Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Pomóżmy Damianowi! – Poszukiwane auto to Volkswagen Caddy (rocznik 2004), w kolorze srebrnym, o numerach rejestracyjnych GPU 69UW. Samochód miał bagażnik na dachu i platformę dzięki której możliwy był wjazd wózkiem inwalidzkim. Rodzice Damiana apelują o pomoc w odnalezieniu samochodu lub informacje na temat kradzieży. Można się z nimi skontaktować pod numerami: 609-225-752 i 516-860-171.
    Poszukiwane auto to Volkswagen Caddy (rocznik 2004), w kolorze srebrnym, o numerach rejestracyjnych GPU 69UW. Samochód miał bagażnik na dachu i platformę dzięki której możliwy był wjazd wózkiem inwalidzkim. Rodzice Damiana apelują o pomoc w odnalezieniu samochodu lub informacje na temat kradzieży. Można się z nimi skontaktować pod numerami: 609-225-752 i 516-860-171.
    1 stycznia 2014, 0:30 przez BansujR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    BMW 330d  WrocLOW – White Matt
270KM & 520 Nm
LM 19/9,5' 225/35/19
M-Pakiet
Shadow Line
    White Matt
    270KM & 520 Nm
    LM 19/9,5' 225/35/19
    M-Pakiet
    Shadow Line
    5 grudnia 2013, 11:59 przez Pikachu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Dodge Charger  historia cz3  generacja 2 – W roku 1969 cała gama modeli opartych na płycie podłogowej Chrysler B-body została przeprojektowana. Chrysler przy projektowaniu nadwozia wykorzystał nowy nurt stylistyczny coke bottle. Wnętrze pojazdu zostało zmienione. Podstawowym źródłem napędu był silnik V8 318 o mocy maksymalnej 233 KM (172 kW) i momencie obrotowym 461 Nm. Jednostka V8 6.3 (383) dostępna była w wersji z gaźnikiem 2-gardzielowym (moc 294 KM, moment obrotowy 529 Nm oraz 4-gardzielowym (moc 335 KM, moment 576 Nm). Osiągi wersji 426 HEMI i 440 pozostały niezmienione. Rozstaw osi wynosił 2972 mm, długość nadwozia zaś 5283 mm. Od połowy roku 1968 dostępny był silnik R6 3.7 (225) o mocy 147 KM (108 kW) i momencie obrotowym 292 Nm. W roku 1968 zaprezentowano także wersję Charger 500 - cechowała się ulepszoną aerodynamiką nadwozia, dostępna była tylko z silnikami V8 440 i 426 HEMI.
    W roku 1969 cała gama modeli opartych na płycie podłogowej Chrysler B-body została przeprojektowana. Chrysler przy projektowaniu nadwozia wykorzystał nowy nurt stylistyczny coke bottle. Wnętrze pojazdu zostało zmienione. Podstawowym źródłem napędu był silnik V8 318 o mocy maksymalnej 233 KM (172 kW) i momencie obrotowym 461 Nm. Jednostka V8 6.3 (383) dostępna była w wersji z gaźnikiem 2-gardzielowym (moc 294 KM, moment obrotowy 529 Nm oraz 4-gardzielowym (moc 335 KM, moment 576 Nm). Osiągi wersji 426 HEMI i 440 pozostały niezmienione. Rozstaw osi wynosił 2972 mm, długość nadwozia zaś 5283 mm. Od połowy roku 1968 dostępny był silnik R6 3.7 (225) o mocy 147 KM (108 kW) i momencie obrotowym 292 Nm. W roku 1968 zaprezentowano także wersję Charger 500 - cechowała się ulepszoną aerodynamiką nadwozia, dostępna była tylko z silnikami V8 440 i 426 HEMI.
    29 listopada 2013, 13:36 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    JESIEŃ Z NOWYM NABYTKIEM TT – Marzenie z dzieciństwa spełnione. 225 koni pod maską w połączeniu z Quattro i człowiek czuje, że żyje. Pozdrawiam Wszystkich Motomaniaków! Dążmy do spełniania marzeń!
    Marzenie z dzieciństwa spełnione. 225 koni pod maską w połączeniu z Quattro i człowiek czuje, że żyje. Pozdrawiam Wszystkich Motomaniaków! Dążmy do spełniania marzeń!
    24 października 2013, 17:44 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    wlasne.

