Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 100 takich materiałów
    Rzędowa czwórka, ale brzmienie ma świetne. Przejazd Megane RS, podczas którego został pobity czas RS Trophy z 2011 roku.
    19 grudnia 2015, 17:20 przez RS_Trophy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 275 GTB/4 – Elegancja i wdzięk.
    Elegancja i wdzięk.
    3 października 2015, 15:26 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ferrari 275 GTB –
    11 września 2015, 13:58 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/mathieubonneviephotography

    Ferrari 275 GTB 1965 r. –
    10 września 2015, 15:34 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/mathieubonneviephotography

    Ferrari 275 GTB/4 – Silnik V12, 4 walki rozrządu, 6 gaźników i 300 KM pod maską.
    Silnik V12, 4 walki rozrządu, 6 gaźników i 300 KM pod maską.
    2016 Camaro Six – Nowa, szósta generacja Chevroleta Camaro na rok 2016 została oficjalnie już potwierdzona przez Chevroleta.

Camaro Six będzie dostępne o dziwo w 3 wariantach silnikowych, a nie tak jak zazwyczaj w dwóch. Do napędu użyto 8śmio stopniowej przekładni automatycznej z wbudowanymi łopatkami przy kierownicy lub 6 biegowej skrzyni manualnej.

Camaro dostępne będzie oczywiście w wersji SS z silnikiem V8 LT1 6.2L z 455HP. Wersja z V6 będzie posiadać 335 koni.

No i tak tutaj 3 wariant silnikowy. W 2015 roku Ford zaskoczył wszystkich. W swoim nowym Mondeo tzn. Mustangu zaproponowali silnik 2.3L Ecoboost. Chevrolet nie chcąc zostać w tyle niestety musiał się posunąć w tę samą stronę co ich konkurencja. Dlatego trzecim wariantem silnikowym będzie 2.0L Turbo o mocy 275 koni mechanicznych.

Tak jak i w przypadku Mustanga taki silnik nie powinien się w nim znaleźć tak samo w Camaro nie powinno być 2.0. W sumie za taki ruch trzeba podziękować Fordowi. Czekamy na Challenger 1.8 Twin Turbo i Chargera 1.9 TDI.
    Nowa, szósta generacja Chevroleta Camaro na rok 2016 została oficjalnie już potwierdzona przez Chevroleta.

    Camaro Six będzie dostępne o dziwo w 3 wariantach silnikowych, a nie tak jak zazwyczaj w dwóch. Do napędu użyto 8śmio stopniowej przekładni automatycznej z wbudowanymi łopatkami przy kierownicy lub 6 biegowej skrzyni manualnej.

    Camaro dostępne będzie oczywiście w wersji SS z silnikiem V8 LT1 6.2L z 455HP. Wersja z V6 będzie posiadać 335 koni.

    No i tak tutaj 3 wariant silnikowy. W 2015 roku Ford zaskoczył wszystkich. W swoim nowym Mondeo tzn. Mustangu zaproponowali silnik 2.3L Ecoboost. Chevrolet nie chcąc zostać w tyle niestety musiał się posunąć w tę samą stronę co ich konkurencja. Dlatego trzecim wariantem silnikowym będzie 2.0L Turbo o mocy 275 koni mechanicznych.

    Tak jak i w przypadku Mustanga taki silnik nie powinien się w nim znaleźć tak samo w Camaro nie powinno być 2.0. W sumie za taki ruch trzeba podziękować Fordowi. Czekamy na Challenger 1.8 Twin Turbo i Chargera 1.9 TDI.
    Ferrari 365 GTB/4 "Plexi" – Wersja z pierwszych lat jego produkcji. Przednie reflektory były chronione osłoną z plexy, co uniemozliwiało homologacje w Stanach Zjednoczonych. Dlatego w 1971 przeprowadzono facelifing, który obelmował chowające się reflektory. 
Pod maską pracuje widlasta dwunastka o pojemności 4390 cm³ (objętość skokową pojedynczego cylindra 365.8 cm³) i mocy 352 KM, prędkość maksymalna wynosi ponad 275 km/h
    Wersja z pierwszych lat jego produkcji. Przednie reflektory były chronione osłoną z plexy, co uniemozliwiało homologacje w Stanach Zjednoczonych. Dlatego w 1971 przeprowadzono facelifing, który obelmował chowające się reflektory.
    Pod maską pracuje widlasta dwunastka o pojemności 4390 cm³ (objętość skokową pojedynczego cylindra 365.8 cm³) i mocy 352 KM, prędkość maksymalna wynosi ponad 275 km/h
    28 lutego 2015, 16:27 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne