Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Golf mk4 – felgi brock b4 10cali szerokosci opona 225.40 18 dystans 20mm
    Felgi brock b4 10cali szerokosci opona 225.40 18 dystans 20mm
    25 września 2012, 18:20 przez ~zak | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    ANTONOV 225 – Największy samolot transportowy świata. Do tej pory wyprodukowano tylko jeden egzemplarz, a produkcji drugiego nigdy nie ukończono.

    Wymiary:
        Rozpiętość: 88,40 m
        Długość: 84,00 m
        Wysokość 18,10 m
        Ładownia wewnętrzna: dł. 43 m, szer. 6,4 m, wys. 4,4 m
        Powierzchnia nośna: 905 m²
        Masa własna: ok. 200 000 kg
        Masa użyteczna: ok. 400 000 kg
        Masa ładunku: 250 000 kg
        Masa całkowita: 600 000 kg
        Silniki: 6 silników D-18T o ciągu 229,5 kN każdy
    Osiągi:
        Prędkość maksymalna: 850 km/h
        Prędkość minimalna: 250 km/h
        Prędkość przelotowa: 800 km/h
        Pułap: 10000 m
        Zasięg z pełnym ładunkiem: 4500 km
        Średnie zużycie paliwa: 18 ton na godzinę lotu
    Największy samolot transportowy świata. Do tej pory wyprodukowano tylko jeden egzemplarz, a produkcji drugiego nigdy nie ukończono.

    Wymiary:
    Rozpiętość: 88,40 m
    Długość: 84,00 m
    Wysokość 18,10 m
    Ładownia wewnętrzna: dł. 43 m, szer. 6,4 m, wys. 4,4 m
    Powierzchnia nośna: 905 m²
    Masa własna: ok. 200 000 kg
    Masa użyteczna: ok. 400 000 kg
    Masa ładunku: 250 000 kg
    Masa całkowita: 600 000 kg
    Silniki: 6 silników D-18T o ciągu 229,5 kN każdy
    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 850 km/h
    Prędkość minimalna: 250 km/h
    Prędkość przelotowa: 800 km/h
    Pułap: 10000 m
    Zasięg z pełnym ładunkiem: 4500 km
    Średnie zużycie paliwa: 18 ton na godzinę lotu
    13 września 2012, 16:37 przez magik2440 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Crown Victoria – Tego samochodu chyba tu jeszcze nie było. Jest to chyba najbardziej popularny pojazd na ulicach NY. Model forda Crown Victoria produkowany był przez 32 lata, a jego produkcja została zakończona 15 września 2011 roku. Od 1998 roku z taśmy produkcyjnej wyjeżdżał z jednostką napędową o pojemności 4.6 litra i jak wszystkie poprzednie wersje posiadał silnik V8 który miał od 225 do 250 km.
    Tego samochodu chyba tu jeszcze nie było. Jest to chyba najbardziej popularny pojazd na ulicach NY. Model forda Crown Victoria produkowany był przez 32 lata, a jego produkcja została zakończona 15 września 2011 roku. Od 1998 roku z taśmy produkcyjnej wyjeżdżał z jednostką napędową o pojemności 4.6 litra i jak wszystkie poprzednie wersje posiadał silnik V8 który miał od 225 do 250 km.
    28 lipca 2012, 18:18 przez Statyk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Buick Electra 225 – Troszkę lepsze fotki (wziąłem aparat) i więcej info. Auto z roku 1966, silnik 7,0 litra Nailhead V8 o mocy 360 koni.

Jestem autorem zdjęć kopiowanie dozwolone tylko i wyłącznie z logo www.motokiller.pl oraz z podaniem źródła (www.motokiller.pl)
    Troszkę lepsze fotki (wziąłem aparat) i więcej info. Auto z roku 1966, silnik 7,0 litra Nailhead V8 o mocy 360 koni.

    Jestem autorem zdjęć kopiowanie dozwolone tylko i wyłącznie z logo www.motokiller.pl oraz z podaniem źródła (www.motokiller.pl)
    14 lipca 2012, 9:43 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Clio R.S. Red Bull Racing RB7 – Prawda, że piękne ?

A najlepsze jest to że w Polsce mamy takich 5 (tylko, ponieważ jest to edycja limitowana). Więc jest się z czego cieszyć.

2.0 (benzyna), 201km, v-max: 225 km/h, niecałe 7 sek./100 km/h.
    Prawda, że piękne ?

