Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Red Victor 3 – Najszybszy legalny samochód
    Najszybszy legalny samochód
    8 października 2013, 10:52 przez piter311996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Polska Corvette najszybsza w Europie – Corvette VTG stworzona przez Polskich mechaników
Moc 1650 KM 
Jest to najszybszy samochód na dystansie 1/4 mili w Europie.
0-100km\h - 1,5s
0-200km\h - 4,6s
0-300km\h - 8,7s
    Corvette VTG stworzona przez Polskich mechaników
    Moc 1650 KM
    Jest to najszybszy samochód na dystansie 1/4 mili w Europie.
    0-100km\h - 1,5s
    0-200km\h - 4,6s
    0-300km\h - 8,7s
    10 września 2013, 9:28 przez desire (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Golfina – A czemu Złoty?
Może i nie jest najszybszy, ale za to ma CHARAKTER!
    A czemu Złoty?
    Może i nie jest najszybszy, ale za to ma CHARAKTER!
    28 sierpnia 2013, 20:45 przez ~Qris | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Na pewno ma odejście
    22 sierpnia 2013, 11:51 przez ~MateuszSiudaj | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Alpina B10 Bi-Turbo – Samochód zaprezentowany w 1989r. "be dziesiątka"  była uznawana nieoficjalnie jako najszybszy sedan w latach 1989-1996r. Głównymi rywalami tego autka była takie samochody jak Lotus Omega, BMW M5 E34, Mercedes 500E, Audi RS2.
Alpina B10 Bi-Turbo bazowała na modelu BMW E34 535i (M30B35), Alpina po za pakietem dokładek, felg i emblematów wyposażyła silnik w dwie równoległe turbo sprężarki Garrett T25 w rezultacie moc i moment obrotowy diametralnie wrosły. Niestety model jest bardzo rzadkim okazem, gdyż wyprodukowano zaledwie 507 sztuk(swoją drogą BMW E60 M5 posiada moc 507 koni mechanicznych).

liczba cylidrów - 6R
pojemność - 3430cm³
moc maksymalna kW/KM - 265/360
maksymalny momnent obrotowy Nm - 520
przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
prędkość maksymalna - około 290km/h
    Samochód zaprezentowany w 1989r. "be dziesiątka" była uznawana nieoficjalnie jako najszybszy sedan w latach 1989-1996r. Głównymi rywalami tego autka była takie samochody jak Lotus Omega, BMW M5 E34, Mercedes 500E, Audi RS2.
    Alpina B10 Bi-Turbo bazowała na modelu BMW E34 535i (M30B35), Alpina po za pakietem dokładek, felg i emblematów wyposażyła silnik w dwie równoległe turbo sprężarki Garrett T25 w rezultacie moc i moment obrotowy diametralnie wrosły. Niestety model jest bardzo rzadkim okazem, gdyż wyprodukowano zaledwie 507 sztuk(swoją drogą BMW E60 M5 posiada moc 507 koni mechanicznych).

    liczba cylidrów - 6R
    pojemność - 3430cm³
    moc maksymalna kW/KM - 265/360
    maksymalny momnent obrotowy Nm - 520
    przyśpieszenie 0-100km/h - 5.6s
    prędkość maksymalna - około 290km/h
    9 sierpnia 2013, 15:26 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Turbinator – Dobra poszperałem w necie i macie najszybszy samochód świata lub inaczej nazwać maszynę świata. Ten pojazd jest wstanie pojechać ponad 730 km/h
    Dobra poszperałem w necie i macie najszybszy samochód świata lub inaczej nazwać maszynę świata. Ten pojazd jest wstanie pojechać ponad 730 km/h
    7 sierpnia 2013, 22:31 przez piter311996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Jak podoba wam się 1200 km i ogółem najszybszy samochód na świecie
    5 sierpnia 2013, 22:58 przez piter311996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Volkswagen T5 TH2RS Porsche Bus – TH2RS, najszybszy autobus na świecie z 311 km/h 3189 cm³ i 500 kW (680 KM)
    TH2RS, najszybszy autobus na świecie z 311 km/h 3189 cm³ i 500 kW (680 KM)
    3 sierpnia 2013, 21:07 przez mularpl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Diesle BMW mają 30 lat – Dokładnie trzy dekady temu bawarska firma zaprezentowała swoją pierwszą jednostkę wysokoprężną. Motor trafił pod maskę modelu Serii 5 i sprawił, że samochód został okrzyknięty najszybszym ropniakiem na świecie!

