Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 102 takich materiałów
    1,8 S kompresor + gażnik + gaz + głowica adp 1,6, 0,35 bara
    1 kwietnia 2014, 22:11 przez gumis_ssj (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moje Seicento – Droga mojego Seja od oryginału, przez tuning lat szkolnych, do wersji po liftingowej. (Brakuje tylko aktualnego zdjęcia z oryginalnymi białymi lampami)
Oryginalne wyposażenie:
Dywaniki w kolorze siwym.
Moja modyfikacja: 
-auto alarm, centralny zamek, cb radio, radio cd mp3 JVC + 4x Herz 10cm/200W, zapalniczka, zdalny zapłon, przycisk start/stop, tunel z golfa 3, skrócony drążek zmiany biegów, skórzany mieszek i gałka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego, welurowe dywaniki, nowa tapicerka: fotele z wersji sporting obszyte tapicerką z wersji s. Wymienione zawieszenie (najpierw MTS -70/-70, obecnie przód +20, (1,1 MPI) tył fiat Panda), zregenerowana głowica, nowe pierścienie, skrzynia biegów, i masa innych rzeczy, które w oryginale błagały o wymianę.
    Droga mojego Seja od oryginału, przez tuning lat szkolnych, do wersji po liftingowej. (Brakuje tylko aktualnego zdjęcia z oryginalnymi białymi lampami)
    Oryginalne wyposażenie:
    Dywaniki w kolorze siwym.
    Moja modyfikacja:
    -auto alarm, centralny zamek, cb radio, radio cd mp3 JVC + 4x Herz 10cm/200W, zapalniczka, zdalny zapłon, przycisk start/stop, tunel z golfa 3, skrócony drążek zmiany biegów, skórzany mieszek i gałka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego, welurowe dywaniki, nowa tapicerka: fotele z wersji sporting obszyte tapicerką z wersji s. Wymienione zawieszenie (najpierw MTS -70/-70, obecnie przód +20, (1,1 MPI) tył fiat Panda), zregenerowana głowica, nowe pierścienie, skrzynia biegów, i masa innych rzeczy, które w oryginale błagały o wymianę.
    25 marca 2014, 10:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Za duża dawka paliwa i są efekty,
    obecnie cylinder 150cc i głowica po portingu.
    24 marca 2014, 19:37 przez kondziaaa12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przygotowania – do zmiany uszczelki pod głowicą w moim pugu 306
    Do zmiany uszczelki pod głowicą w moim pugu 306
    15 marca 2014, 10:41 przez Malina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Remont – Moja Corsa 1.5TD w trakcie remontu. Aktualnie już silnik wyciągnięty i zdemontowana głowica. Dla zainteresowanych będę wrzucał więcej zdjęć na bieżąco :)
    Moja Corsa 1.5TD w trakcie remontu. Aktualnie już silnik wyciągnięty i zdemontowana głowica. Dla zainteresowanych będę wrzucał więcej zdjęć na bieżąco :)
    30 stycznia 2014, 0:22 przez mscobr4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Pierwsze samochody Hondy – Honda jest jednym z młodszych producentów samochodów. Marka ta zaczęła tworzyć i sprzedawać samochody dopiero od 1963 roku, zaczynając od widocznych na zdjęciu małej ciężarówki T360, a cztery miesiące później wszedł do sprzedaży sportowy roadster S500. Roadster ten był trochę na przekór planom Ministerstwa Gospodarki, Handlu i Przemysłu Japonii, które to w 1955 roku zaproponowało pewien program dotyczący promocji rodzimej motoryzacji, chodziło o stworzenie "narodowego samochodu", 4-miejscowego, o maksymalnej prędkości 100 km/h i cenie 150 tysięcy jenów. Natomiast Soichiro Honda (szef marki w latach 1948-1973), przez całe swoje życie zafascynowany motocyklowym i samochodowym sportem, wolał poczekać, ponieważ chciał stworzyć coś "innego". Nieoczekiwanie, w 1961 roku wspomniane Ministerstwo zaproponowało kontrowersyjną taktykę, na mocy której poszczególne japońskie marki miałyby ulec wchłonięciu przez inne (w 1963 r.). Doszło wtedy do ostrej wymiany zdań między Soichiro Hondą, a zarządem Ministerstwa. Jak się później okazało, plany Ministerstwa nie powiodły się, a Honda mogła bezpiecznie tworzyć samochody. 

