Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 102 takich materiałów
    Równe 60000 km – Mój Maluszek przejechał równe 60 tysięcy kilometrów.
    Mój Maluszek przejechał równe 60 tysięcy kilometrów.
    17 czerwca 2015, 14:49 przez Domino126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Audi RS6 zamknięty licznik 323km/h.
    Jak się nie ma co się lubi – To się modzi tak, aby było możliwie jak najfajniej. Licznik od Lanosa w wykonaniu kolegi Daren. W linku filmik już po montażu. Prawda, że odmładza wnętrze?
    To się modzi tak, aby było możliwie jak najfajniej. Licznik od Lanosa w wykonaniu kolegi Daren. W linku filmik już po montażu. Prawda, że odmładza wnętrze?
    Okrągłe przebiegi – Wszyscy to i ja, okrągłe  250 tyś km, tyle pokazał kilka dni temu licznik. Jako, że auto sprowadzone z zagranicy to rzeczywisty przebieg szacuję na 400-450tyś km. Autko to Honda Civic EJ9 97r. Oryginalnie był silniczek 1.4, półtora roku temu swap na kultową Bserię i ciągle idziemy do przodu. Pozdrawiam wszystkich motokiller-ów.
    Wszyscy to i ja, okrągłe 250 tyś km, tyle pokazał kilka dni temu licznik. Jako, że auto sprowadzone z zagranicy to rzeczywisty przebieg szacuję na 400-450tyś km. Autko to Honda Civic EJ9 97r. Oryginalnie był silniczek 1.4, półtora roku temu swap na kultową Bserię i ciągle idziemy do przodu. Pozdrawiam wszystkich motokiller-ów.
    24 lutego 2015, 8:04 przez rafaelrafael (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zbiory własne

    Golf MK2 – Westmoreland Edition by piter. – Szerszy opis w źródle.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Szerszy opis w źródle.
    MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
    SILNIK: 1.3 NZ.
    MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
    ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
    KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
    NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
    WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
    AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Licznik Golf Mk3 – Licznik własnej konstrukcji. Stylizowany na tego z Mk4. 
Najbardziej cieszy coś co sami zrobimy.
    Licznik własnej konstrukcji. Stylizowany na tego z Mk4.
    Najbardziej cieszy coś co sami zrobimy.
    Kto zgadnie z czego to licznik? – Mała zagadka. Dodać więcej zdjęć?
    Mała zagadka. Dodać więcej zdjęć?
    22 grudnia 2014, 1:11 przez Kamil_bbb (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne