Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    Subaru Forester polerka nocą zawsze spoko – Krótka historia:
Subaru Forester GALA 
Rocznik 1999
Silnik Ej20 125KM
Manualna skrzynia biegów + reduktor

Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA 

Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000. 

Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
1. Pad twardy + Menzerna PG1000 
2. Pad średni + Menzerna PG1000
3. Pad średni + Menzerna 2500
4. Pad miękki + Menzerna 3500
Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy. 

Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

Jeżeli się spodoba będzie więcej.

Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Krótka historia:
    Subaru Forester GALA
    Rocznik 1999
    Silnik Ej20 125KM
    Manualna skrzynia biegów + reduktor

    Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

    Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA

    Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

    Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

    Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000.

    Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
    1. Pad twardy + Menzerna PG1000
    2. Pad średni + Menzerna PG1000
    3. Pad średni + Menzerna 2500
    4. Pad miękki + Menzerna 3500
    Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

    Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy.

    Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

    Jeżeli się spodoba będzie więcej.

    Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Samodzielna naprawa słupka C w Citroenie Xsara – Amatorska naprawa błotnika. Zacząłem od nawiercenia otworów dzięki którym mogłem wyciągnąć wgniecenie. Dziury zostały zalepione włóknem szklanym, na to poszła szpachlówka z włóknem szklanym, kolejne warstwy to szpachla uniwersalna i na koniec wykończeniówka.  Wiem wiem, element nadawał się do wymiany, ale chciałem zobaczyć czy coś mi z tego wyjdzie, poza tym to jest moje auto którym jeżdżę więc nie widzę powodów dla których miałbym wstawiać do blacharza i płacić 1000 zł za wymianę i malowanie dwóch elementów.  Koszty bez lakierowania- 50 zł.
    Amatorska naprawa błotnika. Zacząłem od nawiercenia otworów dzięki którym mogłem wyciągnąć wgniecenie. Dziury zostały zalepione włóknem szklanym, na to poszła szpachlówka z włóknem szklanym, kolejne warstwy to szpachla uniwersalna i na koniec wykończeniówka. Wiem wiem, element nadawał się do wymiany, ale chciałem zobaczyć czy coś mi z tego wyjdzie, poza tym to jest moje auto którym jeżdżę więc nie widzę powodów dla których miałbym wstawiać do blacharza i płacić 1000 zł za wymianę i malowanie dwóch elementów. Koszty bez lakierowania- 50 zł.
    Model fiata 126p skala 1:34  2 – Drugi projekt przerobienia malucha zakończony. Zaczęło się od tego że dał mi go 6 letni siostrzeniec i powiedział żebym go przerobił no i zabrałem się do pracy, a więc tak:
- Mocne obniżenie (troszeczkę niżej niż poprzedni model) 
- Lakier biały mat (lewy błotnik, lewe drzwi i tylna klapa pozostały żółte że niby po wypadku, a na szrocie tylko takie mieli)
- Koła z całkiem innego modelu którego nie znam marki (jest też drugi komplet kół do niego z Hondy mogę dodać zdjęcie jak w nim siedzą ale zostawiam je do 3 projektu gdzie będzie robiona rajdówka)
- na dachu bagażnik zrobiony z osiek i wykałaczek pomalowanych bejcą kasztanową
- zderzaki pół na pół czarno białe
- w środku fotele zostały w połowie pomalowane na biało.
To by było na tyle, zabieram się do dalszych projektów bo się wkręciłem a dużo pomysłów jest i też fajnie zająć wolny czas.
    Drugi projekt przerobienia malucha zakończony. Zaczęło się od tego że dał mi go 6 letni siostrzeniec i powiedział żebym go przerobił no i zabrałem się do pracy, a więc tak:
    - Mocne obniżenie (troszeczkę niżej niż poprzedni model)
    - Lakier biały mat (lewy błotnik, lewe drzwi i tylna klapa pozostały żółte że niby po wypadku, a na szrocie tylko takie mieli)
    - Koła z całkiem innego modelu którego nie znam marki (jest też drugi komplet kół do niego z Hondy mogę dodać zdjęcie jak w nim siedzą ale zostawiam je do 3 projektu gdzie będzie robiona rajdówka)
    - na dachu bagażnik zrobiony z osiek i wykałaczek pomalowanych bejcą kasztanową
    - zderzaki pół na pół czarno białe
    - w środku fotele zostały w połowie pomalowane na biało.
    To by było na tyle, zabieram się do dalszych projektów bo się wkręciłem a dużo pomysłów jest i też fajnie zająć wolny czas.
    Ku przestrodze – Dzwoniąc do Pani oferującej części do cinquecento zapytałem się o stan czy nie są pogięte i pordzewiałe. Pani z całą pewnością odpowiedziała że jest zdrowy i nie wymaga poprawek. Dzień później zadzwoniła, że podczas rozbiórki zauważyli mały odprysk od środka błotnika. Pomyślałem ok tyle to nic nie szkodzi. Dwa dni później kurier przywiózł części i co moim oczom się okazało? Bomba atomowa z rdzy ( zdjęcia są autentyczne ). Postanowiłem napisać, że proszę o zwrot bo ta część do niczego się nie nadaje Państwo odpisali mi w ten sposób "Po pierwsze jest to błotnik z 20 letniego samochodu,jest to część UŻYWANA nie NOWA!!! Po drugie kosztowała tylko 30zł i nie jest on zgnity tylko w miejscach niewidocznych LEKKO zsypany rdzą ,która wystarczy delikatnie przeczyścić i zakonserwować.

