Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 30 takich materiałów
    29 listopada 2023, 23:49 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak to zrobić? Jak wybrać najlepszy smar do łańcucha? Co ile trzeba smarować łańcuch w motocyklu?
    28 października 2019, 9:59 przez K2Auto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    K2 Auto Jak Nowe

    Autor filmu postanowił zmodyfikować swojego Urala. Oprócz koła wózka napędzane jest też przednie. Łańcuch przekazuje napęd na wał kardana z elementami z Łady 2107, a następnie na przekładnię podobną jak w tylnym kole. Dodatkowo w motocyklu został zamontowany elektryczny rozrusznik i alternator, również pochodzące z różnych modeli Łady, oraz elektroniczny zapłon.
    23 września 2017, 13:28 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 listopada 2016, 16:28 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    CBR 600 RR - sezon rozpoczęty! – Sezon w pełni, a oto lista zmian, jakich CeBRa doczekała się na rok 2015:

- łańcuch X-ringowy DID 525VX złoty
- zębatki Sunstar
- nacinane tarcze hamulcowe przód + tył
- klocki hamulcowe złote NHC
- napinacz łańcuszka rozrządu z manualną regulacją
- komplet opon Metzeler Sportec M3
- wymiana filtrów - oleju i powietrza
- wymiana oleju - Motul 300V Double Ester
- wymiana płynów - hamulcowego i chłodniczego
- przednie kierunkowskazy LED
- tylna lampa LED ze zintegrowanymi kierunkowskazami
- Crash Pady
- akcesoryjne aluminiowe manetki
- akcesoryjne lusterka
    Sezon w pełni, a oto lista zmian, jakich CeBRa doczekała się na rok 2015:

    - łańcuch X-ringowy DID 525VX złoty
    - zębatki Sunstar
    - nacinane tarcze hamulcowe przód + tył
    - klocki hamulcowe złote NHC
    - napinacz łańcuszka rozrządu z manualną regulacją
    - komplet opon Metzeler Sportec M3
    - wymiana filtrów - oleju i powietrza
    - wymiana oleju - Motul 300V Double Ester
    - wymiana płynów - hamulcowego i chłodniczego
    - przednie kierunkowskazy LED
    - tylna lampa LED ze zintegrowanymi kierunkowskazami
    - Crash Pady
    - akcesoryjne aluminiowe manetki
    - akcesoryjne lusterka
    28 kwietnia 2015, 13:57 przez 4r8en (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    zbiory własne

    System antykradzieżowy – Zgaduję, że made in Romania.
    Zgaduję, że made in Romania.
    MZ ETZ 250 – Witam serdecznie.
Siedzę na Motokillerze już od kilku lat, więc stwierdziłem, że najwyższy czas wrzucić coś na czym mi potwornie zależy. A mianowicie jest to MZ ETZ 250 z 1982 roku.
MZtke wyciągnąłem ze stodoły, stała tam 7 lat, bo właściciel wyjechał do Niemiec. Wszystko pozałatwiałem i MZtka stała się moja. Wziąłem się za generalny remont. Łożyska, nowy olej, wyczyszczony bak, remont zawieszenia, wszystkie nowe gumy, łańcuch i wieeele innych. Oczywiście oryginalny DDR-owski cylinder wraz z tłokiem. Silnik rozebrany kompletnie, wszystko wyczyszczone. Pali od kopa, piękny MZtowski dźwięk (wtajemniczeni wiedzą jaki). 
Posiadam jeszcze Simsona SR50, S51 i motorynkę Romet. 
Pozdrawiam.
    Witam serdecznie.
    Siedzę na Motokillerze już od kilku lat, więc stwierdziłem, że najwyższy czas wrzucić coś na czym mi potwornie zależy. A mianowicie jest to MZ ETZ 250 z 1982 roku.
    MZtke wyciągnąłem ze stodoły, stała tam 7 lat, bo właściciel wyjechał do Niemiec. Wszystko pozałatwiałem i MZtka stała się moja. Wziąłem się za generalny remont. Łożyska, nowy olej, wyczyszczony bak, remont zawieszenia, wszystkie nowe gumy, łańcuch i wieeele innych. Oczywiście oryginalny DDR-owski cylinder wraz z tłokiem. Silnik rozebrany kompletnie, wszystko wyczyszczone. Pali od kopa, piękny MZtowski dźwięk (wtajemniczeni wiedzą jaki).
    Posiadam jeszcze Simsona SR50, S51 i motorynkę Romet.
    Pozdrawiam.
    11 lipca 2014, 9:11 przez vanos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Fiat 126p  LPT oraz WSZĘDOŁAZ – Skrót LPT oznaczał „Lekki Pojazd Terenowy”. Ta odmiana Malucha powstała do zastosowań wojskowych. W latach 1979-1981 kilka egzemplarzy było testowanych w 16 Kołobrzeskim Batalionie Powietrznodesantowym w Krakowie. Wyprodukowano zaledwie kilkadziesiąt sztuk. Prototyp powstał w Koszalinie i został sprzedany w roku 1992 do Dretynka koło Miastka w woj. pomorskim. Pojazd ten miał elektryczną blokadę na środkową i tylną oś. Wersja „Amfibia” wyposażona była w śrubę do pływania. Napęd na śrubę można było podłączyć tylko poprzez środkową oś. Nadwozie wykonane było z włókna szklanego. W oplandekowanym dachu znajdowały się szyby z pleksi. Model ten miał trzy wycieraczki. Środkowa oś nie miała własnego zawieszenia. Przez to pojazd ten mógł się zawieszać na środkowej osi. Za przeniesienie napędu na osie odpowiadał łańcuch. Pojazd wyposażony był w dwie skrzynie biegów, pierwsza jak w oryginale. Druga zaś odwrócona, napędzała dwie osie i poprzez tę redukcję pojazd pokonywał strome wzniesienia. Hamulec ręczny hamował tylko środkową oś. LPT był siedmiomiejscowy – kierowca plus dwie poprzeczne ławki po trzy miejsca każda.

