Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Volkswagen Golf III A59 – W latach 1992 - 1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. I stworzył A59 cechowały go znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano i zmieniono karoserie przez co nie tylko osiągami ale też wizualnie A59 znacznie odbiegało od seryjnej wersji. Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1999 cm³, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM, co z połączeniem napędu na 4 koła i 6- stopniową skrzynią dawało niesamowite osiągi.Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW. Niestety do dziś  Dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów.
    W latach 1992 - 1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. I stworzył A59 cechowały go znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano i zmieniono karoserie przez co nie tylko osiągami ale też wizualnie A59 znacznie odbiegało od seryjnej wersji. Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1999 cm³, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM, co z połączeniem napędu na 4 koła i 6- stopniową skrzynią dawało niesamowite osiągi.Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW. Niestety do dziś Dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów.
    13 marca 2016, 12:15 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    VW Golf III A59 - niedokonczony projekt – Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM. Na uwagę zasługuje to, że motor nie miał odpowiednika wśród seryjnie produkowanych silników VW, w których skok tłoka zawsze górował nad średnicą. Dążąc do uzyskania optymalnej charakterystyki pracy przygotowano „kwadratową” jednostkę, której tłoki miały 86 milimetrów skoku i średnicy. 

Link do całego materiału w źródle.
    Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności dwóch litrów, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM. Na uwagę zasługuje to, że motor nie miał odpowiednika wśród seryjnie produkowanych silników VW, w których skok tłoka zawsze górował nad średnicą. Dążąc do uzyskania optymalnej charakterystyki pracy przygotowano „kwadratową” jednostkę, której tłoki miały 86 milimetrów skoku i średnicy.

    Link do całego materiału w źródle.
    Golf III A59 – Zbudowano tylko 3 sztuki tego Golfa z czego jeden został niestety rozbity podczas testów.
    Zbudowano tylko 3 sztuki tego Golfa z czego jeden został niestety rozbity podczas testów.
    17 stycznia 2014, 1:17 przez cannabis999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Volkswagen Golf A59 - Rajdowa wersja Golfa III – latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.
Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
Dane techniczne:
pojemność silnika: 1999cm³
liczba zaworów: 16
Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Prędkość maksymalna: >250km/h
Przyspieszenie 0-100: 4,2s
Masa własna: 1373kg
    Latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.
    Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
    Dane techniczne:
    pojemność silnika: 1999cm³
    liczba zaworów: 16
    Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Prędkość maksymalna: >250km/h
    Przyspieszenie 0-100: 4,2s
    Masa własna: 1373kg
    31 października 2013, 20:44 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Golf III A59 – Prototyp Rajdowej wersji Golfa 3. Pod maską 2.0L R4, 16-zaworowa, turbodoładowana, z wielopunktowym wtryskiem paliwa. 
Moc 275 KM 
Moment obrotowy: 367nm
Przyśpieszenie 0-100: 4.2s
V-max: ponad 250 km/h
Napęd 4x4, 6 biegowa skrzynia
    Prototyp Rajdowej wersji Golfa 3. Pod maską 2.0L R4, 16-zaworowa, turbodoładowana, z wielopunktowym wtryskiem paliwa.
    Moc 275 KM
    Moment obrotowy: 367nm
    Przyśpieszenie 0-100: 4.2s
    V-max: ponad 250 km/h
    Napęd 4x4, 6 biegowa skrzynia
    19 lutego 2013, 15:31 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    VW Golf MKIII A59 – 2.0 turbo 275km prototyp w 3 egzemplarzach
    2.0 turbo 275km prototyp w 3 egzemplarzach
    20 sierpnia 2012, 20:40 przez brylant (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Volkswagen Golf A59 – Muzeum VW w Wolfsburgu
Dane techniczne:
pojemność silnika: 1999cm³
ilość zaworów: 16
Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Prędkość maksymalna: >250km/h
Przyspieszenie 0-100: 4,2s
Masa własna: 1373kg
    Muzeum VW w Wolfsburgu
    Dane techniczne:
    pojemność silnika: 1999cm³
    ilość zaworów: 16
    Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Prędkość maksymalna: >250km/h
    Przyspieszenie 0-100: 4,2s
    Masa własna: 1373kg
    31 maja 2012, 11:11 przez vagpl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1