Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Mercedes-Benz C63 AMG Black Series – Klasa C to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 1993 roku. W 2021 roku rozpoczęto produkcję najnowszej - piątej generacji modelu. Trzecia generacja Klasy C została zaprezentowana po raz pierwszy w 2007 roku. Produkowano go pod kodem fabrycznym W204 dla sedana, S204 dla kombi oraz C204 dla coupe. Stylistyka i wygląd zdecydowanie odróżniają pojazd od poprzednika. Karoseria została powiększona, przez co samochód stał się bardziej masywny. Model C63 AMG wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 6,2 l, który generuje moc 457 KM. Z wyjątkiem standardowego C63 o mocy 457 KM, Mercedes oferował również mocniejsze wersje. W 2011 roku zaprezentowano najbardziej bezkompromisową edycję, Black Series, oprócz silnika wzmocnionego do 517 KM oraz momentu obrotowego do 620 Nm, charakteryzował się również spoilerem z tyłu, powiększonym przednim zderzakiem, oraz inną maską. Black Series był oferowany tylko w nadwoziu coupe. W wersji Black Series auto miało również znacznie poszerzone nadkola. W środku wersje AMG różnią się od standardowych (w zależności od konfiguracji) kierownicą, aluminiowymi pedałami, zegarami sygnowanymi logiem AMG, sportowymi kubełkami, wykończeniem włóknem węglowym, a także często lepszym wyposażeniem. C63 AMG Black Series osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Powstało 800 egzemplarzy w wersji Black Series.
    Klasa C to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 1993 roku. W 2021 roku rozpoczęto produkcję najnowszej - piątej generacji modelu. Trzecia generacja Klasy C została zaprezentowana po raz pierwszy w 2007 roku. Produkowano go pod kodem fabrycznym W204 dla sedana, S204 dla kombi oraz C204 dla coupe. Stylistyka i wygląd zdecydowanie odróżniają pojazd od poprzednika. Karoseria została powiększona, przez co samochód stał się bardziej masywny. Model C63 AMG wyposażony jest w silnik V8 o pojemności 6,2 l, który generuje moc 457 KM. Z wyjątkiem standardowego C63 o mocy 457 KM, Mercedes oferował również mocniejsze wersje. W 2011 roku zaprezentowano najbardziej bezkompromisową edycję, Black Series, oprócz silnika wzmocnionego do 517 KM oraz momentu obrotowego do 620 Nm, charakteryzował się również spoilerem z tyłu, powiększonym przednim zderzakiem, oraz inną maską. Black Series był oferowany tylko w nadwoziu coupe. W wersji Black Series auto miało również znacznie poszerzone nadkola. W środku wersje AMG różnią się od standardowych (w zależności od konfiguracji) kierownicą, aluminiowymi pedałami, zegarami sygnowanymi logiem AMG, sportowymi kubełkami, wykończeniem włóknem węglowym, a także często lepszym wyposażeniem. C63 AMG Black Series osiąga prędkość maksymalną 250 km/h. Powstało 800 egzemplarzy w wersji Black Series.
    Mercedes-Benz CLK GTR – Samochód wyścigowy zaliczany do ówczesnej kategorii wyścigowej GT1 wyprodukowany w 1997 roku i hipersamochód, produkowany przez niemieckie przedsiębiorstwo Mercedes-AMG w latach 1998–1999. Jego twórcami byli konstruktorzy pracujący w dziale AMG, natomiast głównym przeznaczeniem pokonanie triumfującego w wyścigach samochodów GT Mclarena F1 GTR. Wersja stworzona w 1997 roku była przeznaczona do rywalizacji w ówczesnych wyścigach serii FIA GT. Cywilny wariant CLK GTR skonstruowany został przez Mercedes-AMG przy zachowaniu minimalnych różnic wizualnych. Samochód zachował elementy zapożyczone z CLK, a także charakterystyczne, masywne nadkola i unoszone do góry drzwi. Kluczowym komponentem unikalnym dla cywilnego CLK GTR został z kolei tylny spojler zintegrowany z karoserią. Wersje cywilne, prócz standardowego modelu z silnikiem V12 o pojemności 6,1 l, były także wyposażone w silnik zmodernizowany przez brytyjską firmę Ilmor Engineering o pojemności 6,9 l, który generuje moc 620 KM i moment obrotowy 770 Nm, dzięki czemu CLK GTR osiąga prędkość maksymalną 320 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,8 sekund.
    Samochód wyścigowy zaliczany do ówczesnej kategorii wyścigowej GT1 wyprodukowany w 1997 roku i hipersamochód, produkowany przez niemieckie przedsiębiorstwo Mercedes-AMG w latach 1998–1999. Jego twórcami byli konstruktorzy pracujący w dziale AMG, natomiast głównym przeznaczeniem pokonanie triumfującego w wyścigach samochodów GT Mclarena F1 GTR. Wersja stworzona w 1997 roku była przeznaczona do rywalizacji w ówczesnych wyścigach serii FIA GT. Cywilny wariant CLK GTR skonstruowany został przez Mercedes-AMG przy zachowaniu minimalnych różnic wizualnych. Samochód zachował elementy zapożyczone z CLK, a także charakterystyczne, masywne nadkola i unoszone do góry drzwi. Kluczowym komponentem unikalnym dla cywilnego CLK GTR został z kolei tylny spojler zintegrowany z karoserią. Wersje cywilne, prócz standardowego modelu z silnikiem V12 o pojemności 6,1 l, były także wyposażone w silnik zmodernizowany przez brytyjską firmę Ilmor Engineering o pojemności 6,9 l, który generuje moc 620 KM i moment obrotowy 770 Nm, dzięki czemu CLK GTR osiąga prędkość maksymalną 320 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,8 sekund.
    Aston Martin Vanquish – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2001–2007 oraz ponownie w latach 2012–2018. Vanquish został po raz pierwszy zaprezentowany w 2001 roku. Drugą generację zaprezentowano po raz pierwszy w 2012. Trafił na  rynek jako następca Astona Martina DBS, przywracając jego nazwę do użytku po 5-letniej przerwie. Powstał on na 100-lecie firmy Aston Martin. 5,9-litrowe V12 to złożone w całość dwa silniki V6 Forda. Silnik ten wytwarza moc 565 KM i moment obrotowy 620 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość maksymalną 295 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,1 sekundy. Vanquish dostępny jest w wersji 2+2 lub 2+0. Produkcja Vanquisha została zakończona w 2018 roku. Aston Martin zdecydował się ponownie zmienić nazwę następcy na DBS z dopiskiem Superleggera.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2001–2007 oraz ponownie w latach 2012–2018. Vanquish został po raz pierwszy zaprezentowany w 2001 roku. Drugą generację zaprezentowano po raz pierwszy w 2012. Trafił na rynek jako następca Astona Martina DBS, przywracając jego nazwę do użytku po 5-letniej przerwie. Powstał on na 100-lecie firmy Aston Martin. 5,9-litrowe V12 to złożone w całość dwa silniki V6 Forda. Silnik ten wytwarza moc 565 KM i moment obrotowy 620 Nm, dzięki czemu samochód osiąga prędkość maksymalną 295 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,1 sekundy. Vanquish dostępny jest w wersji 2+2 lub 2+0. Produkcja Vanquisha została zakończona w 2018 roku. Aston Martin zdecydował się ponownie zmienić nazwę następcy na DBS z dopiskiem Superleggera.
    Mercedes-Benz C63 AMG Black Series – Klasa C to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 1993 roku. W 2021 roku rozpoczęła się produkcja piątej i najnowszej generacji modelu. Trzecią generację Klasy C przedstawiono po raz pierwszy w 2007 roku. Produkowano ją pod kodem fabrycznym W204 dla sedana, S204 dla kombi oraz C204 dla coupe. Stylistyka i wygląd zdecydowanie odróżniają pojazd od poprzednika. Karoseria została powiększona, przez co Mercedes stał się bardziej masywny. Wersja C63 AMG posiada 6,2-litrowe V8 o mocy 457 KM i momencie obrotowym 600 Nm, była najmocniejszą odmianą Klasy C. W 2011 roku zaprezentowano najbardziej bezkompromisową edycję, Black Series. Posiadała ona ten sam silnik, lecz wzmocniony do mocy 517 KM i momentu obrotowego 620 Nm. Black Series charakteryzował się również spoilerem z tyłu, powiększonym przednim zderzakiem, oraz inną maską, był oferowany tylko w coupe. Powstało 800 egzemplarzy w wersji Black Series.