Pozdrawiam. " 

Ludzie nie ważne czy część ma dzień czy 20 lat ma być zgodna z opisem.Za naprawę blacharską musiał bym wydać ponad 250.
    Dzwoniąc do Pani oferującej części do cinquecento zapytałem się o stan czy nie są pogięte i pordzewiałe. Pani z całą pewnością odpowiedziała że jest zdrowy i nie wymaga poprawek. Dzień później zadzwoniła, że podczas rozbiórki zauważyli mały odprysk od środka błotnika. Pomyślałem ok tyle to nic nie szkodzi. Dwa dni później kurier przywiózł części i co moim oczom się okazało? Bomba atomowa z rdzy ( zdjęcia są autentyczne ). Postanowiłem napisać, że proszę o zwrot bo ta część do niczego się nie nadaje Państwo odpisali mi w ten sposób "Po pierwsze jest to błotnik z 20 letniego samochodu,jest to część UŻYWANA nie NOWA!!! Po drugie kosztowała tylko 30zł i nie jest on zgnity tylko w miejscach niewidocznych LEKKO zsypany rdzą ,która wystarczy delikatnie przeczyścić i zakonserwować.

    Pozdrawiam. "

    Ludzie nie ważne czy część ma dzień czy 20 lat ma być zgodna z opisem.Za naprawę blacharską musiał bym wydać ponad 250.
    Dorosła ciężarówka bierze swoje dziecko pod błotnik na spacer – czytała Krystyna Czubówna.
    Czytała Krystyna Czubówna.
    Hyundai Accent na żyletki – Niestety mój pierwszy samochód idzie na żyletki. Na zdjęciu nie wygląda tragicznie, ale do wymiany, błotnik, maska, pas przedni, belka przednia, reflektor i dłubanina w elektryce, bo silnik kręci ale nie odapala. Jak to się stało ? Na kierowcy przed mną zostało wymuszone pierwszeństwo, co spowodowało gwałtowne hamowanie i wjechanie w tyłek.
    Niestety mój pierwszy samochód idzie na żyletki. Na zdjęciu nie wygląda tragicznie, ale do wymiany, błotnik, maska, pas przedni, belka przednia, reflektor i dłubanina w elektryce, bo silnik kręci ale nie odapala. Jak to się stało ? Na kierowcy przed mną zostało wymuszone pierwszeństwo, co spowodowało gwałtowne hamowanie i wjechanie w tyłek.
    16 stycznia 2015, 23:57 przez NooControl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne.

    Klasycznie – Stan oryginalny 98% błotnik już jest.
    Stan oryginalny 98% błotnik już jest.
    13 stycznia 2015, 21:37 przez ~Sebuch | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Mercedes c124 błotnik – Tak jak obiecałem wstawiam zdjęcie pracy ojca i syna. Ojciec malował syn polerował. Czy ten lakier ma moc?
    Tak jak obiecałem wstawiam zdjęcie pracy ojca i syna. Ojciec malował syn polerował. Czy ten lakier ma moc?
    Remont MX-3 Ciąg dlaszy – Usuwamy rdzę, której jest tak dużo. Wstawianie drugiego błotnika z racji tego, że nie ma do tego reperaturek muszę wymienić cały błotnik.
    Usuwamy rdzę, której jest tak dużo. Wstawianie drugiego błotnika z racji tego, że nie ma do tego reperaturek muszę wymienić cały błotnik.
    11 listopada 2014, 22:57 przez ~sony5551 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własny Garage