Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Mazda RX-8 – Samochód osobowy produkowany przez japońską markę Mazda w latach 2003-2012. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany na North American International Auto Show w 2001 roku jako następca Mazdy RX-7. W 2009 roku samochód przeszedł face lifting mylnie kojarzony z drugą generacja modelu. W aucie zmieniono m.in. przedni zderzak, przednie reflektory oraz tylne reflektory wykonane w technologii LED i kierownicę oraz zegary, a także system audio marki Bose. RX-8 podobnie jak RX-7 wyposażony był w silnik z tłokiem obrotowym, zwany potocznie silnikiem Wankla. Silnik jest umiejscowiony z przodu i przekazuje napęd na koła tylne. Jednostka o oznaczeniu 13B-MSP RENESIS trafiła jako serce Mazdy RX-8. Jest to silnik o pojemności 2 × 0,65 l o katalogowej pojemności  1,3 l. Zastosowany system MSP pozwalał na uzyskanie większej mocy z tego samego silnika. Standardowy Renesis z czterema portami generuje moc 192 KM, a jednostka o wysokiej mocy wykorzystywała sześć portów i przy tej samej pojemności produkowała moc 231 KM. Dla rynku amerykańskiego standardowy Renesis osiągał 197KM, a wersja "High Power" – 238 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 210 Nm. RX-8 osiąga prędkość maksymalną 235 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 6,4 sekundy. W ciągu dziewięciu lat produkcji powstało 192,094 egzemplarzy RX-8.
    Samochód osobowy produkowany przez japońską markę Mazda w latach 2003-2012. Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany na North American International Auto Show w 2001 roku jako następca Mazdy RX-7. W 2009 roku samochód przeszedł face lifting mylnie kojarzony z drugą generacja modelu. W aucie zmieniono m.in. przedni zderzak, przednie reflektory oraz tylne reflektory wykonane w technologii LED i kierownicę oraz zegary, a także system audio marki Bose. RX-8 podobnie jak RX-7 wyposażony był w silnik z tłokiem obrotowym, zwany potocznie silnikiem Wankla. Silnik jest umiejscowiony z przodu i przekazuje napęd na koła tylne. Jednostka o oznaczeniu 13B-MSP RENESIS trafiła jako serce Mazdy RX-8. Jest to silnik o pojemności 2 × 0,65 l o katalogowej pojemności 1,3 l. Zastosowany system MSP pozwalał na uzyskanie większej mocy z tego samego silnika. Standardowy Renesis z czterema portami generuje moc 192 KM, a jednostka o wysokiej mocy wykorzystywała sześć portów i przy tej samej pojemności produkowała moc 231 KM. Dla rynku amerykańskiego standardowy Renesis osiągał 197KM, a wersja "High Power" – 238 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 210 Nm. RX-8 osiąga prędkość maksymalną 235 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 6,4 sekundy. W ciągu dziewięciu lat produkcji powstało 192,094 egzemplarzy RX-8.
    Mercedes Benz – Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

