Szukaj
Znalazłem 30 takich materiałów
- łańcuch X-ringowy DID 525VX złoty
- zębatki Sunstar
- nacinane tarcze hamulcowe przód + tył
- klocki hamulcowe złote NHC
- napinacz łańcuszka rozrządu z manualną regulacją
- komplet opon Metzeler Sportec M3
- wymiana filtrów - oleju i powietrza
- wymiana oleju - Motul 300V Double Ester
- wymiana płynów - hamulcowego i chłodniczego
- przednie kierunkowskazy LED
- tylna lampa LED ze zintegrowanymi kierunkowskazami
- Crash Pady
- akcesoryjne aluminiowe manetki
- akcesoryjne lusterka
Siedzę na Motokillerze już od kilku lat, więc stwierdziłem, że najwyższy czas wrzucić coś na czym mi potwornie zależy. A mianowicie jest to MZ ETZ 250 z 1982 roku.
MZtke wyciągnąłem ze stodoły, stała tam 7 lat, bo właściciel wyjechał do Niemiec. Wszystko pozałatwiałem i MZtka stała się moja. Wziąłem się za generalny remont. Łożyska, nowy olej, wyczyszczony bak, remont zawieszenia, wszystkie nowe gumy, łańcuch i wieeele innych. Oczywiście oryginalny DDR-owski cylinder wraz z tłokiem. Silnik rozebrany kompletnie, wszystko wyczyszczone. Pali od kopa, piękny MZtowski dźwięk (wtajemniczeni wiedzą jaki).
Posiadam jeszcze Simsona SR50, S51 i motorynkę Romet.
Pozdrawiam.
W latach 1979-1980 w Zakładzie Transportu Energetyki w Radomiu skonstruowano „Wszędołaza” – gruntowną przeróbkę Fiata 126p z gąsienicowym napędem i możliwością pływania.
Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 2915cm3
Moc: 5km przy 700obr./min
Prędkość: 30km/h
Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
Długość: 2900mm
Szerokość: 1500mm
Wysokość: 1500mm
Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg
Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana za pierwszą daleką podróż.
1 2 3 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 3 następna »