    A najlepsze jest to że w Polsce mamy takich 5 (tylko, ponieważ jest to edycja limitowana). Więc jest się z czego cieszyć.

    2.0 (benzyna), 201km, v-max: 225 km/h, niecałe 7 sek./100 km/h.
    10 lipca 2012, 12:00 przez KogucikKCKasia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kasia:) – moja kasia 325 94r:) 225-40-18
    Moja kasia 325 94r:) 225-40-18
    3 lipca 2012, 17:13 przez ~lysy | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moja duma – moja perełka, moje oczko w głowie;)
pod maska F20A4 140 koni i 189 niutków, wraz z 5 stopniową seryjną skrzynią (na oponach 225/40R18 goodyear f1 eagle) daje 8,9 do setki i 220 v max ;] na przyśpieszeniu jeszcze trochę by urwał ale nie na tych kopciach. Jest to moja pierwsza gablota, na którą trooochę odkładałem, ale kupiłem dzień po zdaniu prawka, zresztą nie mając jeszcze papierów;) po doinwestowaniu stała się spełnionym marzeniem i została skazana na dożywocie u mnie;) aktualnie jest używana do jazdy na co dzień i weekendowych zabaw na placach, a na przyszłość przewidziana kompleksowa renowacja i podest przed kominkiem w salonie;)
prela parkuje na awc, więc jak ktoś chętny do jej bliższego poznania, to zapraszam:)
http://www.autocentrum.pl/awc/DiKej/honda-prelude-1995/
    Moja perełka, moje oczko w głowie;)
    pod maska F20A4 140 koni i 189 niutków, wraz z 5 stopniową seryjną skrzynią (na oponach 225/40R18 goodyear f1 eagle) daje 8,9 do setki i 220 v max ;] na przyśpieszeniu jeszcze trochę by urwał ale nie na tych kopciach. Jest to moja pierwsza gablota, na którą trooochę odkładałem, ale kupiłem dzień po zdaniu prawka, zresztą nie mając jeszcze papierów;) po doinwestowaniu stała się spełnionym marzeniem i została skazana na dożywocie u mnie;) aktualnie jest używana do jazdy na co dzień i weekendowych zabaw na placach, a na przyszłość przewidziana kompleksowa renowacja i podest przed kominkiem w salonie;)
    prela parkuje na awc, więc jak ktoś chętny do jej bliższego poznania, to zapraszam:)
    http://www.autocentrum.pl/awc/DiKej/honda-prelude-1995/
    9 czerwca 2012, 1:19 przez dikej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Mazda RX-7 – Samochód Mazda RX-7 oficjalnie zaprezentowano w marcu 1978 roku. Było to auto sportowe, które charakteryzowało się bardzo niskim jak na tamte czasy współczynnikiem oporu powietrza Cx=0,36. We wszystkich modelach tego auta montowany był oryginalny silnik z tłokiem obrotowym skonstruowany według patentu Feliksa Wankla nazwany od jego nazwiska silnikiem Wankla. Pierwszy model RX-7 był wyposażony w silnik o pojemności 1146 cm³ (2x573cm³) porównywalną z pojemnością 2292 cm³ silnika konwencjonalnego. Początkowo był produkowany w dwóch wersjach silnikowych o mocy 95 KM i 105 KM. Od roku 1983 pojazd otrzymał nowy turbodoładowany silnik i elektroniczny system wtrysku paliwa. W roku 1985 pojawiła się druga generacja modelu RX-7 o pojemności 2x654 cm³ z turbodoładowaniem. Trzecia generacja tego modelu produkowana była od roku 1992. Zasadniczą wadą tego modelu było wysokie spalanie. Obecnie jego miejsce w Europie zajmuje nowy model sportowego coupe - Mazda RX-8.