    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Piękna Czwóreczka – Volkswagen Golf IV 
Marka: Volkwagen
Model: Golf
Rok produkcji: 2003 
Silnik: 1,9 TDI
Moc: 130 Km

Koła
-RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
-Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

Zawieszenie
-Gwintowane zawieszenie MTS
-Rozpórka kielichów
-Poliuretany w przednim zawieszeniu 
-stabilizator od wersji R32

Zmiany wewnętrzne
-Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze 
- komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej 

Zmiany zewnętrzne
-Body kit z modelu R32
-przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
-tylne lampy z wersji US
-dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
-nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
-bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

Car audio
-Radio Pioneer
-Wzmacniacz PowerSound
-Skrzynia JBL
    Volkswagen Golf IV
    Marka: Volkwagen
    Model: Golf
    Rok produkcji: 2003
    Silnik: 1,9 TDI
    Moc: 130 Km

    Koła
    -RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
    -Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

    Zawieszenie
    -Gwintowane zawieszenie MTS
    -Rozpórka kielichów
    -Poliuretany w przednim zawieszeniu
    -stabilizator od wersji R32

    Zmiany wewnętrzne
    -Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze
    - komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej

    Zmiany zewnętrzne
    -Body kit z modelu R32
    -przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
    -tylne lampy z wersji US
    -dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
    -nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
    -bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

    Car audio
    -Radio Pioneer
    -Wzmacniacz PowerSound
    -Skrzynia JBL
    26 września 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Renault Megane 2 RS – Standardowa wersja 2.0 225 km 6,5 s do setki. Planuje sobie kupić.  Podoba wam się?
    Standardowa wersja 2.0 225 km 6,5 s do setki. Planuje sobie kupić. Podoba wam się?
    26 września 2013, 16:24 przez avatsa (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    FOCUS ST 225 LSD – Moje małe oczko w głowie
    Moje małe oczko w głowie
    12 września 2013, 14:10 przez joys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Zapomniane MODELE część 2 – Maserati Merak 

Silnik
V6 3,0 l (2965 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: trzy gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 91,60 mm × 75,00 mm
Stopień sprężania: 8,75:1
Moc maksymalna: 192 KM (142 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 255 N•m przy 4000 obr/min

Osiągi
Przyspieszenie 0-80 km/h: 5,5 s
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,0 s
Przyspieszenie 0-160 km/h: 16,8 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,5 s
Czas przejazdu pierwszego kilometra: 28,8 s
Prędkość maksymalna: 225 km/h
    Maserati Merak

    Silnik
    V6 3,0 l (2965 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: trzy gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 91,60 mm × 75,00 mm
    Stopień sprężania: 8,75:1
    Moc maksymalna: 192 KM (142 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 255 N•m przy 4000 obr/min

    Osiągi
    Przyspieszenie 0-80 km/h: 5,5 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,0 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 16,8 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,5 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 28,8 s
    Prędkość maksymalna: 225 km/h
    12 września 2013, 21:08 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra MK4 – Nie tylko silniki ma wytrzymałe haha. Przy okazji, pani po prawej to właścicielka tej Supry, jest to wersja z wolnossącym 2JZ (225 KM) i automatyczną skrzynią.
    Nie tylko silniki ma wytrzymałe haha. Przy okazji, pani po prawej to właścicielka tej Supry, jest to wersja z wolnossącym 2JZ (225 KM) i automatyczną skrzynią.