Szukaj
Znalazłem 129 takich materiałów
Także, ten wyrok jest najlepszym dowodem na konieczność wyposażenie funkcjonariuszy w kamerki personalne.
Z pewnością w nowym sezonie wrócę tam nie raz. Spotkamy się?
Najlepszy mój czas dnia to 2:06.685
Ku przestrodze
Wrocław, skrzyżowanie ulicy Aleksandra Ostrowskiego z Petuniową.
O co chodzi? Sytuacja miała miejsce 07.12.2015r. Ok. godziny 13:35.Wyjeżdżając z ulicy A.Ostrowskiego z lewej strony w moim kierunku jechał samochód osobowy marki Audi model 80 co prawda z drogą z pierwszeństwem przejazdu. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że gdy kierowca zobaczył, że gdy wyjeżdżam zaczął gwałtownie przyspieszać.
Dodam, że odległość między nami kiedy zdecydowałem się opuścić skrzyżowanie wynosiła ok. 60m.
Szybko zorientowałem się, że kierujący chce spowodować wypadek w celu wyłudzenia odszkodowania.
By uniknąć zderzenia pedał w podłogę i uciekam najbliżej do krawężnika.
Pędził na tyle "blisko" w stronę zachodzącego tyłu mojego samochodu,
żeby w razie zderzenia bicie pojazdów wyglądało na wymuszenie z mojej strony.
Prawie otarłem prawą przednią oponą o krawężnik, widząc w lewym lusterku
jak nasze samochody mijają się na "grubość lakieru", a jego prędkość była na tyle duża, że lekko zatrzęsło karoserią.
Człowieku, jeśli to czytasz to ciesz się, że przez adrenalinę za Tobą nie pojechałem,
bo chyba bym Ci zwyczajnie za to wpi******ł. Zdajesz sobie sprawę, że mogłeś kogoś zabić?
Przypuśćmy, że miałbym na tylnym fotelu dziecko i stało się. Strzał w boczne tylne drzwi przy prędkości, nie wiem ile tam miałeś, na oko lekko było 80km/h i koniec. Na prawdę było by warto za te pare groszy odszkodowania?
Spójrzmy prawdzie w oczy komu policja uwierzy, że nie była to moja wina.
Prosta sprawa brak śladów hamowania, jechał drogą z pierwszeństwem - zwyczajne wymuszenie.
Facet powiem Ci tylko tyle jesteś stary i durny. Mam cichą nadzieję, że szybko stracisz prawo jazdy o ile je posiadasz.
Dodam jeszcze na koniec, że mogłeś mnie zabić, mam 20 i mało doświadczenia za kierownicą bo jeżdzę dopiero ponad rok, ale nie daj Boże kiedyś kogoś zabijesz, to będziesz miał wystarczająco dużo czasu, żeby sobie to przemyśleć w pierdlu.
Nie życzę Ci tego bo tacy jak Ty powinni się sami eliminować w rowach albo na drzewach, a nie kosztem innych.
Przesiądź się buraku na rower jak masz odwalać takie numery.
-Kierowca Fiata
Zasada jego funkcjonowania jest dość prosta i przypomina pracę odkurzacza. Otóż w podwoziu instalowana jest specjalna płyta o powierzchni 0,3 m2, która jest aktywowana w sytuacjach awaryjnych, np. przez system automatycznego hamowania awaryjnego AEB. W ciągu 0,1 sekundy płyta jest wciskana w nawierzchnię drogi z siłą 15 tysięcy N.
Inżynierowie z firmy Autoliv przeprowadzili pierwsze testy systemu z wykorzystaniem Mercedesa klasy E, który poruszał się z prędkością 50 km/h. Wyniki przeszły ich najśmielsze oczekiwania. Droga hamowania pojazdu skróciła się bowiem o 40 procent ze standardowych 15,3 metra do 10,8 metra.
Jak widać na powyższym filmie, hamulec Torricellego doskonale sprawdza się na mokrych nawierzchniach, gdy przyczepność kół okazuje się niższa od oczekiwanej.
Ponoć też jest mniej mocy, a no i zapomniałem o najważniejszym - przecież zagazowanie V8 to profanacja.
Powyższy wykres jest oczywiście oryginalnym wykresem pokazujący moc Dodge'a Rama 1500 5.7 HEMI z Polski.
Także do wszystkich hejterów El Pi Dzi zmieńcie swoje argumenty, bo już to chyba nie przejdzie.
(Btw to nie jest jedyny przykład, gdzie na gazie samochód ma więcej mocy)
Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce
Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury
Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.
Silnik:
- Blok 146A2.000
- Konwersja z 1301->1372 cm3
- Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
- Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
- Świece NGK BCPR7ET
- Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
- Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR
Układ Paliwowy
-Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
- Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
- Wtryski 385ccm
Elektronika & Układ zasilania:
- Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
- Akumulator Exide Premium w bagażniku
- Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant
Układ dolotowy:
-Orurowanie custom z nierdzewki
-Intercooler Forge
- Filtr stożkowy plus dolot 3"
-Łączniki silikonowe FMIC Performance
-MBC ProPerfekt
-BOV ProPerfekt Typ I
-Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)
-
Układ wydechowy:
-Turbo KKK K16
-Custom DP 2,78"
-kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
-Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
-Tłumik końcowy Custom
Układ chłodzenia:
-Nowa chłodnica BEHR
-Nowa pompa wody, termostat
-Płyn chłodniczy G12+
- Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo
Układ napędowy:
-Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
-Przegląd, nowe uszczelniacze
-Sprzęgło 215mm z PGT
-Olej Valvoline DuraBlend 75W90
-Nowe przeguby Metelli
Zawieszenie:
-Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
-Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
- Rozpórka przednia Sparco
- Klatka Bezpieczeństwa
-Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
-Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
-Felgi 15" Fiat Croma
- Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler
Układ hamulcowy:
-Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
-Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
-Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
-Przewody Ferodo
-Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
- Korektor Siły Hamowania
Wnętrze:
-OEM Look UT Mk I
-Gałka zmiany biegów OMP
- Kierownica Momo
- Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
& EGT Greddy
- Fotele kubełkowe Mirco
-Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt
Body Kit :
-W trakcie
Fabryczna Moc i Moment:
105 KM @ 5750RPM
146Nm @ 3200RPM
STAGE 1
144 Km @ 4600RPM
230Nm @ 2988RPM
STAGE2:
256KM 311Nm
Masa 800Kg
Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc
Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket
Pozdrawiam Adrian
Stay Tuned!