T360 to mała ciężarówka z silnikiem 354 cm3 o mocy 30 KM i napędem na tył. 
Natomiast S500 to lekki roadster z napędem na tył i niezależnym zawieszeniem, o masie 675 kg, którego 4-cylindrowy silnik o pojemności 531 cm3 i mocy 44 KM (DOHC, cztery gaźniki, głowica o półkulistych komorach spalania) jest oczywiście wysokoobrotowy (czerwone pole od 9500 rpm, może się kręcić do 11000 rpm).
    Honda jest jednym z młodszych producentów samochodów. Marka ta zaczęła tworzyć i sprzedawać samochody dopiero od 1963 roku, zaczynając od widocznych na zdjęciu małej ciężarówki T360, a cztery miesiące później wszedł do sprzedaży sportowy roadster S500. Roadster ten był trochę na przekór planom Ministerstwa Gospodarki, Handlu i Przemysłu Japonii, które to w 1955 roku zaproponowało pewien program dotyczący promocji rodzimej motoryzacji, chodziło o stworzenie "narodowego samochodu", 4-miejscowego, o maksymalnej prędkości 100 km/h i cenie 150 tysięcy jenów. Natomiast Soichiro Honda (szef marki w latach 1948-1973), przez całe swoje życie zafascynowany motocyklowym i samochodowym sportem, wolał poczekać, ponieważ chciał stworzyć coś "innego". Nieoczekiwanie, w 1961 roku wspomniane Ministerstwo zaproponowało kontrowersyjną taktykę, na mocy której poszczególne japońskie marki miałyby ulec wchłonięciu przez inne (w 1963 r.). Doszło wtedy do ostrej wymiany zdań między Soichiro Hondą, a zarządem Ministerstwa. Jak się później okazało, plany Ministerstwa nie powiodły się, a Honda mogła bezpiecznie tworzyć samochody.

    T360 to mała ciężarówka z silnikiem 354 cm3 o mocy 30 KM i napędem na tył.
    Natomiast S500 to lekki roadster z napędem na tył i niezależnym zawieszeniem, o masie 675 kg, którego 4-cylindrowy silnik o pojemności 531 cm3 i mocy 44 KM (DOHC, cztery gaźniki, głowica o półkulistych komorach spalania) jest oczywiście wysokoobrotowy (czerwone pole od 9500 rpm, może się kręcić do 11000 rpm).
    Ford Focus Project – Mój Facusik robiony pod Turbo od S3, Głowica poszła do portingu
    Mój Facusik robiony pod Turbo od S3, Głowica poszła do portingu
    30 października 2013, 7:46 przez kubmen1993 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Skoro wszyscy to i Ja – Dla mnie i tak najlepszy 
Passat B3 Variant 1993.
1.8,90km,przebieg ok. 312tyś km.
i taki mały fajerwerek:4 elektryczne szyby
Być może niedługo udostępnię zdjęcie serducha,nawiasem mówiąc taki przebieg a głowica srebrniutka
    Dla mnie i tak najlepszy
    Passat B3 Variant 1993.
    1.8,90km,przebieg ok. 312tyś km.
    i taki mały fajerwerek:4 elektryczne szyby
    Być może niedługo udostępnię zdjęcie serducha,nawiasem mówiąc taki przebieg a głowica srebrniutka
    12 października 2013, 18:53 przez PiteX1401 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Z cyklu: napotkane w Portugalii – Za en.wikipedia.org/wiki/Opel_(Olympia)_Rekord_P1


Opel Rekord - przez pierwsze dwa lata sprzedawany jako Opel Olympia Rekord P) to samochód segmentu D, następca Opla Olympii Rekord. Większy niż poprzednik, posiadał wzorowaną na amerykańskich samochodach wygiętą przednią i tylną szybę. Sprzedawany był jako 2 i 4 drzwiowy sedan, a także jako 3-drzwiowe kombi i 3-drzwiowy van. P1 został zastąpiony w 1960 roku przez Opla Rekorda P2, ale był jeszcze sprzedawany jako Opel  1200 w wersji ze zmniejszonym wyposażeniem i mniejszym silnikiem(1.2l) aż do 1962 roku. Samochód był napędzany przez silnik o pojemności 1488 centymetrów sześciennych, z wałkiem rozrządu znajdującym się ponad głowicą, z chłodzeniem wodnym. Silniki z pierwszych lat produkcji osiągały 45 koni mechanicznych przy 3900 obrotach na minutę, ale w 1959 roku po zwiększeniu kompresji miały moc 50 koni. Na zamówienie można było wyposażyć samochód w silnik o pojemności 1680 centymetrów sześciennych, który osiągał 55 koni mechanicznych przy 4000 obrotów na minutę. Napęd był przenoszony przez trzybiegową skrzynię.

Samochód był też produkowany w Republice Południowej Afryki, gdzie produkowany był w wersji z kierownicą po prawej stronie oraz nadwoziem typu Pick-Up.
    Za en.wikipedia.org/wiki/Opel_(Olympia)_Rekord_P1


    Opel Rekord - przez pierwsze dwa lata sprzedawany jako Opel Olympia Rekord P) to samochód segmentu D, następca Opla Olympii Rekord. Większy niż poprzednik, posiadał wzorowaną na amerykańskich samochodach wygiętą przednią i tylną szybę. Sprzedawany był jako 2 i 4 drzwiowy sedan, a także jako 3-drzwiowe kombi i 3-drzwiowy van. P1 został zastąpiony w 1960 roku przez Opla Rekorda P2, ale był jeszcze sprzedawany jako Opel 1200 w wersji ze zmniejszonym wyposażeniem i mniejszym silnikiem(1.2l) aż do 1962 roku. Samochód był napędzany przez silnik o pojemności 1488 centymetrów sześciennych, z wałkiem rozrządu znajdującym się ponad głowicą, z chłodzeniem wodnym. Silniki z pierwszych lat produkcji osiągały 45 koni mechanicznych przy 3900 obrotach na minutę, ale w 1959 roku po zwiększeniu kompresji miały moc 50 koni. Na zamówienie można było wyposażyć samochód w silnik o pojemności 1680 centymetrów sześciennych, który osiągał 55 koni mechanicznych przy 4000 obrotów na minutę. Napęd był przenoszony przez trzybiegową skrzynię.

    Samochód był też produkowany w Republice Południowej Afryki, gdzie produkowany był w wersji z kierownicą po prawej stronie oraz nadwoziem typu Pick-Up.
    3 października 2013, 19:40 przez feanorek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Cinquecento – Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:

 

* Z zewnątrz:

- Nowy lakier z palety Kawasaki.

- Delikatnie poszerzone błotniki.

- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

- Nowe opony 175/50.

- Zapinki na masce Momo.

- Nowe zawieszenie gwintowane.

 

* Wewnątrz:

- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

- Obrotomierz z Shift Light'em.

- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

- Nowe pasy szelkowe Sabelt.

- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

- Sportowa kierownica z nabą.

- Elektryczne szyby.

- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

- Podniesiony lewarek zmiany biegów.

 

* Silnik:

- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

+ Głowica splanowana o 0,7mm

+ Nowy wałek rozrządu 886

+ Dolot + stożek

+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy, 
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów. 
+ Kolektor wydechowy 4-2-1

+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

+ Clean look
    Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:



    * Z zewnątrz:

    - Nowy lakier z palety Kawasaki.

    - Delikatnie poszerzone błotniki.

    - Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

    - Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

    - Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

    - Nowe opony 175/50.

    - Zapinki na masce Momo.

    - Nowe zawieszenie gwintowane.



    * Wewnątrz:

    - Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

    - Obrotomierz z Shift Light'em.

    - Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

    - Nowe pasy szelkowe Sabelt.

    - Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

    - Sportowa kierownica z nabą.

    - Elektryczne szyby.

    - Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

    - Podniesiony lewarek zmiany biegów.



    * Silnik:

    - Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

    + Głowica splanowana o 0,7mm

    + Nowy wałek rozrządu 886

    + Dolot + stożek

    + Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
    + Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
    + Kolektor wydechowy 4-2-1

    + Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

    + Clean look
    28 września 2013, 10:51 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)