Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 102 takich materiałów
    Temat tak często słyszany i poruszany, że momentami urasta do miana legendy. Rozkładamy całość na czynniki pierwsze omawiając przyczyny, objawy oraz diagnostykę przepalonej uszczelki pod głowicą.
    12 grudnia 2017, 18:16 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Słaba ostrość ale najważniejsze widać
    1 września 2017, 20:21 przez Palaczos87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 marca 2017, 17:13 przez michu1986 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pacjent Coupe D15B7. Głowica po obróbce!

    A więc teraz pasuje.. "ZDĄŻYMY bo mamy FITEK"
    2 lutego 2017, 19:08 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Spełniamy postanowienia noworoczne – Tak jest, a na pierwszy strzał idzie silniczek tzn. wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie itp. Na razie nie będę zdradzać co dalej ale w ubiegłym roku 2K16 wpadł gwint, dystanse, hamulce, sprzęgło, serwis klimy, rozbudowa audio, naprawa foteli, pompa wspomagania plus pasek itp, płyn chłodniczy plus termostaty (do 3 razy sztuka i przez to mam głowicę do roboty), znalezienie problemu "airbag", listwa zapłonowa plus świece no i jakieś tam kosmetyczne oraz drobne sprawy.
    Tak jest, a na pierwszy strzał idzie silniczek tzn. wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie itp. Na razie nie będę zdradzać co dalej ale w ubiegłym roku 2K16 wpadł gwint, dystanse, hamulce, sprzęgło, serwis klimy, rozbudowa audio, naprawa foteli, pompa wspomagania plus pasek itp, płyn chłodniczy plus termostaty (do 3 razy sztuka i przez to mam głowicę do roboty), znalezienie problemu "airbag", listwa zapłonowa plus świece no i jakieś tam kosmetyczne oraz drobne sprawy.
    Chłopaki postanowili sprawdzić, co się dzieje w silniku spalinowym podczas jego pracy.
    2 września 2016, 13:12 przez cywilek600 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Quattro – 5-cylindrowy aluminiowy blok, 20-zaworowa głowica i turbo pozwoliły osiągnąć 306 KM.
    5-cylindrowy aluminiowy blok, 20-zaworowa głowica i turbo pozwoliły osiągnąć 306 KM.