Dane techniczne samochodu Mazda RX-7 (trzecia generacja)[edytuj]

Nadwozie 2-drzwiowe, 2-miejscowe
2-wirnikowy silnik Wankla z dwiema turbosprężarkami
Pojemność skokowa - 2 x 654 cm³
Moc maksymalna - 176 kW(239 KM) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy - 294 Nm przy 5000 obr/min
Stopień sprężania - 9,0:1
Skrzynia przekładniowa 5-biegowa manualna lub 4-biegowa automatyczna
Hamulce przednie tarczowe wentylowane i tylne tarczowe
Ogumienie o wymiarach 225/50 ZR16
Długość/szerokość/wysokość - 429,5/175/123 cm
Masa własna pojazdu - 1320 kg
Prędkość maksymalna - 250 km/h
Zużycie paliwa - 16 l/100 km (dane testowe)
    Samochód Mazda RX-7 oficjalnie zaprezentowano w marcu 1978 roku. Było to auto sportowe, które charakteryzowało się bardzo niskim jak na tamte czasy współczynnikiem oporu powietrza Cx=0,36. We wszystkich modelach tego auta montowany był oryginalny silnik z tłokiem obrotowym skonstruowany według patentu Feliksa Wankla nazwany od jego nazwiska silnikiem Wankla. Pierwszy model RX-7 był wyposażony w silnik o pojemności 1146 cm³ (2x573cm³) porównywalną z pojemnością 2292 cm³ silnika konwencjonalnego. Początkowo był produkowany w dwóch wersjach silnikowych o mocy 95 KM i 105 KM. Od roku 1983 pojazd otrzymał nowy turbodoładowany silnik i elektroniczny system wtrysku paliwa. W roku 1985 pojawiła się druga generacja modelu RX-7 o pojemności 2x654 cm³ z turbodoładowaniem. Trzecia generacja tego modelu produkowana była od roku 1992. Zasadniczą wadą tego modelu było wysokie spalanie. Obecnie jego miejsce w Europie zajmuje nowy model sportowego coupe - Mazda RX-8.

    Dane techniczne samochodu Mazda RX-7 (trzecia generacja)[edytuj]

    Nadwozie 2-drzwiowe, 2-miejscowe
    2-wirnikowy silnik Wankla z dwiema turbosprężarkami
    Pojemność skokowa - 2 x 654 cm³
    Moc maksymalna - 176 kW(239 KM) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy - 294 Nm przy 5000 obr/min
    Stopień sprężania - 9,0:1
    Skrzynia przekładniowa 5-biegowa manualna lub 4-biegowa automatyczna
    Hamulce przednie tarczowe wentylowane i tylne tarczowe
    Ogumienie o wymiarach 225/50 ZR16
    Długość/szerokość/wysokość - 429,5/175/123 cm
    Masa własna pojazdu - 1320 kg
    Prędkość maksymalna - 250 km/h
    Zużycie paliwa - 16 l/100 km (dane testowe)
    14 maja 2012, 23:15 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Dodge Challenger 1970 – Jeden z najbardziej charakterystycznych muscle cars`ów w historii Gwiazda wielu filmów. 

Moc: 145 KM
Silnik: 3.69 L (225 ci) R6
1/4 mili 13.7 sec @ 169 km/h

Moje marzenie.
    Jeden z najbardziej charakterystycznych muscle cars`ów w historii Gwiazda wielu filmów.

    Moc: 145 KM
    Silnik: 3.69 L (225 ci) R6
    1/4 mili 13.7 sec @ 169 km/h

    Moje marzenie.
    6 maja 2012, 19:33 przez TheFilip005 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Citroen Numero 9 – Dotychczasowe modele z linii DS, to dopiero namiastka możliwości Citroëna. Concept car Numéro 9 otwiera nowe horyzonty w świecie samochodów klasy premium. Za to kochamy francuską motoryzację!

W tym roku Citroën wkracza na chiński rynek. By uczcić ten fakt, francuski producent zaprezentuje na zbliżającym się salonie samochodowym w Pekinie coś specjalnego - będzie to światowa premiera prototypu Numéro 9, który zapowiada przyszłość linii DS, zwiastując kierunek stylistyczny trzech nadchodzących modeli: kompaktowego sedana, SUV-a oraz sedana segmentu D. Prognozujemy, że produkcyjna wersja największego „DS-a” zastąpi wysłużonego Citroëna C6, który pomimo 7 lat od rynkowego debiutu nadal wygląda świeżo i oryginalnie, ale spoglądając na Numéro 9... nie mamy wątpliwości, że czas na zmianę warty.


Trzydrzwiowe nadwozie typu „shooting brake” urzeka, łącząc w sobie cechy kombi i coupe. Długa pokrywa silnika, bardzo niskie nadwozie (1,27 m) osadzone na 21-calowych kołach sprawiają, że auto pomimo dużych rozmiarów prezentuje się niezwykle dynamicznie. 4,93 m długości, 1,94 m szerokości oraz trzymetrowy rozstaw osi zapewnia dużą ilość miejsca w kabinie i komfort podróżowania na najwyższym poziomie.

