Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 100 takich materiałów
    Ferrari 275 P – Prototyp wyścigowy, potocznie zwany wyścigówką, przygotowany na 1964 rok. Tylne koła były napędzane przez 3.9l silnik o mocy 320 KM. Masa własna wynosiła 755km, powstało 6 egzemplarzy (3 przerobione z 250 P, 3 zbudowane od zera). Przygotowano też wersjie 330P, z większym silnikiem i 370 KM. Obie wersjie zadebiutowały na 12 godzinach Sebring, i zdobyły cały podium ( pierwsze dwa 275 P i trzecia 300P), kolejne zwycięstwa zostały odniesione na wyscigu 1000 km Nürburgringu, Goodwood, 1000 km Paryża i 24h Le Mans, w którym 275 P zdobyła pierwsze miejsce, dwie 300 P drugie i trzecie. Mimo wielu zwycięstw Ferrari nie został mistrzem świata konstruktorów, ten tytuł zdobył Porsche.
    Prototyp wyścigowy, potocznie zwany wyścigówką, przygotowany na 1964 rok. Tylne koła były napędzane przez 3.9l silnik o mocy 320 KM. Masa własna wynosiła 755km, powstało 6 egzemplarzy (3 przerobione z 250 P, 3 zbudowane od zera). Przygotowano też wersjie 330P, z większym silnikiem i 370 KM. Obie wersjie zadebiutowały na 12 godzinach Sebring, i zdobyły cały podium ( pierwsze dwa 275 P i trzecia 300P), kolejne zwycięstwa zostały odniesione na wyscigu 1000 km Nürburgringu, Goodwood, 1000 km Paryża i 24h Le Mans, w którym 275 P zdobyła pierwsze miejsce, dwie 300 P drugie i trzecie. Mimo wielu zwycięstw Ferrari nie został mistrzem świata konstruktorów, ten tytuł zdobył Porsche.
    Toyota 1G-GTE (R6 Twin Turbo) – 30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    Ferrari 275 GTS – Włoskie piękno.
    Włoskie piękno.
    VW Golf III A59 - niedokonczony projekt – Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM. Na uwagę zasługuje to, że motor nie miał odpowiednika wśród seryjnie produkowanych silników VW, w których skok tłoka zawsze górował nad średnicą. Dążąc do uzyskania optymalnej charakterystyki pracy przygotowano „kwadratową” jednostkę, której tłoki miały 86 milimetrów skoku i średnicy. 

Link do całego materiału w źródle.
    Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM. Na uwagę zasługuje to, że motor nie miał odpowiednika wśród seryjnie produkowanych silników VW, w których skok tłoka zawsze górował nad średnicą. Dążąc do uzyskania optymalnej charakterystyki pracy przygotowano „kwadratową” jednostkę, której tłoki miały 86 milimetrów skoku i średnicy.

    Link do całego materiału w źródle.
    Ferrari 275 GTB – Elegancja i wdzięk.
    Elegancja i wdzięk.
    BMW X5 M-Power – Pod maską X5 M pracuje benzynowa doładowana jednostka V8 o pojemności 4.4 l, mocy 555 KM i 680 Nm momentu obrotowego przenoszone jest na cztery koła za pomocą 6-biegowej automatycznej skrzyni biegów ze sportowym oprogramowaniem. Pierwsze 100 km/h  osiąga w zaledwie 4,7 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 275 km/h.
    Pod maską X5 M pracuje benzynowa doładowana jednostka V8 o pojemności 4.4 l, mocy 555 KM i 680 Nm momentu obrotowego przenoszone jest na cztery koła za pomocą 6-biegowej automatycznej skrzyni biegów ze sportowym oprogramowaniem. Pierwsze 100 km/h osiąga w zaledwie 4,7 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 275 km/h.
    27 listopada 2014, 23:26 przez mateusz6657 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.mycarportal.net

    Ferrari 275 GTB/4 –
    22 listopada 2014, 17:00 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ferrari 275 GTB/4 –
    13 września 2014, 14:55 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne