Szukaj
Znalazłem 48 takich materiałów
Subaru Forester GALA
Rocznik 1999
Silnik Ej20 125KM
Manualna skrzynia biegów + reduktor
Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.
Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA
Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA
Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.
Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000.
Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
1. Pad twardy + Menzerna PG1000
2. Pad średni + Menzerna PG1000
3. Pad średni + Menzerna 2500
4. Pad miękki + Menzerna 3500
Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.
Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy.
Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.
Jeżeli się spodoba będzie więcej.
Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
- Mocne obniżenie (troszeczkę niżej niż poprzedni model)
- Lakier biały mat (lewy błotnik, lewe drzwi i tylna klapa pozostały żółte że niby po wypadku, a na szrocie tylko takie mieli)
- Koła z całkiem innego modelu którego nie znam marki (jest też drugi komplet kół do niego z Hondy mogę dodać zdjęcie jak w nim siedzą ale zostawiam je do 3 projektu gdzie będzie robiona rajdówka)
- na dachu bagażnik zrobiony z osiek i wykałaczek pomalowanych bejcą kasztanową
- zderzaki pół na pół czarno białe
- w środku fotele zostały w połowie pomalowane na biało.
To by było na tyle, zabieram się do dalszych projektów bo się wkręciłem a dużo pomysłów jest i też fajnie zająć wolny czas.
Pozdrawiam. "
Ludzie nie ważne czy część ma dzień czy 20 lat ma być zgodna z opisem.Za naprawę blacharską musiał bym wydać ponad 250.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›