Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Przekroje samochodów "Lancia Stratos HF 1974" – SILNIK
pojemność skokowa:  2419 ccm
moc:  190KM
moment obr.:  225 Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 6
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  poprzecznie
średnica x skok tłoka:  92.50mm x 60.00mm
typ:  DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania:  9.00:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  6.3s
prędkość maksymalna:  230 km/h
stosunek mocy do masy:  0.191 KM/kg

Zawieszenie
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

Wymiary i wagi
długość:  3708mm
szerokość:  1750mm
wysokość:  1110mm
rozstaw osi:  2180mm
prześwit:  130mm
masa:  980kg
pojemność zbiornika paliwa:  80litrów
    SILNIK
    pojemność skokowa: 2419 ccm
    moc: 190KM
    moment obr.: 225 Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: poprzecznie
    średnica x skok tłoka: 92.50mm x 60.00mm
    typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
    stopień sprężania: 9.00:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
    prędkość maksymalna: 230 km/h
    stosunek mocy do masy: 0.191 KM/kg

    Zawieszenie
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

    Wymiary i wagi
    długość: 3708mm
    szerokość: 1750mm
    wysokość: 1110mm
    rozstaw osi: 2180mm
    prześwit: 130mm
    masa: 980kg
    pojemność zbiornika paliwa: 80litrów
    29 lipca 2014, 1:15 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Replika - Audi 225  Front Roadster z 1935 r. – Wyprodukowano zaledwie dwa egzemplarze, które pokazane były na międzynarodowym salonie samochodowym w Berlinie w 1935 roku. Oba modele zaginęły w niewyjaśnionych okolicznościach w czasie II Wojny Światowej.
    Wyprodukowano zaledwie dwa egzemplarze, które pokazane były na międzynarodowym salonie samochodowym w Berlinie w 1935 roku. Oba modele zaginęły w niewyjaśnionych okolicznościach w czasie II Wojny Światowej.
    5 czerwca 2014, 15:24 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe samochody – De Lorean DMC-12 (czyt. dilorjan) – samochód sportowy produkowany seryjnie przez DeLorean Motor Company w latach 1981–1983[2]. Powszechnie znany jako DeLorean, jako że był to jedyny samochód produkowany przez firmę.

Rozgłos z filmu „Powrót do przyszłości” jako wehikuł czasu był pośmiertnym sukcesem auta, produkowanego zaledwie przez dwa lata. Chętnie też był wykorzystywany w innych utworach jak np. w teledysku zespołu 2 Brothers on the 4th Floor

Pierwszy prototyp ukończono w 1979 roku. Auto było spełnieniem marzeń Johna DeLoreana. W połowie lat 70. porzucił on posadę wiceprezesa General Motors, by stworzyć własne auto sportowe. DMC miał modernistyczny kształt klina, karoserię z nierdzewnej, nielakierowanej stali oraz podnoszone do góry drzwi jak w Mercedesie 300SL. Konstrukcją układu zawieszenia zajęli się ludzie odpowiedzialni za projekt Lotusa Esprita[4]. Produkcję oficjalnie rozpoczęto w 1981 roku w fabrykach DMC w Dunmurry w Irlandii Północnej. W trakcie produkcji zmieniano kilka szczegółów samochodu, takich jak maska, koła oraz kolor wnętrza. Do 1983 roku wyprodukowano około 8600 sztuk DMC-12. Do 2005 roku przetrwało około 6500. Obecnie w Polsce jest około 11 sztuk tego auta[potrzebne źródło].

Cena samochodu początkowo miała wynosić 12 tysięcy dolarów (stąd nazwa DMC-12), jednak wzrost wartości funta szterlinga w stosunku do dolara i nałożenie przez brytyjski rząd wysokiego cła na produkty firmy, sprawiły iż w efekcie cena wynosiła 28 tys. dolarów.


W 2007 roku firma, która przyjęła nazwę DMC nie mając jednak żadnego związku z oryginalnym producentem potwierdziła informację o wznowieniu produkcji ograniczonej liczby modeli DMC-12 przeznaczonych do sprzedaży detalicznej. Nowy DMC-12 miał być produkowany z oryginalnym silnikiem w którym miano wprowadzić kilka ulepszeń zwiększających moc. Wszystkie auta miały być składane ręcznie w zakładzie w Teksasie. Informacje te okazały się wybiegiem marketingowym, a sama firma nie otrzymała prawa do nadawania nowych numerów VIN. Samochody reklamowane jako nowo wyprodukowane były w rzeczywistości odrestaurowanymi oryginalnymi samochodami z fabryki w Dunmurry. W roku 2012 wszelkie informacje na temat nowo produkowanych samochodów zostały usunięte z oficjalnej witryny firmy.

