Szukaj
Znalazłem 30 takich materiałów
Dane techniczne
Silnik: V 10 - ten sam, który jest seryjnie montowany w Dodge′u Viperze
Masa własna: 680 kg
Rozkład masy przód/tył: 49/51%
Pojemność zb. paliwa: 12,3 l
Spalanie 7 l/100 km
Prędkość maksymalna: ponad 480 km/h, nieoficjalnie ponad 680 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h w 2,5 sekundy
Pojemność skokowa - 8277 cm³
Benzynowy
L. Cylindrów - 10 w układzie widlastym
Dwa zawory na cylinder
Cena: 500 000 dolarów
Silnik: Chłodzony cieczą, czterosuwowy, V10 - 90 stopni, wałek rozrządu umieszczony w bloku silnika, po 2 sterowane popychaczami zawory na cylinder, smarowanie suchą miską olejową, elektroniczny wtrysk i zarządzanie silnikiem
Średnica cylindra x skok tłoka : 102,4 x 100,6 mm
Pojemność skokowa: 8277 cm³
Stopień sprężania: 9,6:1
Maks. moc: 507 KM (373 kW) przy 5600 obr./min
Maksymalny moment obr. : 712 Nm przy 4200 obr./min
Przeniesienie mocy: dwutarczowe mechanicznie sterowane sprzęgło suche, sekwencyjna dwustopniowa skrzynia biegów z mechanizmem różnicowym, łańcuch, przełożenie wtórne 35:14
Rama: aluminiowa typu monocoque
Ukł. kierowniczy: ukł. kier. ze zwrotnicami, niezależne zawieszenie kół, z przodu dwa aluminiowe wahacze wzdłużne, z tyłu wahacz jednoramienny, w pełni regulowany centralny element resorująco - tłumiący z systemem dźwigni z przodu i z tyłu
Hamulce: z przodu i z tyłu po jednej pływającej tarczy hamulcowej o średnicy 508 mm w każdym z kół, z przodu po dwa czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, z tylu po jednym
Koła: Felgi aluminiowe, przód 4,00 x 20; tył 5,00 x 20; opony dunlop,
Rozstaw osi: 1930 mm, rozstaw kół z przodu 222 mm, rozstaw kół z tyłu 254 mm,
Maks. przechył w obie strony: 45 stopni
Długość/szerokość/wysokość: 2591/704/937 mm
Wysokość siodła: 737 mm
Dane techniczne:
Waga: ok 14,00 kg Rama (materiał): 6061 aluminium Amortyzacja:Widelec: SR Suntour XCM-V2 H LO Napęd:Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M310Przerzutka tylna: Shimano Alivio RD-M410 Korba: Shimano FC-M311 Środek suportu: Truvativ 113mm maszynowy Kaseta: Sram PG-830 8-speed Łańcuch: Shimano CN-HG40 Pedały: NATTY CS-90KA Piasta przednia: Joy Tech D041DSE Piasta tylna: Joy Tech D142DSEObręcze: Kross ROpony: Trax Trail Trax 26x2.1 Manetki: Shimano Alivio SL-M410 Hamulec przedni: Tektro Auriga Comp 160mm Hamulec tylny: Tektro Auriga Comp 160mm Kierownica: MTB-AL-110PP FlatMostek: TDS-C41-8 Stery: Super Express H-142 Siodełko: Selle Royal Seta HRC Wspornik siodełka: SP-235 Alloy, aluminiowa
Wymieniony został support na maszynowy. A w najbliższym czasie wymienione zostaną: amortyzator, mostek, korba, przerzutka tylna.
Rodzaj silnika
4T
Pojemność silnika [cm3]
48
Konie mechaniczne
4
Prędkość maksymalna [km/h]
45
Masa pojazdu [kg]
77
Rozruch
Elektryczny, Nożny
Skrzynia biegów
Manualna 4-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Hamulec- przód
Tarczowe
Hamulec- tył
Tarczowe
Pojemność zbiornika [l]
3,5l
Spalanie [l/100km]
ok.3,5l czyli ok. 100km na jednym baku ;)
Pozdrawiam wszystkich Motorowerzystów i Motocyklistów. Gdy zakupie napewno jakieś fotki sie pojawią.
Liczba egzemplarzy 95 sztuk 31 sztuk
Liczba egzemplarzy łącznie 126 sztuk
Silnik V12 12-cylindrowy, turbodoładowanie 4 sprężarki IHI, 60 zaworowy, 5 zaworów na cylinder (czterosuwowy)
Pojemność skokowa 3499 cm³
Napęd AWD
Moc maksymalna 404 kW (550 KM) przy 8000 obr/min 441 kW (600 KM) przy 8250 obr/min
Stopień sprężania 7.8:1
Max. moment obr. (611 Nm) przy 4200 obr/min (650 Nm) przy 4200 obr/min
Układ zaworów DOHC, łańcuch, 5 zaworów na cylinder, podwójny wałek rozrządu
Skrzynia biegów 6-biegowa manualna
Rozstaw osi 2550 mm
Wymiary D x S x W 4400 x 1940 x 1115 mm
Masa własna 1620 kg 1480 kg
Rozmiar kół / ogumienie (felgi BBS) przód: 245/40 ZR 18 Pirelli
tył: 325/30ZR-18 Pirelli
Rozmiar tarcz hamulcowych wentylowane hamulce tarczowe Brembo, średnica tarcz - (przód: Ø 360 mm / tył: Ø 330 mm)
0-100 km/h 3,4 s 3,2 s
0-160 km/h 7,0 s 6,4 s
Prędkość maksymalna 342 km/h 350 km/h
Zużycie paliwa 17,3l - 30,0l / 100 km
motórzyści: moc i lewa w górę!
Silnik:
typ: czterosuw chłodzony powietrzem
liczba cylindrów: 2
układ: widlasty
pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
stopień sprężania: 5:1
moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką
Przeniesienie napędu:
Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
napęd tylnego koła: łańcuch
Podwozie:
rama: podwójna, rurowa, zamknięta
zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
zawieszenie tylne: sztywne
hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka
Wymiary:
długość z wózkiem: 2270 mm
szerokość z wózkiem: 800 mm
wysokość z wózkiem: 1135 mm
rozstaw osi: 1464 mm
Masy
masa bez wózka: 270 kg
masa z wózkiem: 375 kg
dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
Pojemności
zbiornik paliwa: 20 l
zbiornik oleju: 3 l
Dane eksploatacyjne:
prędkość maksymalna: 100 km/h
zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
zużycie oleju: 0,3 l/100 km
Inne:
główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
cena: 4200 zł w 1935 r.
Typ: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionu
Pojemność: 599 cm3
Średnica × skok tłoka: 67 × 42,5 mm
Stopień sprężania: 12,0 : 1
Max. moc: 109 KM (80 kW) przy 12 500 obr. / min.
Max. moment obrotowy: 63 Nm przy 10 000 obr. / min.
Układ smarowania
Ilość oleju w silniku przy wymianie: 3,0 l
Ilość oleju przy wymianie z filtrem: 3,3 l
Olej: klasa lepkości SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SG
Układ chłodzenia
Ilość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik): 2,7 l
Zbiornik rezerwowy: 0,31 l
Układ paliwowy
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy: 38 mm
Obroty na biegu jałowym: 1300 ± 100 obr. / min.
Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)
Instalacja elektryczna
Rozrusznik: Elektryczny
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Świeca zapłonowa: NGK IMR9A-9H (nr silnika do 2242873), NGK IMR9C-9H (nr silnika od 2242874), DENSO IUH27D
Pojemność akumulatora: 8,6 Ah - 12V
Układ napędowy
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Przełożenie wstępne: 1,822 (82 / 45)
Przełożenie końcowe: 2,875 (46 / 16)
Przełożenie biegu 1: 2,833 (34 / 12)
Przełożenie biegu 2: 2,062 (33 / 16)
Przełożenie biegu 3: 1,647 (28 / 17)
Przełożenie biegu 4: 1,421 (27 / 19)
Przełożenie biegu 5: 1,272 (28 / 22)
Przełożenie biegu 6: 1,173 (27 / 23)
Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring #525
Zębatka przednia: 16 zębów
Zębatka tylna: 45 zębów / *46 zębów
Długość łańcucha: 108 ogniw
Luz łańcucha: 25 - 35 mm
Rama
Typ: Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowa
Podwozie
Wymiary (dł. × szer. × wys.): 2065 × 685 × 1135 mm
Rozstaw osi: 1390 mm
Wysokość siedzenia: 805 mm
Prześwit: 135 mm
Kąt wyprzedzenia: 24°
Wyprzedzenie: 96 mm
Masa pojazdu w stanie suchym: 171 kg / *170 kg
Zawieszenie
Przód: 43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mm
Tył: Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mm
Hamulce
Przód: Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznych
Tył: Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
Opony
Przód: 120/70 ZR17 M/C (58W)
Tył: 180/55 ZR17 M/C (73W)
Ciśnienie z przodu solo / z pasażerem: 2,5 / 2,5 bar
Ciśnienie z tyłu solo / z pasażerem: 2,9 / 2,9 bar
Koło przednie: 17M/C x MT3,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
Koło tylne: 17M/C x MT5,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
Honda sprowadzona z Francji gdzie wymienione były kierunki i klamki sprzęgła oraz hamulca na czarne. Poza tym wszystko oryginalne, CBRka ma małe ryski oraz lekko pęknięty dolny, lewy plastik [posiadacze CBR zauważą na pewno]. Przejdźmy do informacji [według producenta]:
Informacje ogólne:
Model: CBR 125R
Rok: 2007
Kategoria: Sport
Silnik i przeniesienie napędu:
Pojemność skokowa: 124,7 ccm
Typ silnika: Singel [Jednocylindrowy]
Ilość suwów: 4
Moc maksymalna: 13.41 KM [9.8 kW] przy 10000 RPM
Maksymalny moment obrotowy: 10.60 Nm przy 8250 RPM
Stopień sprężania: 11,0:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 58.0 x 47.2 mm
Zasilanie: Wtrysk paliwa
Układ rozrządu: SOHC
Zapłon: Elektroniczny
Rozruch: Elektryczny
System chłodzenia: Ciecz
Skrzynia biegów: 6 biegowa
Wtórne przełożenie napędu: Łańcuch
Wymiary i wagi:
Waga na sucho: 127,3 kg
Wysokość siodła: 776 mm
Długość całkowita: 1,920 mm
Prześwit: 172 mm
Rozstaw osi: 1,294 mm
Podwozie:
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył: Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym
Hamulec przedni: Jednotarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy: 276 mm
Hamulec tylni: Jednotarczowy z jednotłoczkowym zaciskiem
Średnica tylnej tarczy: 220 mm
Prędkości i przyspieszenie:
[Moje] 0-100: ok. 13 sek
[Moje] Prędkość maksymalna: 135 km/h
Stosunek mocy do masy: 0.1053 km/kg
Inne dane:
Zbiornik paliwa: 10 litrów
Zachęcam do wrzucania swoich aut i motocykli na MotoKiller.pl
Moim zdaniem o wiele przyjemniej ogląda się pojazdy innych użytkowników, niż tylko zdjęcia naszych marzeń.
Pozdrawiam,
milek0695
‹ pierwsza < 1 2 3
« poprzednia 1 2 3 następna »