Szukaj
Znalazłem 102 takich materiałów
silnik z rometa, głowica planowana, około 2kucy
z tyłu zębatka z motorynki z przodu nie wiem od czego ale o 2 zęby większa niż standardowa. Zazwyczaj 65 do 70km.h jechał od czasu do czasu umyślało mu się jechac szybciej, okazało się że zerwało klina na tłoku dla pierścienia....
Ale to nic:) od roku silnik zmienił właściciela a rower dalej służy do jazdy, uchwyty pod silnik ciągle są może jeszcze się kiedyś przydadzą:P
Pojemność: 80cc
Sportowe wario Top Racing Sv1
Rolki 7g Top Racing
Głowica po portingu
Odblokowany Moduł
Sprężyna Centralna 15%
Mechanika optyka:
Stożek
Optyka:
Malowanie na czarny mat-meksykańska czerwień
Przycienione lampy tylne i kierunki
przedłużka amortyzatora 5,5cm
Sticker Bomb w lampie, na plastiku wlewu paliwa
Blacha na przekładni
Ma przejechane 5000km na 50ccm, na 72ccm zaledwie 500km jak na razie. Zero większych usterek, jestem bardzo zadowolony.
Rocznik 2010 moim skromnym zdaniem najlepszy, patrząc po znajomych nowsze są coraz to gorsze.
Stan oceniam na: BDB, dbam i nie katuje,ślady użytkowania :)
Wymienione/dodane :
-Cylinder 72ccm
-Głowica
-Chłodnica oleju
-Filtr stożkowy
-Klocki hamulcowe wraz z przednim adapterem
-Podkładki pod podnóżki pasażera, aby tak nie wibrowały
Na razie to mi wystarcza, moc zmieniła się diametralnie i jestem
bardzo zadowolony.Mam zamiar go sprzedać we wrześniu/październiku (ponieważ zdaję na A1 i kupuję coś mocniejszego)więc zainteresowani pisać we wrześniu na gg:6190252 :D
dodaję cylinder i głowice 50ccm a także stary filtr.
Podoba wam się ? ;)
- oczywiście silnik po generalce jakoś 3.5tyś i jest zalany Castrollem 5W-40
- wydech dwururka speeder′a bez db killer′ów
- wypolerowany gaźnik oraz dysza paliwa 125
- ogarnięty dolot zimnego powietrza do puszki z filtrem prosto od wiatraka)
- przyspieszony zapłon
- głowica 2mm niżej + ogarnięte kanały wraz z prowadnicami
- zamach odelżony i wyważony(obecnie 2,7kg)
silnik R4, 16V, 1998 ccm, 260 KM przy 5680 obr./min., 386 Nm przy 3500 obr./min.
Głowica i układ korbowo-tłokowy pochodzą z samochodu Ford Sierra Cosworth. Pracę silnika wspomaga turbosprężarka Schwitzer o maksymalnym ciśnieniu doładowania 2,5 bara, która współpracuje z intercoolerem.
Wielkość produkcji wyniosła 249 sztuk, niemal wszystkie elementy motocykla wykonano ręcznie. Ciekawostka - choć producent jest niemiecki, firma Munch Motor Technik, motocykl ten wytwarzano w Polsce, w Ostrowie Wielkopolskim.
E-Type′a Lightweight Coupe (rejestracja 4868 WK). Konstrukcja była oparta na stalowym Low Drag Coupé (o numerze rejestracyjnym CUT 7). Nadwozie Coupé miało być stabilniejsze przy wyższych prędkościach. Takiego Jaguara zażyczyła sobie ekipa Petera Lindnera i Petera Nöckera na wyścig Le Mans w 1964 roku. Niestety samochód nie ukończył wyścigu. Nie ukończył także swojego drugiego i za razem ostatniego wyścigu. Peter Lindner na torze w Monthléry stracił panowanie nad bestią i rozbił ją śmiertelnie raniąc siebie i zabijając 4 sędziów.
Wrak został skonfiskowany przez francuską policję i zniknął w jakimś garażu na 11 lat. Po czym kupiła go firma Lynx. Wyjęto z niego co ciekawsze części i zamontowano je pod koniec lat 70 do jednej z fabrycznych karoserii LDC (rejestracja 49 FXN).
Nadwozie Lindner Nöckera (bo tak nazywano ten wrak) dodawane było w gratisie kolejnym właścicielom 49 FXN.
W 2007 ten komplet zakupił Peter Neumark i podjął się kompletnej renowacji wraku.
W tym wraku ratowano każdą możliwą część. Sama blacharka zajęła 5200 roboczogodzin.
Przekładano także części od 49 FXN jednak tak by dało się je zreplikować i zamontować do „dawcy”. Można także powiedzieć, że Lindner Nöcker został odbudowany lepiej niż został zbudowany oryginał (np. nity karoserii są w równych odległościach). Pomimo iż odbudowa zwykłego E-Type to 1000 godzin, to odbudowa Lindner Nöckera zajęła aż 7000. Samochód wycenia się na około 4.5 miliona funtów.
Firma Petera Neumarka – CMC zamierza wypuścić serię 5 idealnych replik Lindner Nöckera, a pierwsza z nich ujrzy światło dzienne już w 2013 roku.
Dane Techniczne:
-Silnik - rzędowy, 6 cylindrów DOHC, 3,8-litra, głowica i blok z aluminium, wtrysk paliwa Lucas
-Skrzynia biegów - 5-cio biegowa ZF
-Moc - 330-345 KM
-0-100km/h - 5,2s
-Prędkość maksymalna - 275 km/h
Więcej o tym niesamowitym samochodzie dowiecie się z 67 numeru czasopisma Classicauto.