Dane techniczne
Silnik
V6 2,8 l (2849 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC[5]
Średnica × skok tłoka: 91,00 mm x 73,00 mm
Stopień sprężania: 8,80:1
Moc maksymalna: 130 KM (96,9 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 208 N•m przy 2750 obr/min
Producent: PRV
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.00 s
Prędkość maksymalna: 225 km/h
    De Lorean DMC-12 (czyt. dilorjan) – samochód sportowy produkowany seryjnie przez DeLorean Motor Company w latach 1981–1983[2]. Powszechnie znany jako DeLorean, jako że był to jedyny samochód produkowany przez firmę.

    Rozgłos z filmu „Powrót do przyszłości” jako wehikuł czasu był pośmiertnym sukcesem auta, produkowanego zaledwie przez dwa lata. Chętnie też był wykorzystywany w innych utworach jak np. w teledysku zespołu 2 Brothers on the 4th Floor

    Pierwszy prototyp ukończono w 1979 roku. Auto było spełnieniem marzeń Johna DeLoreana. W połowie lat 70. porzucił on posadę wiceprezesa General Motors, by stworzyć własne auto sportowe. DMC miał modernistyczny kształt klina, karoserię z nierdzewnej, nielakierowanej stali oraz podnoszone do góry drzwi jak w Mercedesie 300SL. Konstrukcją układu zawieszenia zajęli się ludzie odpowiedzialni za projekt Lotusa Esprita[4]. Produkcję oficjalnie rozpoczęto w 1981 roku w fabrykach DMC w Dunmurry w Irlandii Północnej. W trakcie produkcji zmieniano kilka szczegółów samochodu, takich jak maska, koła oraz kolor wnętrza. Do 1983 roku wyprodukowano około 8600 sztuk DMC-12. Do 2005 roku przetrwało około 6500. Obecnie w Polsce jest około 11 sztuk tego auta[potrzebne źródło].

    Cena samochodu początkowo miała wynosić 12 tysięcy dolarów (stąd nazwa DMC-12), jednak wzrost wartości funta szterlinga w stosunku do dolara i nałożenie przez brytyjski rząd wysokiego cła na produkty firmy, sprawiły iż w efekcie cena wynosiła 28 tys. dolarów.


    W 2007 roku firma, która przyjęła nazwę DMC nie mając jednak żadnego związku z oryginalnym producentem potwierdziła informację o wznowieniu produkcji ograniczonej liczby modeli DMC-12 przeznaczonych do sprzedaży detalicznej. Nowy DMC-12 miał być produkowany z oryginalnym silnikiem w którym miano wprowadzić kilka ulepszeń zwiększających moc. Wszystkie auta miały być składane ręcznie w zakładzie w Teksasie. Informacje te okazały się wybiegiem marketingowym, a sama firma nie otrzymała prawa do nadawania nowych numerów VIN. Samochody reklamowane jako nowo wyprodukowane były w rzeczywistości odrestaurowanymi oryginalnymi samochodami z fabryki w Dunmurry. W roku 2012 wszelkie informacje na temat nowo produkowanych samochodów zostały usunięte z oficjalnej witryny firmy.

    Dane techniczne
    Silnik
    V6 2,8 l (2849 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC[5]
    Średnica × skok tłoka: 91,00 mm x 73,00 mm
    Stopień sprężania: 8,80:1
    Moc maksymalna: 130 KM (96,9 kW) przy 5500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 208 N•m przy 2750 obr/min
    Producent: PRV
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.00 s
    Prędkość maksymalna: 225 km/h
    4 czerwca 2014, 13:13 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe samochody – Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba.

Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
    Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba.

    Dla rocznika 1969 przygotowano zestaw niewielkich zmian, główną z nich było przestylizowanie przedniego grilla. Moc jednostek napędowych pozostała niezmieniona. Bazowy źródłem napędu był silnik R6 3.7 (225). W 1969 Dodge rozpoczął testy wersji Charger Daytona - cechowała się ona nadwoziem z przedłużoną o 18 cali (460 mm) przednią częścią, charakterystycznym noskiem. Jako podstawowe źródło napędu służył silnik V8 440, opcjonalnie dostępny był 426 HEMI.
    3 czerwca 2014, 9:48 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet

    Napotkany podczas przejażdżki – Buick Electra 225 1976.
    Buick Electra 225 1976.
    1 czerwca 2014, 17:42 przez Dymmek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    E46 Jak wszyscy to i ja – Witam. Jestem tu świeżakiem.
Moja noworoczna miłość po wcześniejszej e39 przyszedł czas na zmianę i o to właśnie moja nowa Beata.
Jak widzicie trochę nisko siedzi na 18 BBS RGR, oponki 225/40 . Beata w pełnym MPakiecie czarna podsufitka, kubełki w alkantarze itp.
W środku pięknie nagłaśnia Harman Kardon.
Pod maską dwa litry Diesel 150HP.
Jeśli się podoba dodam więcej zdjęć.
Liczę na Wasze komentarze, to mój pierwszy post 
Pozdrawiam Rafał
    Witam. Jestem tu świeżakiem.
    Moja noworoczna miłość po wcześniejszej e39 przyszedł czas na zmianę i o to właśnie moja nowa Beata.
    Jak widzicie trochę nisko siedzi na 18 BBS RGR, oponki 225/40 . Beata w pełnym MPakiecie czarna podsufitka, kubełki w alkantarze itp.
    W środku pięknie nagłaśnia Harman Kardon.
    Pod maską dwa litry Diesel 150HP.
    Jeśli się podoba dodam więcej zdjęć.
    Liczę na Wasze komentarze, to mój pierwszy post
    Pozdrawiam Rafał
    25 maja 2014, 14:10 przez szyneczkinBMW (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    własne

    E38 – "BANG!

