Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 102 takich materiałów
    Nowy rekord poprawiony o 0,03 s tym samym autem, które wcześniej uzyskało czas 7.91 oraz 201 MPH (323 km/h), aktualna specyfikacja civic'a nie jest nigdzie opisywana, ale wcześniej auto miało ok. 1500 WHP czyli ok. 1760 KM i to z silnika B18C1 (rozwiert na 2.0l) z głowicą B16A , dotleniony turbosprężarką Precision 76 mm .
    20 maja 2016, 13:08 przez BOOSTED (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Czas na kapitalny remont silnika – Strzeliła uszczelka pod głowicą, ale jak już zdjęta czapka, resztę też ogarnę.
    Strzeliła uszczelka pod głowicą, ale jak już zdjęta czapka, resztę też ogarnę.
    9 kwietnia 2016, 9:55 przez ELI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    11 stycznia 2016, 19:58 przez michu1986 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prawdopodobnie najmocniejsze BMW e36 cabrio w Polsce i pierwsza próba na mokrym asfalcie w Mrągowie.

    Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.

    Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.
    Wymiana uszczelki – Pan przyjechał na wymianę uszczelki pod głowicą, bo woda mu uciekała, ciekawe dlaczego?
    Pan przyjechał na wymianę uszczelki pod głowicą, bo woda mu uciekała, ciekawe dlaczego?
    16 października 2015, 15:56 przez ~lux | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    "Naprawa" uszczelki pod głowica – Przegladaliśmy z kolega komorę silnika w jego Audi A3 i przypadkiem natkneliśmy się na profesjonalnie wykonaną naprawę przedmuchu uszczelki pod głowicą... pomiędzy blok silnika a głowicę ktoś wcisnął szczelinomierz i zamazał to jakims klejem. Jak widać ludzie mają pomysły.
    Przegladaliśmy z kolega komorę silnika w jego Audi A3 i przypadkiem natkneliśmy się na profesjonalnie wykonaną naprawę przedmuchu uszczelki pod głowicą... pomiędzy blok silnika a głowicę ktoś wcisnął szczelinomierz i zamazał to jakims klejem. Jak widać ludzie mają pomysły.
    FSO Polonez 2000 Rally – Jeden z pierwszych, prototypowych egzemplarzy Poloneza 2000 Rally z 1978 roku. Pod maskę trafił silnik o pojemności dwóch litrów z Fiata 132C i głowicą DOHC. Przy wykorzystaniu sportowych gaźników Weber moc oscylowała w okolicach 170 KM. Do tego sportowe zawieszenie, mocniejsze sprzęgło i podstawowe wyposażenie bezpieczeństwa.
    Jeden z pierwszych, prototypowych egzemplarzy Poloneza 2000 Rally z 1978 roku. Pod maskę trafił silnik o pojemności dwóch litrów z Fiata 132C i głowicą DOHC. Przy wykorzystaniu sportowych gaźników Weber moc oscylowała w okolicach 170 KM. Do tego sportowe zawieszenie, mocniejsze sprzęgło i podstawowe wyposażenie bezpieczeństwa.