Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 102 takich materiałów
    Z serii jak wszyscy to i ja vol3 – Trzecie i jedno z moich ulubionych aut za którym strasznie tęsknie. Przedstawiam Astrę F Caravan 1.8 16v 123 Km. Jak dla mnie idealne auto. Trafiłem dość nietypową wersję (zero rdzy i nie bita) z oryginalną dokładką przedniego zderzaka Irmcher. Na zdjęciu Asterka stoi na felgach MiM Raffino 15" które są dosyć ciężkie do zdobycia. O tym aucie mógłbym pisać i rozmawiać godzinami. Dodam jeszcze, że przeszła kilka modyfikacji takich jak bra na maskę, przelotowy wydech i końcowy tłumik Irmcher z podwójną trapezową końcówka, zawieszenie -8cm, stożek + dolot własnej konstrukcji, planowana głowica, robiony na zamówienie kolektor wydechowy (połączone cylindry 1 z 2 oraz 3 z 4, świetny dźwięk), tylna belka z GSI plus nowe tarcze wentylowane, nawiercane i nacinane przy każdym kole, przeprogramowany komputer sterujący pracą silnika. Efekt końcowy rewelacyjny. 153,4 Km, świetna trakcja i hamulce. Niestety pewnego wieczora wracając z pracy wpadłem w gigantyczną dziurę, auto postawiło bokiem, wpadło do rowu i zatrzymało się na drzewie niestety nie do odratowania.
    Trzecie i jedno z moich ulubionych aut za którym strasznie tęsknie. Przedstawiam Astrę F Caravan 1.8 16v 123 Km. Jak dla mnie idealne auto. Trafiłem dość nietypową wersję (zero rdzy i nie bita) z oryginalną dokładką przedniego zderzaka Irmcher. Na zdjęciu Asterka stoi na felgach MiM Raffino 15" które są dosyć ciężkie do zdobycia. O tym aucie mógłbym pisać i rozmawiać godzinami. Dodam jeszcze, że przeszła kilka modyfikacji takich jak bra na maskę, przelotowy wydech i końcowy tłumik Irmcher z podwójną trapezową końcówka, zawieszenie -8cm, stożek + dolot własnej konstrukcji, planowana głowica, robiony na zamówienie kolektor wydechowy (połączone cylindry 1 z 2 oraz 3 z 4, świetny dźwięk), tylna belka z GSI plus nowe tarcze wentylowane, nawiercane i nacinane przy każdym kole, przeprogramowany komputer sterujący pracą silnika. Efekt końcowy rewelacyjny. 153,4 Km, świetna trakcja i hamulce. Niestety pewnego wieczora wracając z pracy wpadłem w gigantyczną dziurę, auto postawiło bokiem, wpadło do rowu i zatrzymało się na drzewie niestety nie do odratowania.
    20 października 2012, 20:00 przez Bednarz1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Dragster? eeee nieee to jest DRAKSTER!! – Ot tak mi się nudziło troszeczkę 2 lata temu:P 
silnik z rometa, głowica planowana, około 2kucy
z tyłu zębatka z motorynki z przodu nie wiem od czego ale o 2 zęby większa niż standardowa. Zazwyczaj 65 do 70km.h jechał  od czasu do czasu umyślało mu się jechac szybciej, okazało się że zerwało klina na tłoku dla pierścienia....
Ale to nic:) od roku silnik zmienił właściciela a rower dalej służy do jazdy, uchwyty pod silnik ciągle są może jeszcze się kiedyś przydadzą:P
    Ot tak mi się nudziło troszeczkę 2 lata temu:P
    silnik z rometa, głowica planowana, około 2kucy
    z tyłu zębatka z motorynki z przodu nie wiem od czego ale o 2 zęby większa niż standardowa. Zazwyczaj 65 do 70km.h jechał od czasu do czasu umyślało mu się jechac szybciej, okazało się że zerwało klina na tłoku dla pierścienia....
    Ale to nic:) od roku silnik zmienił właściciela a rower dalej służy do jazdy, uchwyty pod silnik ciągle są może jeszcze się kiedyś przydadzą:P
    18 września 2012, 13:17 przez bambus1121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne, plus zdjęcie z motokilera