    Klasa C to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez niemiecką markę Mercedes-Benz od 1993 roku. W 2021 roku rozpoczęła się produkcja piątej i najnowszej generacji modelu. Trzecią generację Klasy C przedstawiono po raz pierwszy w 2007 roku. Produkowano ją pod kodem fabrycznym W204 dla sedana, S204 dla kombi oraz C204 dla coupe. Stylistyka i wygląd zdecydowanie odróżniają pojazd od poprzednika. Karoseria została powiększona, przez co Mercedes stał się bardziej masywny. Wersja C63 AMG posiada 6,2-litrowe V8 o mocy 457 KM i momencie obrotowym 600 Nm, była najmocniejszą odmianą Klasy C. W 2011 roku zaprezentowano najbardziej bezkompromisową edycję, Black Series. Posiadała ona ten sam silnik, lecz wzmocniony do mocy 517 KM i momentu obrotowego 620 Nm. Black Series charakteryzował się również spoilerem z tyłu, powiększonym przednim zderzakiem, oraz inną maską, był oferowany tylko w coupe. Powstało 800 egzemplarzy w wersji Black Series.
    McLaren 600LT – W czerwcu 2018 roku rodzina modelowa 570S została poszerzona o model 600LT, charakteryzujący się wyczynową specyfikacją zoptymalizowaną pod kątem poruszania się w warunkach torowych. Samochód zyskał dodatkowe ospojlerowanie, powiększone wloty powietrza upłynniające aerodynamikę, a także mocniejszą jednostkę napędową - wyjściowe 3,8-litrowe V8 zamiast 570, rozwija 600 KM, a także 620 Nm maksymalenego momentu obrotowego. 600LT osiąga prędkość maksymalną 328 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekundy.
    W czerwcu 2018 roku rodzina modelowa 570S została poszerzona o model 600LT, charakteryzujący się wyczynową specyfikacją zoptymalizowaną pod kątem poruszania się w warunkach torowych. Samochód zyskał dodatkowe ospojlerowanie, powiększone wloty powietrza upłynniające aerodynamikę, a także mocniejszą jednostkę napędową - wyjściowe 3,8-litrowe V8 zamiast 570, rozwija 600 KM, a także 620 Nm maksymalenego momentu obrotowego. 600LT osiąga prędkość maksymalną 328 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekundy.
    12 kwietnia 2022, 21:02 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche Panamera Turbo S – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez niemiecką markę Porsche od 2009 roku. Od 2016 roku produkowana jest druga generacja pojazdu. Pierwsza generacja została po raz pierwszy zaprezentowana w 2009 roku. Pierwsza generacja Panamery oznaczona symbolem 970 została zaprezentowana podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Szanghaju w 2009 roku. Nazwa pojazdu podobnie jak Porsche Carrera pochodzi od nazwy legendarnego wyścigu "La Carrera Panamericana". Auto powstało w wyniku zwiększającego się zainteresowania czterodrzwiowymi limuzynami o sportowej linii nadwozia z dużymi silnikami. Druga generacja Panamery została zaprezentowana w 2016 roku i oznaczona jest symbolem 971. Nowa Panamera została stworzona całkowicie od podstaw. Auto urosło w stosunku do poprzednika: jest o 35 mm dłuższe, 5 mm szersze i 5 mm wyższe, a rozstaw osi zwiększył się o 30 mm. Sam projekt nadwozia mocniej nawiązuje do stylistyki modelu 911. W drugiej generacji Panamery Porsche położyło duży nacisk na poprawę właściwości jezdnych. W samochodzie zastosowano nowy system o nazwie Porsche 4D Chassis Control, kontrolujący i synchronizujący pracę wszystkich układów wpływających na dynamikę jazdy. Dzięki temu samochód ma cechować się bardziej precyzyjnym prowadzeniem. Wersja Turbo S samochodu napędzana jest czterolitrowym silnikiem V8 Twin-turbo generującym moc 620 KM. Do 100 km/h przyspiesza w 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 315 km/h.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez niemiecką markę Porsche od 2009 roku. Od 2016 roku produkowana jest druga generacja pojazdu. Pierwsza generacja została po raz pierwszy zaprezentowana w 2009 roku. Pierwsza generacja Panamery oznaczona symbolem 970 została zaprezentowana podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Szanghaju w 2009 roku. Nazwa pojazdu podobnie jak Porsche Carrera pochodzi od nazwy legendarnego wyścigu "La Carrera Panamericana". Auto powstało w wyniku zwiększającego się zainteresowania czterodrzwiowymi limuzynami o sportowej linii nadwozia z dużymi silnikami. Druga generacja Panamery została zaprezentowana w 2016 roku i oznaczona jest symbolem 971. Nowa Panamera została stworzona całkowicie od podstaw. Auto urosło w stosunku do poprzednika: jest o 35 mm dłuższe, 5 mm szersze i 5 mm wyższe, a rozstaw osi zwiększył się o 30 mm. Sam projekt nadwozia mocniej nawiązuje do stylistyki modelu 911. W drugiej generacji Panamery Porsche położyło duży nacisk na poprawę właściwości jezdnych. W samochodzie zastosowano nowy system o nazwie Porsche 4D Chassis Control, kontrolujący i synchronizujący pracę wszystkich układów wpływających na dynamikę jazdy. Dzięki temu samochód ma cechować się bardziej precyzyjnym prowadzeniem. Wersja Turbo S samochodu napędzana jest czterolitrowym silnikiem V8 Twin-turbo generującym moc 620 KM. Do 100 km/h przyspiesza w 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 315 km/h.
    11 kwietnia 2022, 21:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 599 GTO – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2006–2012. Samochód został zaprezentowany na Geneva Motor Show w 2006 roku, zastępując popularny model 575M Maranello. Model 599 GTO powstał na bazie modelu 599XX, jako jego drogowy odpowiednik. W 599 GTO zamontowano 670-konny silnik V12, a maksymalny moment obrotowy wynosi 620 Nm. Według Ferrari samochód osiąga prędkość maksymalną 335 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy. Samochód powstał w limitowanej serii 50 sztuk, mając swoją premierę podczas Geneva Motor Show 2010.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2006–2012. Samochód został zaprezentowany na Geneva Motor Show w 2006 roku, zastępując popularny model 575M Maranello. Model 599 GTO powstał na bazie modelu 599XX, jako jego drogowy odpowiednik. W 599 GTO zamontowano 670-konny silnik V12, a maksymalny moment obrotowy wynosi 620 Nm. Według Ferrari samochód osiąga prędkość maksymalną 335 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy. Samochód powstał w limitowanej serii 50 sztuk, mając swoją premierę podczas Geneva Motor Show 2010.
    8 kwietnia 2022, 20:34 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz CLK GTR – Produkowany przez firmę Mercedes-AMG w latach 1998–1999, w wersji cywilnej produkowany był z silnikiem 6.1L V12 o mocy 600 KM. Samochód osiągał prędkość maksymalną 344 km/h z przyspieszeniem 0-100 w czasie 3.8 sekund. Księga rekordów Guinnessa uznała CLK GTR za najdroższy samochód produkcyjny wtedy, kosztował 1,547,620$.
    Produkowany przez firmę Mercedes-AMG w latach 1998–1999, w wersji cywilnej produkowany był z silnikiem 6.1L V12 o mocy 600 KM. Samochód osiągał prędkość maksymalną 344 km/h z przyspieszeniem 0-100 w czasie 3.8 sekund. Księga rekordów Guinnessa uznała CLK GTR za najdroższy samochód produkcyjny wtedy, kosztował 1,547,620$.
    27 maja 2021, 23:58 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj