Dawno nas nie było, ale wracamy. Zdjęcie z remontu tutaj tylko zrzucona głowica ale wymieniane były pierścienie panewki, rozrząd i niestety cała nowa głowica siedziało już w niej wszystko co tam było. Poprzedni właściciel zalał 15W40 i tak to jeździło po 5 latach ze ślizgów rozrządu nie zostało nic.
Temat tak często słyszany i poruszany, że momentami urasta do miana legendy. Rozkładamy całość na czynniki pierwsze omawiając przyczyny, objawy oraz diagnostykę przepalonej uszczelki pod głowicą.
Tak jest, a na pierwszy strzał idzie silniczek tzn. wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie itp. Na razie nie będę zdradzać co dalej ale w ubiegłym roku 2K16 wpadł gwint, dystanse, hamulce, sprzęgło, serwis klimy, rozbudowa audio, naprawa foteli, pompa wspomagania plus pasek itp, płyn chłodniczy plus termostaty (do 3 razy sztuka i przez to mam głowicę do roboty), znalezienie problemu "airbag", listwa zapłonowa plus świece no i jakieś tam kosmetyczne oraz drobne sprawy.