    Gody uwagi Coliber – Mechanika:
Pojemność: 80cc
Sportowe wario Top Racing Sv1
Rolki 7g Top Racing
Głowica po portingu
Odblokowany Moduł
Sprężyna Centralna 15%

Mechanika optyka:
Stożek 

Optyka:
Malowanie na czarny mat-meksykańska czerwień
Przycienione lampy tylne i kierunki
przedłużka amortyzatora 5,5cm
Sticker Bomb w lampie, na plastiku wlewu paliwa
Blacha na przekładni
    Mechanika:
    Pojemność: 80cc
    Sportowe wario Top Racing Sv1
    Rolki 7g Top Racing
    Głowica po portingu
    Odblokowany Moduł
    Sprężyna Centralna 15%

    Mechanika optyka:
    Stożek

    Optyka:
    Malowanie na czarny mat-meksykańska czerwień
    Przycienione lampy tylne i kierunki
    przedłużka amortyzatora 5,5cm
    Sticker Bomb w lampie, na plastiku wlewu paliwa
    Blacha na przekładni
    25 sierpnia 2012, 16:54 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Karol Nierzwicki

    Prelude – To i moja praleczka. Trochę nagrzebane w niej przede wszystkim w silniku.. Głowica, dolot, potężny przelot 2,85 ;]
    To i moja praleczka. Trochę nagrzebane w niej przede wszystkim w silniku.. Głowica, dolot, potężny przelot 2,85 ;]
    17 lipca 2012, 1:54 przez hawo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Z serii Jak wszyscy to i ja :D – Mój Barton Fighter 72ccm z 2010r
Ma przejechane 5000km na 50ccm, na 72ccm zaledwie 500km jak na razie. Zero większych usterek, jestem bardzo zadowolony.
Rocznik 2010 moim skromnym zdaniem najlepszy, patrząc po znajomych nowsze są coraz to gorsze.

Stan oceniam na: BDB, dbam i nie katuje,ślady użytkowania :)

Wymienione/dodane :

-Cylinder 72ccm

-Głowica

-Chłodnica oleju

-Filtr stożkowy

-Klocki hamulcowe wraz z przednim adapterem

-Podkładki pod podnóżki pasażera, aby tak nie wibrowały

Na razie to mi wystarcza, moc zmieniła się diametralnie i jestem
bardzo zadowolony.Mam zamiar go sprzedać we wrześniu/październiku (ponieważ zdaję na A1 i kupuję coś mocniejszego)więc zainteresowani pisać we wrześniu na gg:6190252 :D
dodaję cylinder i głowice 50ccm a także stary filtr.

              
            Podoba wam się ? ;)
    Mój Barton Fighter 72ccm z 2010r
    Ma przejechane 5000km na 50ccm, na 72ccm zaledwie 500km jak na razie. Zero większych usterek, jestem bardzo zadowolony.
    Rocznik 2010 moim skromnym zdaniem najlepszy, patrząc po znajomych nowsze są coraz to gorsze.

    Stan oceniam na: BDB, dbam i nie katuje,ślady użytkowania :)

    Wymienione/dodane :

    -Cylinder 72ccm

    -Głowica

    -Chłodnica oleju

    -Filtr stożkowy

    -Klocki hamulcowe wraz z przednim adapterem

    -Podkładki pod podnóżki pasażera, aby tak nie wibrowały

    Na razie to mi wystarcza, moc zmieniła się diametralnie i jestem
    bardzo zadowolony.Mam zamiar go sprzedać we wrześniu/październiku (ponieważ zdaję na A1 i kupuję coś mocniejszego)więc zainteresowani pisać we wrześniu na gg:6190252 :D
    dodaję cylinder i głowice 50ccm a także stary filtr.


    Podoba wam się ? ;)
    15 lipca 2012, 20:24 przez wandet (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Fiat 126el – Silnik:
- oczywiście silnik po generalce jakoś 3.5tyś i jest zalany Castrollem 5W-40 
- wydech dwururka speeder′a bez db killer′ów 
- wypolerowany gaźnik oraz dysza paliwa 125 
- ogarnięty dolot zimnego powietrza do puszki z filtrem prosto od wiatraka) 
- przyspieszony zapłon 
- głowica 2mm niżej + ogarnięte kanały wraz z prowadnicami
- zamach odelżony i wyważony(obecnie 2,7kg)
    Silnik:
    - oczywiście silnik po generalce jakoś 3.5tyś i jest zalany Castrollem 5W-40
    - wydech dwururka speeder′a bez db killer′ów
    - wypolerowany gaźnik oraz dysza paliwa 125
    - ogarnięty dolot zimnego powietrza do puszki z filtrem prosto od wiatraka)
    - przyspieszony zapłon
    - głowica 2mm niżej + ogarnięte kanały wraz z prowadnicami
    - zamach odelżony i wyważony(obecnie 2,7kg)
    4 lipca 2012, 20:11 przez ~wojtek6996 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Munch Mammut 2000 – Podstawowe dane techniczne tego potworka:
silnik R4, 16V, 1998 ccm, 260 KM przy 5680 obr./min., 386 Nm przy 3500 obr./min.
Głowica i układ korbowo-tłokowy pochodzą z samochodu Ford Sierra Cosworth. Pracę silnika wspomaga turbosprężarka Schwitzer o maksymalnym ciśnieniu doładowania 2,5 bara, która współpracuje z intercoolerem.
Wielkość produkcji wyniosła 249 sztuk, niemal wszystkie elementy motocykla wykonano ręcznie. Ciekawostka - choć producent jest niemiecki, firma Munch Motor Technik, motocykl ten wytwarzano w Polsce, w Ostrowie Wielkopolskim.
    Podstawowe dane techniczne tego potworka:
    silnik R4, 16V, 1998 ccm, 260 KM przy 5680 obr./min., 386 Nm przy 3500 obr./min.
    Głowica i układ korbowo-tłokowy pochodzą z samochodu Ford Sierra Cosworth. Pracę silnika wspomaga turbosprężarka Schwitzer o maksymalnym ciśnieniu doładowania 2,5 bara, która współpracuje z intercoolerem.
    Wielkość produkcji wyniosła 249 sztuk, niemal wszystkie elementy motocykla wykonano ręcznie. Ciekawostka - choć producent jest niemiecki, firma Munch Motor Technik, motocykl ten wytwarzano w Polsce, w Ostrowie Wielkopolskim.
    4 maja 2012, 18:03 przez Kiler (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mój skuter – Jak wszyscy to ja też.
Lekkie przeróbki z wyglądu.
A co do silnika to cylinder i tłok 80 głowica z powiększonymi kanałami sprzęgło wariator pasek rolki wariatora i sprężynki sprzęgła polini.
    Jak wszyscy to ja też.
    Lekkie przeróbki z wyglądu.
    A co do silnika to cylinder i tłok 80 głowica z powiększonymi kanałami sprzęgło wariator pasek rolki wariatora i sprężynki sprzęgła polini.
    1 maja 2012, 23:23 przez ~broniu97 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Historia pewnego Jaguara  -  Konkurs – Widoczny na zdjęciu Jaguar to Low Drag Coupé. Jest to jedyny do dzisiaj zachowany egzemplarz 
E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w  Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów. 
Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN). 
Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN. 
W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner  Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów. 
Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner  Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku. 
                          Dane Techniczne:
-Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
-Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
-Moc - 330-345 KM
-0-100km/h - 5,2s
-Prędkość maksymalna - 275 km/h 

Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.
    Widoczny na zdjęciu Jaguar to Low Drag Coupé. Jest to jedyny do dzisiaj zachowany egzemplarz
    E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów.
    Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN).
    Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN.
    W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
    W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
    Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów.
    Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku.
    Dane Techniczne:
    -Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
    -Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
    -Moc - 330-345 KM
    -0-100km/h - 5,2s
    -Prędkość maksymalna - 275 km/h

    Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.
    24 kwietnia 2012, 19:00 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Classicauto

    Kochanie KONKURS – Kochanie wygląda mi to na uszczelke pod głowicą
    Kochanie wygląda mi to na uszczelke pod głowicą
    20 kwietnia 2012, 9:02 przez dawiduch (PW) | Do ulubionych | Skomentuj