Póki co jestem po pierwszych przymiarkach. 265/30/19 na tyle siadło idealnie przy negatywie 9*. Na przód trzeba jeszcze jakiś 1* negatywu (obecnie jest coś pomiędzy 4-5) i oponę 215/35/19 zamiast 225/35/19 i będę zadowolony 

A ogarnąć felgi pomogło jak zawsze Wheel Wide"
    "BANG!

    Póki co jestem po pierwszych przymiarkach. 265/30/19 na tyle siadło idealnie przy negatywie 9*. Na przód trzeba jeszcze jakiś 1* negatywu (obecnie jest coś pomiędzy 4-5) i oponę 215/35/19 zamiast 225/35/19 i będę zadowolony

    A ogarnąć felgi pomogło jak zawsze Wheel Wide"
    Piękna Jetta by Maro! – Właściciel: Maro
Marka: Volkswagen
Model: Jetta
Silnik: 1.8 Turbo
Moc [KM]: 260
Zawieszenie: Gwint Weitec GT, Poliuretanowe tulejki wahaczy, stabilizatora, tylnej belki, Rozpórka przód + tył i spinka wahaczy, Wzmocniona tylna belka
Koła: Artec L 17" przód 9j + 195/40 tył 10j + 225/35
Nadwozie: Pakiet G60, blenda i obrysy US, ori ciemne tylne lampy i lotka GT, brak wgłebienia na tablicę rejestracyjną, komplet znaczków GLI,
Wnętrze: 4 elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, skórzane podgrzewane fotele, konsola Votex, dodatkowe zegary VDO w miejscu radia, kierownica Raid Hp, Licznik z MFA wyskalowany do 260 km/h, Tempomat na ori manetce, Czarna podsufitka+składane rączki+ ori czarne słoneczniki+ czarna tylna półka i dywan, podłokietnik, wygłuszenie wnętrza matami bitumicznymi + nowy filc
Audio: Radio i głośniki
Jetta po kilku modyfikacjach, skupiających się głównie na doposażeniu z bogatszych wersji, od niedawna z silnikiem 1.8T wystrojonym na 260km, poza mocniejszym silnikiem kilka innych podzespołów m.in. układ hamulcowy, zawieszenie, układ wydechowy itp.
    Właściciel: Maro
    Marka: Volkswagen
    Model: Jetta
    Silnik: 1.8 Turbo
    Moc [KM]: 260
    Zawieszenie: Gwint Weitec GT, Poliuretanowe tulejki wahaczy, stabilizatora, tylnej belki, Rozpórka przód + tył i spinka wahaczy, Wzmocniona tylna belka
    Koła: Artec L 17" przód 9j + 195/40 tył 10j + 225/35
    Nadwozie: Pakiet G60, blenda i obrysy US, ori ciemne tylne lampy i lotka GT, brak wgłebienia na tablicę rejestracyjną, komplet znaczków GLI,
    Wnętrze: 4 elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, skórzane podgrzewane fotele, konsola Votex, dodatkowe zegary VDO w miejscu radia, kierownica Raid Hp, Licznik z MFA wyskalowany do 260 km/h, Tempomat na ori manetce, Czarna podsufitka+składane rączki+ ori czarne słoneczniki+ czarna tylna półka i dywan, podłokietnik, wygłuszenie wnętrza matami bitumicznymi + nowy filc
    Audio: Radio i głośniki
    Jetta po kilku modyfikacjach, skupiających się głównie na doposażeniu z bogatszych wersji, od niedawna z silnikiem 1.8T wystrojonym na 260km, poza mocniejszym silnikiem kilka innych podzespołów m.in. układ hamulcowy, zawieszenie, układ wydechowy itp.
    22 maja 2014, 14:17 przez twinmaster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 225 1935 –
    5 maja 2014, 12:19 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E46 Topas – BMW E46 TopasBlau. Zamontowane zawieszenie gwintowane TAT, Felgi Breyton Magic 18" 8,5j z oponami Nankang Ultrasport NSII 225/40/18. Założone dystanse: Przód 15mm na stronę, tył 20mm na stronę
    BMW E46 TopasBlau. Zamontowane zawieszenie gwintowane TAT, Felgi Breyton Magic 18" 8,5j z oponami Nankang Ultrasport NSII 225/40/18. Założone dystanse: Przód 15mm na stronę, tył 20mm na stronę
    29 marca 2014, 12:52 przez ~Pawe46l | Do ulubionych | Skomentuj