    W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

    W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    Lexus IS300 – Samochód osobowy klasy średniej marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od 1998 roku. Samochód po raz pierwszy zaprezentowano podczas salonu samochodowego w Genewie w 1998 roku. Lexus tym samochodem wkroczył w klasę D premium. W 2001 roku zaprezentowano odmianę kombi. Zegary auta przypominają zegarek naręczny. Samochód wyposażyć można było w klimatyzację, skórzane, elektrycznie sterowane oraz podgrzewane fotele, zmieniarkę płyt CD, nawigację satelitarną. IS300 posiada trzylitrowy silnik R6, który wytwarza moc maksymalną 214 KM i moment obrotowy 288 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 230 km/h, a osiągnięcie prędkości 100 km/h trwa 7,2 sekundy.
    Samochód osobowy klasy średniej marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od 1998 roku. Samochód po raz pierwszy zaprezentowano podczas salonu samochodowego w Genewie w 1998 roku. Lexus tym samochodem wkroczył w klasę D premium. W 2001 roku zaprezentowano odmianę kombi. Zegary auta przypominają zegarek naręczny. Samochód wyposażyć można było w klimatyzację, skórzane, elektrycznie sterowane oraz podgrzewane fotele, zmieniarkę płyt CD, nawigację satelitarną. IS300 posiada trzylitrowy silnik R6, który wytwarza moc maksymalną 214 KM i moment obrotowy 288 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 230 km/h, a osiągnięcie prędkości 100 km/h trwa 7,2 sekundy.
    Mazda RX-8 – Samochód produkowany przez koncern Mazda w latach 2003–2012. W 2009 roku auto przeszło face lifting mylnie kojarzony z drugą generacja modelu. W aucie zmieniono m.in. przedni zderzak, przednie reflektory oraz tylne reflektory wykonane w technologii LED i kierownicę oraz zegary, a także system audio marki Bose. Model RX-8 podobnie jak RX-7 wyposażony był w silnik z tłokiem obrotowym, zwany potocznie silnikiem Wankla. Jednostka o nazwie Renesis spala większe ilości paliwa od jednostek tradycyjnych. Standardowy Renesis z czterema portami produkował moc 192 KM, a jednostka o wysokiej mocy wykorzystywała sześć portów i przy tej samej pojemności produkowała moc 231 KM. Dla rynku amerykańskiego standardowy Renesis osiągał 197KM, a wersja "High Power" - 238 KM. W momencie rozpoczęcia produkcji Mazda była jedynym producentem aut na świecie wykorzystującym ten system silnika benzynowego. Silnik otrzymał w 2003 roku nagrodę "International Engine of the Year". RX-8 osiąga prędkość maksymalną 235 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmuje 6,4 sekundy. W ciągu dziewięciu lat wyprodukowano 192,094 egzemplarzy RX-8.
    Samochód produkowany przez koncern Mazda w latach 2003–2012. W 2009 roku auto przeszło face lifting mylnie kojarzony z drugą generacja modelu. W aucie zmieniono m.in. przedni zderzak, przednie reflektory oraz tylne reflektory wykonane w technologii LED i kierownicę oraz zegary, a także system audio marki Bose. Model RX-8 podobnie jak RX-7 wyposażony był w silnik z tłokiem obrotowym, zwany potocznie silnikiem Wankla. Jednostka o nazwie Renesis spala większe ilości paliwa od jednostek tradycyjnych. Standardowy Renesis z czterema portami produkował moc 192 KM, a jednostka o wysokiej mocy wykorzystywała sześć portów i przy tej samej pojemności produkowała moc 231 KM. Dla rynku amerykańskiego standardowy Renesis osiągał 197KM, a wersja "High Power" - 238 KM. W momencie rozpoczęcia produkcji Mazda była jedynym producentem aut na świecie wykorzystującym ten system silnika benzynowego. Silnik otrzymał w 2003 roku nagrodę "International Engine of the Year". RX-8 osiąga prędkość maksymalną 235 km/h, a osiągnięcie 100 km/h zajmuje 6,4 sekundy. W ciągu dziewięciu lat wyprodukowano 192,094 egzemplarzy RX-8.
    3 kwietnia 2022, 19:43 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    12 stycznia 2021, 1:57 przez AR159bs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Daily Lanos (Racer) – Kojarzycie może grę racer?
Jest to mój 150 Konny Daewoo Lanos Sport (oryginalny sport po modyfikacjach)
Modyfikacje jakie tu zostały zrobione to:
- Obniżone zawieszenie
- Felgi BBS
- Nie duże dystanse
- Przedni zderzak z wersji Hurricane
- Tylni zderzak z wersji Orciari
- Lusterka pomalowane w czarny mat
- Czarne przednie lampy
- Grill Kameia
- Lekko przyciemnione przednie boczne, oraz tylne szyby wraz z kloszem tylnych lamp
- Sportowa kierownica (Raid HP 28cm)
- Swap na Oplowskie 1.8 125KM (Z18XE) + Chip na 150KM
- Owiewki heko
- Emblematy pomalowane w czarny mat
- Kilka wlepek
- Tapicerka ze zwykłego polifta
- Radio Pioneer deh-1500ub
- Sportowa końcówka wydechu
- Customowe zegary
To chyba wszystko, a to jeszcze nie koniec zabawy.
    Kojarzycie może grę racer?
    Jest to mój 150 Konny Daewoo Lanos Sport (oryginalny sport po modyfikacjach)
    Modyfikacje jakie tu zostały zrobione to:
    - Obniżone zawieszenie
    - Felgi BBS
    - Nie duże dystanse
    - Przedni zderzak z wersji Hurricane
    - Tylni zderzak z wersji Orciari
    - Lusterka pomalowane w czarny mat
    - Czarne przednie lampy
    - Grill Kameia
    - Lekko przyciemnione przednie boczne, oraz tylne szyby wraz z kloszem tylnych lamp
    - Sportowa kierownica (Raid HP 28cm)
    - Swap na Oplowskie 1.8 125KM (Z18XE) + Chip na 150KM
    - Owiewki heko
    - Emblematy pomalowane w czarny mat
    - Kilka wlepek
    - Tapicerka ze zwykłego polifta
    - Radio Pioneer deh-1500ub
    - Sportowa końcówka wydechu
    - Customowe zegary
    To chyba wszystko, a to jeszcze nie koniec zabawy.
    6 stycznia 2019, 17:49 przez FilipZM3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Racer

    Kolejne zmagania "Janusza" motoryzacji
    3 września 2018, 7:36 przez ~Roni | Do ulubionych | Skomentuj