Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Witam
    Dziś musze wam pokazać modyfikację wydechu wraz z programem. Wynik jest naprawdę potężny i zmienił diametralnie auto w potwora.

    Modyfikacje Lutek by Power
    Wydech wykonał 7 Motorsport
    17 stycznia 2023, 20:29 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Koenigsegg Agera R – Hipersamochód skonstruowany i zaprezentowany w 2011 r na Geneva Motor Show przez szwedzką markę Koenigsegg. Jest to zmodyfikowana wersja modelu Agera. Do napędu użyto pięciolitrowego V8 DOHC Twin-Turbo generującego moc maksymalną 1115 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 416 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 2,9 sekund. Wynik Koenigsegg Agera R w przyspieszeniu od 0-300 km/h wynosi 14,53 sekund, wynik ten trafił do Księgi Rekordów Guinnessa. Koenigsegg Agera R sprzedawany jest z bagażnikiem dachowym zaprojektowanym specjalnie dla tego modelu oraz nartami sygnowanymi marką Koenigsegg.
    Hipersamochód skonstruowany i zaprezentowany w 2011 r na Geneva Motor Show przez szwedzką markę Koenigsegg. Jest to zmodyfikowana wersja modelu Agera. Do napędu użyto pięciolitrowego V8 DOHC Twin-Turbo generującego moc maksymalną 1115 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 416 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h trwa 2,9 sekund. Wynik Koenigsegg Agera R w przyspieszeniu od 0-300 km/h wynosi 14,53 sekund, wynik ten trafił do Księgi Rekordów Guinnessa. Koenigsegg Agera R sprzedawany jest z bagażnikiem dachowym zaprojektowanym specjalnie dla tego modelu oraz nartami sygnowanymi marką Koenigsegg.
    10 kwietnia 2021, 22:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    25 marca 2020, 16:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rover 416 – Nowy członek w rodzinie, jedyny minus wgniotka na drzwiach kierowcy
    Nowy członek w rodzinie, jedyny minus wgniotka na drzwiach kierowcy
    18 lipca 2017, 23:37 przez ramjetsc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Rover 416 Si & Audi a4 b6 –
    3 maja 2017, 19:55 przez shelbyc360 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Roverkowa rodzina – 2x Rover 220 Turbo coupe
Rover 620 sdi
Rover 416 tourer
    2x Rover 220 Turbo coupe
    Rover 620 sdi
    Rover 416 tourer
    Jelcz 417 – Z cyklu klasyki CamilloXVI. Chwile poświęcę teraz polskiemu transportowi drogowemu
Dzisiaj jelcz 417, który jest częścią rodziny jelcz 400. Egzemplarz ze zdjęcia jeszcze do niedawna pracował czynnie w straży teraz na zasłużonej emeryturze.
(Teraz trochę suchych faktów) w skład rodziny 400 wchodzą modele
415 (4x2), Jelcz 416 (6x2) oraz
ciągniki siodłowe 417 (4x2).
Konstrukcja powstała jako
przejściowa z podzespołów od
planowanej rodziny Jelcz 420.
Produkcji modeli z rodziny 420
nie zdołano uruchomić
(licencyjne silniki i mosty
napędowe Steyr), ze względu
na kryzys gospodarczy w latach
80-ych i ostatecznie
podzespoły importowane za
dewizy zastąpiono starszymi
komponentami stosowanymi w
rodzinie Jelcz 300 (tzn.
silnikami SW 680 i
importowanymi z Węgier
mostami napędowymi Raba).
Samochody posiadały już
nowe, odchylane kabiny typu
136, nowe ramy i osie przednie
o nacisku 6,5t bazujące na
licencyjnej technologii firmy
Steyr. (Teraz jeszcze słowo żalu ode mnie. Szkoda, że Jelcze nie przetrwały próby czasu, gdyby tak się stało firmy były dobrze zarządzane przez odpowiednich ludzi. Dalej wprowadzano by polskie nowatorskie pomysły i technologie w dziedzinie transportu dalekobierznego. Jelcze i stary na pewno były by godnymi przeciwnikami Actrosów, Volv, Skanii i innych gigantów tego segmentu)
    Z cyklu klasyki CamilloXVI. Chwile poświęcę teraz polskiemu transportowi drogowemu
    Dzisiaj jelcz 417, który jest częścią rodziny jelcz 400. Egzemplarz ze zdjęcia jeszcze do niedawna pracował czynnie w straży teraz na zasłużonej emeryturze.
    (Teraz trochę suchych faktów) w skład rodziny 400 wchodzą modele
    415 (4x2), Jelcz 416 (6x2) oraz
    ciągniki siodłowe 417 (4x2).
    Konstrukcja powstała jako
    przejściowa z podzespołów od
    planowanej rodziny Jelcz 420.
    Produkcji modeli z rodziny 420
    nie zdołano uruchomić
    (licencyjne silniki i mosty
    napędowe Steyr), ze względu
    na kryzys gospodarczy w latach
    80-ych i ostatecznie
    podzespoły importowane za
    dewizy zastąpiono starszymi
    komponentami stosowanymi w
    rodzinie Jelcz 300 (tzn.
    silnikami SW 680 i
    importowanymi z Węgier
    mostami napędowymi Raba).
    Samochody posiadały już
    nowe, odchylane kabiny typu
    136, nowe ramy i osie przednie
    o nacisku 6,5t bazujące na
    licencyjnej technologii firmy
    Steyr. (Teraz jeszcze słowo żalu ode mnie. Szkoda, że Jelcze nie przetrwały próby czasu, gdyby tak się stało firmy były dobrze zarządzane przez odpowiednich ludzi. Dalej wprowadzano by polskie nowatorskie pomysły i technologie w dziedzinie transportu dalekobierznego. Jelcze i stary na pewno były by godnymi przeciwnikami Actrosów, Volv, Skanii i innych gigantów tego segmentu)
    4 lutego 2014, 18:52 przez CamilloXVI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Jalpa – Najpierw wypada wspomnieć o modelu który był produkowany pomiędzy Urraco i Jalpa, czyli Lamborghini Silhouette, pierwszy seryjnie produkowany roadster od Lamborghini.
Żeby zmniejszyć koszta jest zbudowany na bazie Urraco ( moża powiedzieć że to był porządny face-liftng) i za siedzeniami miał sam silnik, czyli 3l V8. Wyprodukowano 55 sztuk  w latach 1976-79.

Lamborghini Jalpa jest ewolucją  Silhouette (jak zawsze narysowana przez Bertone) i zastosowano śilnik V8 znowu z Urraco e o zwiększonej pojemnośći do 3,5 litra o mocy 250HP. Wprowadzone zmniany nie miały uczynić z niego szybszego auta, ale żeby był "łatwiejszy w obsłudze", czyli łatwiejszy w powadzeniu i bardziej konfortowy.
Produkcja zakończyła się w 1988 roku, po tym jak spadły sprzedaże i Chrysler ( który kupił Lamborghini rok prędzej) zdecydował o wycofaniu tego modelu z produkcji. Sprzedano 416 sztuk. 
Jalpa to był ostatni model Lamborghini który był wyposażony w silnik ośmio cylindrowy.
    Najpierw wypada wspomnieć o modelu który był produkowany pomiędzy Urraco i Jalpa, czyli Lamborghini Silhouette, pierwszy seryjnie produkowany roadster od Lamborghini.
    Żeby zmniejszyć koszta jest zbudowany na bazie Urraco ( moża powiedzieć że to był porządny face-liftng) i za siedzeniami miał sam silnik, czyli 3l V8. Wyprodukowano 55 sztuk w latach 1976-79.

    Lamborghini Jalpa jest ewolucją Silhouette (jak zawsze narysowana przez Bertone) i zastosowano śilnik V8 znowu z Urraco e o zwiększonej pojemnośći do 3,5 litra o mocy 250HP. Wprowadzone zmniany nie miały uczynić z niego szybszego auta, ale żeby był "łatwiejszy w obsłudze", czyli łatwiejszy w powadzeniu i bardziej konfortowy.
    Produkcja zakończyła się w 1988 roku, po tym jak spadły sprzedaże i Chrysler ( który kupił Lamborghini rok prędzej) zdecydował o wycofaniu tego modelu z produkcji. Sprzedano 416 sztuk.
    Jalpa to był ostatni model Lamborghini który był wyposażony w silnik ośmio cylindrowy.
    1 lutego 2014, 15:51 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    pierwsze 2 zdjęcia własne, trzecie z NetCarShow