Szukaj
Znalazłem 102 takich materiałów
Kazimierz jest z 1981r i dostał drugie życie, z ojcem zrobiliśmy cała blacharke, a było co robić.
Silnik 1.3 + lpg a w planach swap na 2.0 ale to w przyszłości, no i nowy lakier, prawdopodobnie "ceglany" taki jak wyjechał z fabryki(foto). Dołożyliśmy skrzynie 5biegową zamiast fabrycznej cztero, i udało się wyrwać licznik z obrotomierzem.
Robione na szybko telefonem więc sory za jakość.
Jak się przyjmie chętnie dodam więcej fotek.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.