
Przejdźmy jednak do rzeczy, dlaczego BMW M5 Hurricane RRS zasługuje na miejsce w galerii?
Według danych z 2012 roku, jest to NAJSZYBSZY sedan świata, który został dopuszczony do ruchu, osiągający prędkość 372km/h! Wszystko to za sprawą Dwóch kompresorów ASA T1-316,
specjalnie opracowanego dolotu zimnego powietrza, oraz odpowiednio zmodyfikowanego układu wydechowego.
Myślę, że można go nazwać samochodem sportowym, tak więc jak na samochód sportowy nie należy on do najlżejszych, waży 1830 kg (Jednak nie oszukujmy się, to nadal sportowa limuzyna).
A skoro mowa już o cyferkach, to samochód dzięki 830 KM rozpędza się do setki w 4,3 s. Jeśli wasza droga do pracy na to pozwala, możecie je rozpędzić do 300 w zaledwie 25,2 s.
Jeśli chodzi o zmiany stylistyczne, tuner nie zastosował ich wiele... Od fabrycznej "empiątki" odbiegają koła i kolor. Koła, jak pewnie się domyślacie, musiały zostać zmienione z racji sporych gabarytów hamulców. Na przednią oś zagościły 6-tłoczkowe a z tyłu 4-tłoczkowe zaciski, natomiast przednie tarcze miały średnicę 396mm tylne 380mm.
Zapomniałbym o najważniejszym... Cena setnego pakietu G-Power oscyluje w granicach... No cóż, prawdziwi dżentelmeni, nie rozmawiają o pieniądzach.
Komentarze