Obecnie silniki Diesla są popularne, ciche, mocne i oszczędne. Pod koniec lat siedemdziesiątych i w latach osiemdziesiątych sprawa nie była jednak taka oczywista. Czemu zatem Bawarczycy zdecydowali się wdrożyć prace nad ropniakiem? Winny był kryzys paliwowy. Założeniem dla inżynierów BMW było stworzenie jednostki, które zaoferuje nie tylko niskie spalanie, ale również okaże się stosunkowo mocna i w miarę cicha. Wynikiem prac stał się 2,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 115 KM. Moment obrotowy sięgał 210 Nm.

Najszybszy diesel w roku 1983? BMW 524td!

Model 524 td (E28) trafił na rynek w roku 1983 i z miejsca został okrzyknięty najszybszym autem z silnikiem diesla na świecie. Tytuł zawdzięczał przyspieszeniu do pierwszej setki w 12,9 sekundy oraz prędkości maksymalnej wynoszącej 180 km/h. Co ważniejsze, motor zadowalał się średnio 7,1 litra ropy. Współczesnych automobilistów osiągi klasycznej "Piątki" mogą jedynie śmieszyć. W tamtym czasie robiły jednak wrażenie!

Diesle na dobre zadomowiły się w ofercie BMW. Świetnym dowodem jest chociażby model M550d. 3-litrowy, potrójnie doładowany ropniak dysponuje mocą 381 KM i momentem obrotowym na poziomie 730 Nm. Ogromna siła rozpędza Serię 5 do setki w 4,7 sekundy. M550d jest nieznacznie wolniejszy od BMW M5, a jednocześnie spala dwukrotnie mniej paliwa w cyklu miejskim!
    Dokładnie trzy dekady temu bawarska firma zaprezentowała swoją pierwszą jednostkę wysokoprężną. Motor trafił pod maskę modelu Serii 5 i sprawił, że samochód został okrzyknięty najszybszym ropniakiem na świecie!

    Obecnie silniki Diesla są popularne, ciche, mocne i oszczędne. Pod koniec lat siedemdziesiątych i w latach osiemdziesiątych sprawa nie była jednak taka oczywista. Czemu zatem Bawarczycy zdecydowali się wdrożyć prace nad ropniakiem? Winny był kryzys paliwowy. Założeniem dla inżynierów BMW było stworzenie jednostki, które zaoferuje nie tylko niskie spalanie, ale również okaże się stosunkowo mocna i w miarę cicha. Wynikiem prac stał się 2,4-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 115 KM. Moment obrotowy sięgał 210 Nm.

    Najszybszy diesel w roku 1983? BMW 524td!

    Model 524 td (E28) trafił na rynek w roku 1983 i z miejsca został okrzyknięty najszybszym autem z silnikiem diesla na świecie. Tytuł zawdzięczał przyspieszeniu do pierwszej setki w 12,9 sekundy oraz prędkości maksymalnej wynoszącej 180 km/h. Co ważniejsze, motor zadowalał się średnio 7,1 litra ropy. Współczesnych automobilistów osiągi klasycznej "Piątki" mogą jedynie śmieszyć. W tamtym czasie robiły jednak wrażenie!

    Diesle na dobre zadomowiły się w ofercie BMW. Świetnym dowodem jest chociażby model M550d. 3-litrowy, potrójnie doładowany ropniak dysponuje mocą 381 KM i momentem obrotowym na poziomie 730 Nm. Ogromna siła rozpędza Serię 5 do setki w 4,7 sekundy. M550d jest nieznacznie wolniejszy od BMW M5, a jednocześnie spala dwukrotnie mniej paliwa w cyklu miejskim!
    29 lipca 2013, 21:26 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Turbinator – Najszybszy samochód z napędem na koła to Turbinator - w 2001 roku rozpędził się do 738 km/h. Pojazd ten ma około 3750KM i waży 2 tony.
    Najszybszy samochód z napędem na koła to Turbinator - w 2001 roku rozpędził się do 738 km/h. Pojazd ten ma około 3750KM i waży 2 tony.
    16 lipca 2013, 23:02 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)