Szukaj
Znalazłem 30 takich materiałów
Może ktoś jest lub będzie w takiej sytuacji i się przyda :D
Więc było to tak: Był okres gdzie totalnie nie śmierdziałem groszem a zbliżały się urodziny mojego przyjaciela, miałem tydzień by coś wymyślić. Co tu mu dać skoro nie mam kasy i by nie był to kolejny gów.... prezent który mu się nie przyda :/. Od zawsze byliśmy fanami 2 kółek, więc wpadłem na pomysł by zrobić mu Skarbonkę z baku od motocykla na upragnione suzuki bo zbiera i zbiera no i uzbierać nie może.
OK mamy pomysł tylko jak go zrealizować.....
Szybko przypomniałem sobie że mam dobrego kumpla który mieszka na wiosce i w dodatku mechanik a tacy wykręceni ludzie zawsze mają takie lub mieli takie wynalazki jak stare motocykle lub auta.
Jeden telefon i okazało się że kolega na strychu ma BAK OD WSK'I, super uratowany :D
OK Bak w łapie, pozostaje tylko zabrać się za robotę.
Jako laik wiedziałem że stal to nie Aluminium i będzie ciężko z polerką tego ale że nie należę do ludzi którzy się poddają to zabrałem się za zdzieranie podkładu.
Szlifierka plus lamela szybko zrobiły co swoje :D....... Potem już było tylko gorzej. Tarcie i tarcie i jeszcze raz tarcie papierami: 40, 80, 120, 180, 200, 250, 320, 360, 500, 1000, 1500, 2000 + woda, 2500 + woda i na koniec filc.
Gdy doszedłem do filcu, byłem z siebie dumny. Myślę sobie: "extra jest piątek mam zapas na dopieszczanie szczegółów :D dałeś rade jesteś gość" Lecz piątek godzina 19:00 wpada moja narzeczona.
Mówię do Niej (czekając na miliony pochwał uścisków i pocałunków jaki to ja zajebisty nie jestem): Jak Ci się podoba moja polerka????
Szybko sprowadziła mnie na ziemie tekstem: "TO JEST POLERKA? TY CHYBA W ŻYCIU PORZĄDNEJ POLERKI NIE WIDZIAŁEŚ, TAKĄ FUSZERKĘ CHCESZ PRZYJACIELOWI ODWALIĆ ?"
Załamałem się, jak się okazało zanim Ją poznałem wypolerowała sobie komplet felg do własnego autka na lustro.
Wyciągnęła z torebki zieloną pastę w sztabie (WTF???) złapała się za flexa i zaczęła jechać z tematem......
ku mojemu zdumieniu po paru sekundach bak zaczyna lśnić (Na fotkach na pewno dostrzeżecie rękę mojej narzeczonej :D i w którym momencie Ona to dopieściła).
Mówię sobie: " Kuuurde OK bak już mamy"
trzeba go na czymś zawiesić. Szybko trzasnąłem emblemat SUZUKI na nim i poleciałem do najbliższego centrum motocyklowego pytać o łańcuch od motocykla. Panowie mili dali mi bez gadanie ;D. Moja narzeczona w tym momencie bejcowała deseczkę i wypisywała. Wpadłem tylko do domku, poskręcałem wszystko, zrobiłem dziurkę na wrzucanie kasy od góry i ze świeżo wybejcowanym prezentem zapukałem do frienda ;D
Tydzień mordęgi ale mina przyjaciela pokazała że było warto się męczyć :)
PÓŁ ROKU PO URODZINACH KUPIŁ MOTOCYKL I MA GO DO DZIŚ :D
Pozdro MANIACY :D
Komentarz sąsiada który wszystko widział " żyje na tym świecie 60 lat ale takiego czegoś nie widziałem" bezcenny
Dane techniczne Münch Mammut 2000:
SILNIK
Typ silnika:
rzędowy, 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, pojemność 1998 cm3
Rozrząd:
DOHC, cztery zawory na cylinder, z hydrauliczną regulacją luzu
Stopień sprężania:
9,0:1
Moc maksymalna:
260 KM (192 kW) przy 5680 obr./min
Maksymalny moment obrotowy:
386 Nm przy 3500 obr./min
Zasilanie:
wtrysk paliwa Motronic, turbosprężarka
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Przełożenie wstępne:
koła zębate
Sprzęgło:
wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów:
6-stopniowa
Przeniesienie na tylne koło:
łańcuch zębaty typu 0-Ring
PODWOZIE
Rama:
podwójna rurowa
Zawieszenie:
widelec teleskopowy upside-down, o średnicy rur nośnych 43 mm, tył - wahacz aluminiowy, z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulec:
przód - dwie tarcze, o średnicy 320 mm, zaciski ośmiotłoczkowe, tył - jedna tarcza o średnicy 280 mm
Ogumienie:
przód - 120/70 ZR 17, tył - 200/50 ZR 17
MASY I WYMIARY
Masa bez płynów:
354 kg
Rozstaw osi:
1540 mm
Wymiary:
2146x800x1033 mm
Wysokość siodła:
780 mm
Pojemność zbiornika paliwa:
780 mm
OSIĄGI
Prędkość maksymalna:
250 km/h (ograniczona elektronicznie)
Cena:
86 000 euro
Największą ciekawostką jest miejsce produkcji Ostrów Wielkopolski możemy być z niego dumni!