Koncept z Paryża jest hybrydą typu plug-in, która jest połączeniem spalinowego silnika (benzynowego lub wysokoprężnego) z jednostką elektryczną, znajdującą się z tyłu pojazdu. Pierwszy napędza koła przednie, a drugi tylne. Model prezentowany w Pekinie jest wyposażony w turbodoładowany motor 1.6 THP o mocy 225 KM i momencie 275 Nm. Silnik elektryczny zasilany litowo-jonowymi akumulatorami generuje 70 KM mocy i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wyłącznie na napędzie elektrycznym prototyp może dostojnie przejechać odległość 50 km, na kolejnych 50 zużyć zaledwie 1,7 l. Proekologiczne źródło napędu nie zabiera wcale przyjemności z jazdy. Dzięki funkcji „boost” i połączeniu momentów obu silników kierowca ma do dyspozycji moc 295 KM i wysokie osiągi auta (0-100 km/h w 5,4 s, V-max 244 km/h).


Ile z Citroëna Numéro 9 zostanie we flagowym „DS-ie” i kolejnych modelach? Oby jak najwięcej! Najgorzej jest się potem rozczarować. Jesteśmy jednak dobrej myśli. Po ostatnim modelu linii – DS5, najbliższa przyszłość u Citroëna zapowiada się niezwykle ciekawie.

Mnie się bardzo podoba :D
    Dotychczasowe modele z linii DS, to dopiero namiastka możliwości Citroëna. Concept car Numéro 9 otwiera nowe horyzonty w świecie samochodów klasy premium. Za to kochamy francuską motoryzację!

    W tym roku Citroën wkracza na chiński rynek. By uczcić ten fakt, francuski producent zaprezentuje na zbliżającym się salonie samochodowym w Pekinie coś specjalnego - będzie to światowa premiera prototypu Numéro 9, który zapowiada przyszłość linii DS, zwiastując kierunek stylistyczny trzech nadchodzących modeli: kompaktowego sedana, SUV-a oraz sedana segmentu D. Prognozujemy, że produkcyjna wersja największego „DS-a” zastąpi wysłużonego Citroëna C6, który pomimo 7 lat od rynkowego debiutu nadal wygląda świeżo i oryginalnie, ale spoglądając na Numéro 9... nie mamy wątpliwości, że czas na zmianę warty.


    Trzydrzwiowe nadwozie typu „shooting brake” urzeka, łącząc w sobie cechy kombi i coupe. Długa pokrywa silnika, bardzo niskie nadwozie (1,27 m) osadzone na 21-calowych kołach sprawiają, że auto pomimo dużych rozmiarów prezentuje się niezwykle dynamicznie. 4,93 m długości, 1,94 m szerokości oraz trzymetrowy rozstaw osi zapewnia dużą ilość miejsca w kabinie i komfort podróżowania na najwyższym poziomie.

    Koncept z Paryża jest hybrydą typu plug-in, która jest połączeniem spalinowego silnika (benzynowego lub wysokoprężnego) z jednostką elektryczną, znajdującą się z tyłu pojazdu. Pierwszy napędza koła przednie, a drugi tylne. Model prezentowany w Pekinie jest wyposażony w turbodoładowany motor 1.6 THP o mocy 225 KM i momencie 275 Nm. Silnik elektryczny zasilany litowo-jonowymi akumulatorami generuje 70 KM mocy i 200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wyłącznie na napędzie elektrycznym prototyp może dostojnie przejechać odległość 50 km, na kolejnych 50 zużyć zaledwie 1,7 l. Proekologiczne źródło napędu nie zabiera wcale przyjemności z jazdy. Dzięki funkcji „boost” i połączeniu momentów obu silników kierowca ma do dyspozycji moc 295 KM i wysokie osiągi auta (0-100 km/h w 5,4 s, V-max 244 km/h).


    Ile z Citroëna Numéro 9 zostanie we flagowym „DS-ie” i kolejnych modelach? Oby jak najwięcej! Najgorzej jest się potem rozczarować. Jesteśmy jednak dobrej myśli. Po ostatnim modelu linii – DS5, najbliższa przyszłość u Citroëna zapowiada się niezwykle ciekawie.

    Mnie się bardzo podoba :D
    13 kwietnia 2012, 15:07 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj