Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 102 takich materiałów
    Golf IV 1,9 TDI – Moje mk4 1.9TDI 101KM na pompowtryskach. Powoli wprowadzam mody, na razie tylko kosmetyka czyli felgi 17stki, duże prawe lusterko, odmalowane zaciski na srebrno. Wewnątrz lampka podsufitki od skody Superb, licznik od wersji SportEdition, trójramienna skórzana kierownica, klimatronik itp. Jest to mój pierwszy samochód i nie wyobrażam sobie że miałbym go kiedyś sprzedać dlatego planuję doprowadzić go do idealnego stanu (mimo że już teraz dużo mu nie brakuje) i zostawić go w rodzinie, pewnie wielu z Was mnie zrozumie. Pozdrawiam. PS. jeśli się spodoba dorzucę więcej zdjęć.
    Moje mk4 1.9TDI 101KM na pompowtryskach. Powoli wprowadzam mody, na razie tylko kosmetyka czyli felgi 17stki, duże prawe lusterko, odmalowane zaciski na srebrno. Wewnątrz lampka podsufitki od skody Superb, licznik od wersji SportEdition, trójramienna skórzana kierownica, klimatronik itp. Jest to mój pierwszy samochód i nie wyobrażam sobie że miałbym go kiedyś sprzedać dlatego planuję doprowadzić go do idealnego stanu (mimo że już teraz dużo mu nie brakuje) i zostawić go w rodzinie, pewnie wielu z Was mnie zrozumie. Pozdrawiam. PS. jeśli się spodoba dorzucę więcej zdjęć.
    5 stycznia 2014, 21:57 przez Plewson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    Handlarz nie śpi – z cyklu - Kreatywność handlarza


ps. licznik też zakorektorował
    Z cyklu - Kreatywność handlarza


    ps. licznik też zakorektorował
    5 grudnia 2013, 11:58 przez lomzyk94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Romet Jubilat – Witam. Zacznę od tego że zanim mnie "dobijecie" turbodziurą pozwólcie że Przedstawię wam mój nietypowy projekt Polskiego "składaka" Romet Jubilat. Jest to mój rower i jestem jego pierwszym właścicielem i miał trafić na złom lecz mam sentyment do niego i dałem mu nowe życie. Mam go parę lat i przebieg wynosi ok 9 tyś km. Został rozebrany do każdej śrubki, rama wyczyszczona i zakonserwowana, powymieniane wszystkie elementy mechaniczne oraz zalany olejem silnikowym Lotos Alanda 15w40. Aluminiowe pedały mają Castrol Magnatec 10w40. Rower ma widełki od "górala" i hamulce typu V-brake. Lakier Biały połysk, kierownica, rurka od siodełka, uchwyt dynama, uchwyt od kosy, tylna lampa, uchwyt przedniej lampy, korby od przenośni, uchwyt od ochronki,stopka, klamka od składania ramy, bagażnik,włączniki od świateł, licznik i klamka od hamulca zostały oklejone w czarny karbon 3D, czerwone elementy wraz z zaciskami to lakier i pod kolor zrobiłem czerwone kostki jako nakrętki na wentylki.Światła to instalacja dwu obwodowa i na zasadzie świateł pozycyjnych (w samej kierownicy jest 8 kabli)( ringa z przodu z 20 led, licznik( 4 białe diody) i tylna lampa (jedna czerwona)) i mijania dioda cree w przedniej lampie (teraz mam soczewkę ale na zdjęciu jeszcze bez) Dynamo także polakierowane na biało i służy jako alternator do ładowania baterii. Siodełko z roweru górskiego,lakier na szprychach z Matiza dwie warstwy plus bezbarwny ze złotym brokatem (do słońca pięknie się mieni). Zębatki pomalowałem na biało, błotniki mają zrobioną konserwację od spodu i także polakierowane na biało. Ochronka i błotniki mają jak widać Stickerbomb z ok 320 naklejek więc nie jest to jakiś ploter tylko oryginalny stickerbomb własnego pomysłu. Na chwilę obecną stoi w garażu ponieważ mam teraz auto i się nim wożę, a czasem rowerkiem w wolnym czasie :) Rower prowadzi się bardzo przyjemnie i lżej w porównaniu z innymi, wprowadziłem mu clean look z powymyślanymi szczegółami i się wyróżnia na ulicach. Zapraszam do dzielenia się opiniami i sugestiami co do projektu. Pozdrawiam.
    Witam. Zacznę od tego że zanim mnie "dobijecie" turbodziurą pozwólcie że Przedstawię wam mój nietypowy projekt Polskiego "składaka" Romet Jubilat. Jest to mój rower i jestem jego pierwszym właścicielem i miał trafić na złom lecz mam sentyment do niego i dałem mu nowe życie. Mam go parę lat i przebieg wynosi ok 9 tyś km. Został rozebrany do każdej śrubki, rama wyczyszczona i zakonserwowana, powymieniane wszystkie elementy mechaniczne oraz zalany olejem silnikowym Lotos Alanda 15w40. Aluminiowe pedały mają Castrol Magnatec 10w40. Rower ma widełki od "górala" i hamulce typu V-brake. Lakier Biały połysk, kierownica, rurka od siodełka, uchwyt dynama, uchwyt od kosy, tylna lampa, uchwyt przedniej lampy, korby od przenośni, uchwyt od ochronki,stopka, klamka od składania ramy, bagażnik,włączniki od świateł, licznik i klamka od hamulca zostały oklejone w czarny karbon 3D, czerwone elementy wraz z zaciskami to lakier i pod kolor zrobiłem czerwone kostki jako nakrętki na wentylki.Światła to instalacja dwu obwodowa i na zasadzie świateł pozycyjnych (w samej kierownicy jest 8 kabli)( ringa z przodu z 20 led, licznik( 4 białe diody) i tylna lampa (jedna czerwona)) i mijania dioda cree w przedniej lampie (teraz mam soczewkę ale na zdjęciu jeszcze bez) Dynamo także polakierowane na biało i służy jako alternator do ładowania baterii. Siodełko z roweru górskiego,lakier na szprychach z Matiza dwie warstwy plus bezbarwny ze złotym brokatem (do słońca pięknie się mieni). Zębatki pomalowałem na biało, błotniki mają zrobioną konserwację od spodu i także polakierowane na biało. Ochronka i błotniki mają jak widać Stickerbomb z ok 320 naklejek więc nie jest to jakiś ploter tylko oryginalny stickerbomb własnego pomysłu. Na chwilę obecną stoi w garażu ponieważ mam teraz auto i się nim wożę, a czasem rowerkiem w wolnym czasie :) Rower prowadzi się bardzo przyjemnie i lżej w porównaniu z innymi, wprowadziłem mu clean look z powymyślanymi szczegółami i się wyróżnia na ulicach. Zapraszam do dzielenia się opiniami i sugestiami co do projektu. Pozdrawiam.
    23 listopada 2013, 19:16 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Licznik Fiata 125p – lata 70
    Lata 70
    17 listopada 2013, 10:12 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Krótka historia "KANARKA" – Witam was! Jestem użytkownikiem Fiata Seicento od 5 lat, streszczę wam krótką historię.

Zdjęcie 1: Fiacik w stanie jakim go kupiłem - totalna seria, jak z fabryki. Po ponad roku jeżdżenia serią mówię sobie, że trzeba coś zmienić - albo samochód albo coś w Fiaciku ulepszyć, bo zrobił się nudny. Wybrałem tą druga opcję
Zdjęcie 2: Seicento po moich przeróbkach. Nie będę tu opisywał wszystkiego, bo za dużo tego, ale najważniejsza zmiana to jego serduszko, wymieniłem go na jednostkę z Fiata 500 2008r 1,4 16V 100HP.
Zdjęcie 3: jak wyżej...
Zdjęcie 4: Fiacik miał zaszczyt gościć na łamach miesięcznika GT w listopadzie 2011r. Od redakcji dostał miano "KANAREK" i od tamtego czasu tak na niego mówię
Zdjęcie 5: Seryjne Seicento ma licznik wyskalowany do 180km/h, ja wymieniłem na wyskalowany o 20km/h więcej czyli do 200km/h, a i tak "zamknięcie go" to błahostka.

Kanarkiem jeżdżę do dzisiaj i denerwuję ludzi na ulicy, którzy nie mogą mnie dogonić. Jak to kiedyś powiedział Pan policjant przy kontroli: "Pana Seicento to znikający punkt..." 

Pozdrawiam wszystkich motomaniaków!!!
    Witam was! Jestem użytkownikiem Fiata Seicento od 5 lat, streszczę wam krótką historię.

    Zdjęcie 1: Fiacik w stanie jakim go kupiłem - totalna seria, jak z fabryki. Po ponad roku jeżdżenia serią mówię sobie, że trzeba coś zmienić - albo samochód albo coś w Fiaciku ulepszyć, bo zrobił się nudny. Wybrałem tą druga opcję
    Zdjęcie 2: Seicento po moich przeróbkach. Nie będę tu opisywał wszystkiego, bo za dużo tego, ale najważniejsza zmiana to jego serduszko, wymieniłem go na jednostkę z Fiata 500 2008r 1,4 16V 100HP.
    Zdjęcie 3: jak wyżej...
    Zdjęcie 4: Fiacik miał zaszczyt gościć na łamach miesięcznika GT w listopadzie 2011r. Od redakcji dostał miano "KANAREK" i od tamtego czasu tak na niego mówię
    Zdjęcie 5: Seryjne Seicento ma licznik wyskalowany do 180km/h, ja wymieniłem na wyskalowany o 20km/h więcej czyli do 200km/h, a i tak "zamknięcie go" to błahostka.

    Kanarkiem jeżdżę do dzisiaj i denerwuję ludzi na ulicy, którzy nie mogą mnie dogonić. Jak to kiedyś powiedział Pan policjant przy kontroli: "Pana Seicento to znikający punkt..."

    Pozdrawiam wszystkich motomaniaków!!!
    14 listopada 2013, 16:23 przez smile46 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne

    Popatrzcie jak szybko benzyna schodzi
    14 września 2013, 9:04 przez zott94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (23)
    Audi S4 – 2.2 turbo. Oryginalnie 230KM. Włożony chip, większa turbosprężarka i strumienica. Ma 350KM. Jak się uda do wrzucę filmik jak zamyka licznik. Ale wiecie co musicie robić.
    2.2 turbo. Oryginalnie 230KM. Włożony chip, większa turbosprężarka i strumienica. Ma 350KM. Jak się uda do wrzucę filmik jak zamyka licznik. Ale wiecie co musicie robić.
    12 września 2013, 17:03 przez EjDzan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Licznik do Fiata 125p – Mocny DF...
    Mocny DF...
    12 września 2013, 21:48 przez DriveGoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Pomocy licznik w 124 coupe 2,3 benzyna nie nabija kilometrów – Witam mam problem związany z licznikiem w 124 coupe. Jakiś czas temu przestał mi nabijać kilometry (nieraz nabija) co robić. Miał ktoś kiedyś taki problem.
    Witam mam problem związany z licznikiem w 124 coupe. Jakiś czas temu przestał mi nabijać kilometry (nieraz nabija) co robić. Miał ktoś kiedyś taki problem.
    18 sierpnia 2013, 13:57 przez motomarian7n4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne

    Wnętrze białej strzały! – O to wnętrze mojego Fiata! Licznik z BISa w Flu...
    O to wnętrze mojego Fiata! Licznik z BISa w Flu...
    28 lipca 2013, 23:26 przez Fiat126poznan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)