Dane techniczne:
Typ Czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V
Chłodzenie Cieczą
Rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność skokowa 1148 cm3
Średnica x skok tłoka 103 x 69 mm
Stopień sprężania 12,5 : 1
Moc maksymalna 154KM przy 10 000 obr/min
Maksymalny moment obr. 120Nm przy 8000 obr/min
Zasilanie Wtrysk Keihin, 52mm
Smarowanie Z suchą misą olejową
Rozruch Elektryczny
Akumulator 12V 11,2Ah
Zapłon CDI
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów 6 stopniowa
Przeniesienie końcowe Łańcuch o-ring
Podwozie
Rama Stalowa chromowo- molibdenowa, grzbietowa, otwarta
Zawieszenie przód Widelec upside- down White Power, śr. goleni 43 mm, skok 120 mm
Zawieszenie tył Wahacz aluminiowy, pojedynczy element tłumiąco-resorujący White Power, skok 125 mm, pełna regulacja
Hamulec przedni Podwójny tarczowy o średnicy 320mm, radialne czterotłoczkowe zaciski
Hamulec tylni Pojedyncza tarcza o średnicy 220 mm, dwutłoczkowy zacisk
Ogumienie przód 120/70 ZR17
Ogumienie tył 190/55 ZR17
Wymiary i masy
Wysokość siedzenia 805- 825 mm
Rozstaw osi 1430 mm
Masa do jazdy 188 kg
Masa z paliwem (wg producenta) 199 kg
Zbiornik paliwa 16,5 l
z wiki: http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_Ogar_900
Owszem, jest to motorower, ale nie jest to tak zwany ,, kibel ''
W modelu na zdjęciu, który został całkowicie przerobiony.. ( ogar - najlepsza baza do tuningu ) po 10 miesiącach prac wykonano:
TuningMechaniczny:
-Moduł zapłonowy TAKEGAWA
-Wałek rozrządu Z40
-Zębatka rozrządu
-Sztywniejsze sprężyny zaworowe
-"turbo" elektryczne
-Filtr powietrza KOSO
-Silnik Lifan 150ccm
-Gaźnik KEIHIN PE24
-Zębatki: tył 36, przód 16
-Łańcuch złocony wzmocniony
-Chłodnica oleju
-Klamka sprzęgła i pompka hamulca przód Yoshimura
-Odpowietrznik silnika
-Świeca irydowa NGK
-Opony
-Amortyzatory Yoshimura
-Wydech przelotowy
-Rol-gaz 1/4 obrotu CNC
Wizualny:
-Kopnik (replika Takegawa)
-Przewód hamulca przód (stalowy oplot)
-Felgi aluminiowe
-Proste nadkole
-Kierunkowskazy strzałki
-Lampa tylna LED
-Uchwyt pod tablicę rejestracyjną
-Siedzisko
-Sety podnóżek Yoshimura
-Manetki
-Mechanizm ssania Stage6
-Kierownica od cafe racera
-Adapter kierownicy Doppler
-Lusterka KOSO
-Osłona magneta CLEAR
-Obrotomierz
-Licznik do 160 km/h
-Żarówki przód z niebieską powłoką (ala xenon)
-Przerobienie podnóżek pasażera
Ogar by PoRnUs
‹ pierwsza < 1 2 3 > ostatnia ›