W latach 1979-1980 w Zakładzie Transportu Energetyki w Radomiu skonstruowano „Wszędołaza” – gruntowną przeróbkę Fiata 126p z gąsienicowym napędem i możliwością pływania.
    Skrót LPT oznaczał „Lekki Pojazd Terenowy”. Ta odmiana Malucha powstała do zastosowań wojskowych. W latach 1979-1981 kilka egzemplarzy było testowanych w 16 Kołobrzeskim Batalionie Powietrznodesantowym w Krakowie. Wyprodukowano zaledwie kilkadziesiąt sztuk. Prototyp powstał w Koszalinie i został sprzedany w roku 1992 do Dretynka koło Miastka w woj. pomorskim. Pojazd ten miał elektryczną blokadę na środkową i tylną oś. Wersja „Amfibia” wyposażona była w śrubę do pływania. Napęd na śrubę można było podłączyć tylko poprzez środkową oś. Nadwozie wykonane było z włókna szklanego. W oplandekowanym dachu znajdowały się szyby z pleksi. Model ten miał trzy wycieraczki. Środkowa oś nie miała własnego zawieszenia. Przez to pojazd ten mógł się zawieszać na środkowej osi. Za przeniesienie napędu na osie odpowiadał łańcuch. Pojazd wyposażony był w dwie skrzynie biegów, pierwsza jak w oryginale. Druga zaś odwrócona, napędzała dwie osie i poprzez tę redukcję pojazd pokonywał strome wzniesienia. Hamulec ręczny hamował tylko środkową oś. LPT był siedmiomiejscowy – kierowca plus dwie poprzeczne ławki po trzy miejsca każda.

    W latach 1979-1980 w Zakładzie Transportu Energetyki w Radomiu skonstruowano „Wszędołaza” – gruntowną przeróbkę Fiata 126p z gąsienicowym napędem i możliwością pływania.
    11 kwietnia 2014, 1:36 przez nombre87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.wikipedia.pl

    Benz Velo "Victoria" – Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 2915cm3
Moc: 5km przy 700obr./min
Prędkość: 30km/h
Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
Długość: 2900mm
Szerokość: 1500mm
Wysokość: 1500mm
Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem  ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana  za pierwszą daleką podróż.
    Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
    Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
    Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
    Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
    Pojemność skokowa: 2915cm3
    Moc: 5km przy 700obr./min
    Prędkość: 30km/h
    Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
    Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
    Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
    Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
    Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
    Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
    Długość: 2900mm
    Szerokość: 1500mm
    Wysokość: 1500mm
    Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

    Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana za pierwszą daleką podróż.
    18 marca 2014, 19:20 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj