Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Audi 225 –
    27 kwietnia 2013, 10:35 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Noble M600 – DANE TECHNICZNE 
Segment - G
Typy nadwozia - 2-drzwiowe coupé
Silniki - V8 4, 4 l twin-turbo 456-659 KM
Skrzynia biegów - 6-biegowa manualna
Rodzaj napędu - tylny
Długość - 4360 mm
Szerokość - 1910 mm
Rozstaw osi - 2540 mm
Masa własna - 1250 kg
Poj. zbiornika paliwa - 73 l

OSIĄGI 
0-60 mph (0-97 km/h): 3, 0 s
0-100 mph (0-161 km/h): 6, 5 s
0-120 mph (0-192 km/h): 8, 9 s
1/4 mili ze startu zatrzymanego: 11 s
1 km ze startu zatrzymanego: 19, 9 s
stosunek mocy do masy: 520 KM/tonę
prędkość maksymalna: 225 mph (362 km/h)
    DANE TECHNICZNE
    Segment - G
    Typy nadwozia - 2-drzwiowe coupé
    Silniki - V8 4, 4 l twin-turbo 456-659 KM
    Skrzynia biegów - 6-biegowa manualna
    Rodzaj napędu - tylny
    Długość - 4360 mm
    Szerokość - 1910 mm
    Rozstaw osi - 2540 mm
    Masa własna - 1250 kg
    Poj. zbiornika paliwa - 73 l

    OSIĄGI
    0-60 mph (0-97 km/h): 3, 0 s
    0-100 mph (0-161 km/h): 6, 5 s
    0-120 mph (0-192 km/h): 8, 9 s
    1/4 mili ze startu zatrzymanego: 11 s
    1 km ze startu zatrzymanego: 19, 9 s
    stosunek mocy do masy: 520 KM/tonę
    prędkość maksymalna: 225 mph (362 km/h)
    12 lutego 2013, 21:52 przez kapel987 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Phaeton - Samochód marzeń – Dzieli płytę podłogową z Bentleyem Continentalem GT. Produkowany od 2002r. Samochód segmentu "F"
Dostępne silniki:
-Benzyna:
3.2 V6 241 KM
3.6 V6 280 KM
4.2 V8 335 KM
6.0 W12 420 i 450 KM (mój ulubieniec)

-Diesle:
3.0 V6 TDI 225 i 240 KM
5.0 V10 TDI 313 KM
    Dzieli płytę podłogową z Bentleyem Continentalem GT. Produkowany od 2002r. Samochód segmentu "F"
    Dostępne silniki:
    -Benzyna:
    3.2 V6 241 KM
    3.6 V6 280 KM
    4.2 V8 335 KM
    6.0 W12 420 i 450 KM (mój ulubieniec)

    -Diesle:
    3.0 V6 TDI 225 i 240 KM
    5.0 V10 TDI 313 KM
    15 stycznia 2013, 22:05 przez downfish (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    BMW E26 M1 – M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).
Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

Nie ma piękniejszej bety od e26
    M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).
    Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

    Nie ma piękniejszej bety od e26
    9 stycznia 2013, 19:26 przez kocyk8000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Goryl E31 850i – Samochód został zakupiony 2 lata temu. Przyznam że zawsze podobał mi się ten model, po e30 325, e36 328, chciałem kupić coś wyjątkowego a jednocześnie mieszczącego się w moim budżecie.

 Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
 Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
 Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
 Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
 Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
 Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku

 # Procesor P4 2,5
 # 512 ramu
 # HDD 60 GB
 # DVD RW
 # Monitor 7" dotykowy
 # na usb
 # GPS
 # Wifi
 # Tuner TV+Fm
 # Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
 # Win DT09
 # AutoMapa
 # Centrafuse
 # InCarTerminal
 # RoadRanner

 ... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.

~Goryl
    Samochód został zakupiony 2 lata temu. Przyznam że zawsze podobał mi się ten model, po e30 325, e36 328, chciałem kupić coś wyjątkowego a jednocześnie mieszczącego się w moim budżecie.

    Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
    Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
    Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
    Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
    Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
    Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku

    # Procesor P4 2,5
    # 512 ramu
    # HDD 60 GB
    # DVD RW
    # Monitor 7" dotykowy
    # na usb
    # GPS
    # Wifi
    # Tuner TV+Fm
    # Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
    # Win DT09
    # AutoMapa
    # Centrafuse
    # InCarTerminal
    # RoadRanner

    ... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.

    ~Goryl
    23 grudnia 2012, 10:29 przez BzykussS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Piękny E320 naturalny niepozorny diabeł – Piękna, niepozorna, naturalna bestia bez żadnych tuningów silnika o mocy 225 koni mechanicznych.
    Piękna, niepozorna, naturalna bestia bez żadnych tuningów silnika o mocy 225 koni mechanicznych.
    8 grudnia 2012, 13:16 przez ~Bartmes | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan Cefiro A31 – Pierwsza generacja z lat 1988-1994. Jeden z popularniejszych 4-drzwiowych driftowozów Nissana. Pod maską 6-cylindrowe, doładowane i wolnossące silniki znane np. z Nissana Skyline R32 (oprócz RB26DETT). Cefiro A31 miał głównie napęd na tył, ale istniały wersje z napędem na cztery koła wyposażone w system ATTESA E-TS (jak w Skyline GT-R). Generalnie samochód miał trochę części wymiennych ze Skyline, Silvia i Laurel z podobnych lat produkcji. Najmocniejsze wersje Cefiro A31 miały R6 RB20DET turbo 2.0L 205 KM 265 Nm. Dodatkowo w 1990 r. powstała też wersja od tunera Nissana czyli AUTECH, posiadająca podwyższone parametry - 225 KM i 294 Nm.
    Pierwsza generacja z lat 1988-1994. Jeden z popularniejszych 4-drzwiowych driftowozów Nissana. Pod maską 6-cylindrowe, doładowane i wolnossące silniki znane np. z Nissana Skyline R32 (oprócz RB26DETT). Cefiro A31 miał głównie napęd na tył, ale istniały wersje z napędem na cztery koła wyposażone w system ATTESA E-TS (jak w Skyline GT-R). Generalnie samochód miał trochę części wymiennych ze Skyline, Silvia i Laurel z podobnych lat produkcji. Najmocniejsze wersje Cefiro A31 miały R6 RB20DET turbo 2.0L 205 KM 265 Nm. Dodatkowo w 1990 r. powstała też wersja od tunera Nissana czyli AUTECH, posiadająca podwyższone parametry - 225 KM i 294 Nm.
    Audi TT 8N 225 Quattro – Moje skromne TT. Cieszy bo swoje.
    Moje skromne TT. Cieszy bo swoje.
    30 października 2012, 22:49 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Moja bestia – 1.8 TURBO 225 HP
Dawno nie było to wrzucam dla odmiany
    1.8 TURBO 225 HP
    Dawno nie było to wrzucam dla odmiany
    30 października 2012, 14:48 przez ~MiReK | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Modelarstwo: Lexus IS 350 – Piękny z charakterkiem Lexus IS 350. 
Wymiary
Długość: 4574 mm
Szerokość: 1800 mm
Wysokość: 1425 mm
Rozstaw osi: 2730 mm
Promień skrętu: 5,5 m
Masy
Masa własna: 1599 kg (3527 lb)
Dopuszczalna masa całkowita: 2055 kg (4530 lb)
Pojemności
Pojemność bagażnika: 378 l
Pojemność zbiornika paliwa: 64 l
Silnik
Pojemność: 3498 cm3
Liczba cylindrów: 6
Liczba zaworów: 24 Dual VVT-i
Układ cylindrów: widlasty
Max.moc: 225 KW (306 KM) / 6400 obr./min.
Max. moment obrotowy: 378 Nm / 4800 obr./min.
Osiągi
Max. prędkość: 230km/h (ograniczone elektr.)
Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 5.5sek
    Piękny z charakterkiem Lexus IS 350.
    Wymiary
    Długość: 4574 mm
    Szerokość: 1800 mm
    Wysokość: 1425 mm
    Rozstaw osi: 2730 mm
    Promień skrętu: 5,5 m
    Masy
    Masa własna: 1599 kg (3527 lb)
    Dopuszczalna masa całkowita: 2055 kg (4530 lb)
    Pojemności
    Pojemność bagażnika: 378 l
    Pojemność zbiornika paliwa: 64 l
    Silnik
    Pojemność: 3498 cm3
    Liczba cylindrów: 6
    Liczba zaworów: 24 Dual VVT-i
    Układ cylindrów: widlasty
    Max.moc: 225 KW (306 KM) / 6400 obr./min.
    Max. moment obrotowy: 378 Nm / 4800 obr./min.
    Osiągi
    Max. prędkość: 230km/h (ograniczone elektr.)
    Przyspieszenie 0 - 100 km/h: 5.5sek
    19 października 2012, 14:48 przez seba2522 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własna Kolekcja