Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 100 takich materiałów
    Ferrari 275 GTB/4 1967 model USA – Szacowana wartość 11-13 mln zł!
    Szacowana wartość 11-13 mln zł!
    7 czerwca 2016, 12:21 przez gumis099 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Accord Coupe (CS2) – Ósma generacja. V6 3.5L 275 KM 344 Nm.
    Ósma generacja. V6 3.5L 275 KM 344 Nm.
    1974 Abarth 2000 se027 – 275 KM
0-100 km/h - 5,8s
V-max 318 km/h
575 kg

Reflektory wyglądają znajomo ?
    275 KM
    0-100 km/h - 5,8s
    V-max 318 km/h
    575 kg

    Reflektory wyglądają znajomo ?
    24 kwietnia 2016, 20:08 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zwykła Meganka powiadasz – Tymczasem to wersja RS, gdzie czai się 275 koni.
    Tymczasem to wersja RS, gdzie czai się 275 koni.
    28 marca 2016, 20:16 przez Borsucjusz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne foto

    Volkswagen Golf III A59 – W latach 1992 - 1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. I stworzył A59 cechowały go znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano i zmieniono karoserie przez co nie tylko osiągami ale też wizualnie A59 znacznie odbiegało od seryjnej wersji. Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1999 cm³, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM, co z połączeniem napędu na 4 koła i 6- stopniową skrzynią dawało niesamowite osiągi.Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW. Niestety do dziś  Dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów.
    W latach 1992 - 1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. I stworzył A59 cechowały go znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano i zmieniono karoserie przez co nie tylko osiągami ale też wizualnie A59 znacznie odbiegało od seryjnej wersji. Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1999 cm³, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM, co z połączeniem napędu na 4 koła i 6- stopniową skrzynią dawało niesamowite osiągi.Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW. Niestety do dziś Dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów.
    13 marca 2016, 12:15 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)