Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    dikej

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 17 maja 2012 - 16:27
    Ostatnio: 23 grudnia 2017 - 14:00
    • Materiałów na głównej: 5 z 6 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 555
    • Komentarzy: 510
    • Punktów za komentarze: 345
     
    Honda Prelude H22A - PRAWDZIWY tuning – Auto nie jest skończone, jest jeszcze dużo do zrobienia, ale wklejam ten post, by przypomnieć niektórym, co to jest tuning, co oznacza zrobić auto samemu. Co to jest projekt: wylany pot, plamy krwi, 0 na koncie i każda wolna chwila we własnym garażu. 

Auto przez ostatni rok i 2 miesiące dostało nowy silnik po kapitalce i drobnych zabiegach usprawniających, krótką skrzynie z długą 5, kompletnie nową instalację elektryczną, regeneracje układu zawieszenia i hamulców, nowe amorki i springi, retrofit, usunięte wszelkie ogniska korozji i wieeele wiele innych. Generalnie wszystkie części poza maglownicą i przednimi fotelami były wymieniane, ulepszane, odnawiane, bądź modernizowane. Wszystkie prace, poza obróbką głowicy wykonywałem sam osobiście. Nie woziłem auta od pana Stasia do pana Gienia chwaląc się jak fajnie jest zbudować samemu auto. I zdaje sobie sprawę że scenie stance się nie spodoba, bo brak airride i sytej felgi w naciągu. Mam dwa argumenty: 0-100 w 6,4s i skidpad 1.05g. mierzone na zwykłych contisportconact 3 bez jakiejkolwiek elektroniki wspomagającej, przy 6*C
Pzdr dla fanów prawdziwego tuningu.
    Auto nie jest skończone, jest jeszcze dużo do zrobienia, ale wklejam ten post, by przypomnieć niektórym, co to jest tuning, co oznacza zrobić auto samemu. Co to jest projekt: wylany pot, plamy krwi, 0 na koncie i każda wolna chwila we własnym garażu.

    Auto przez ostatni rok i 2 miesiące dostało nowy silnik po kapitalce i drobnych zabiegach usprawniających, krótką skrzynie z długą 5, kompletnie nową instalację elektryczną, regeneracje układu zawieszenia i hamulców, nowe amorki i springi, retrofit, usunięte wszelkie ogniska korozji i wieeele wiele innych. Generalnie wszystkie części poza maglownicą i przednimi fotelami były wymieniane, ulepszane, odnawiane, bądź modernizowane. Wszystkie prace, poza obróbką głowicy wykonywałem sam osobiście. Nie woziłem auta od pana Stasia do pana Gienia chwaląc się jak fajnie jest zbudować samemu auto. I zdaje sobie sprawę że scenie stance się nie spodoba, bo brak airride i sytej felgi w naciągu. Mam dwa argumenty: 0-100 w 6,4s i skidpad 1.05g. mierzone na zwykłych contisportconact 3 bez jakiejkolwiek elektroniki wspomagającej, przy 6*C
    Pzdr dla fanów prawdziwego tuningu.
    zarchiwizowany
    Świątecznie – Mój syfik w wersji zimowej. Wesołych świąt.
    Mój syfik w wersji zimowej. Wesołych świąt.
    23 grudnia 2014, 22:22 przez dikej (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Ustrzelony w Jelczu – Honda Jezz pierwszej generacji widziana w niedziele w Jelczu
    Honda Jezz pierwszej generacji widziana w niedziele w Jelczu
    29 lipca 2013, 1:13 przez dikej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Moja duma wersja 2013 – na sezon 2013 dostała hamulce i zawieszenie z prelude V TypeS BB6  plus fele enkei z cifa EP3 i opony conisportcontact 3. Niestety do tego po poprzednim sezonie upalania doszło całe mnóstwo eksploatacyjnych, przez co reszty planów nie spełniłem... jednak i tak jestem w pełni zadowolony, z mojej wiedzy i danych z forum wynika, że jest to jedyna prelude IV w polsce z takim zawieszeniem a jest to zawias o zmiennej geometrii pracy, aktywowany drążkami reakcyjnymi, dzięki temu w zakręcie koło znacznie lepiej się układa w porównaniu do zwykłego wielowahacza. jest to jedyny mod z którego jestem aż tak bardzo zadowolony, auto prowadzi się o niebo lepiej od oryginału, a przy okazji jedyny który bym cofną, daje poczucie że na drodze można wszystko, teraz muszę wyrobić sobie nowy nawyk patrzenia na prędkościomierz
    Na sezon 2013 dostała hamulce i zawieszenie z prelude V TypeS BB6 plus fele enkei z cifa EP3 i opony conisportcontact 3. Niestety do tego po poprzednim sezonie upalania doszło całe mnóstwo eksploatacyjnych, przez co reszty planów nie spełniłem... jednak i tak jestem w pełni zadowolony, z mojej wiedzy i danych z forum wynika, że jest to jedyna prelude IV w polsce z takim zawieszeniem a jest to zawias o zmiennej geometrii pracy, aktywowany drążkami reakcyjnymi, dzięki temu w zakręcie koło znacznie lepiej się układa w porównaniu do zwykłego wielowahacza. jest to jedyny mod z którego jestem aż tak bardzo zadowolony, auto prowadzi się o niebo lepiej od oryginału, a przy okazji jedyny który bym cofną, daje poczucie że na drodze można wszystko, teraz muszę wyrobić sobie nowy nawyk patrzenia na prędkościomierz
    30 czerwca 2013, 15:37 przez dikej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Za to kocham Japończyków – a jednocześnie nienawidzę, only RHD...
    A jednocześnie nienawidzę, only RHD...
    28 listopada 2012, 0:13 przez dikej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja duma – moja perełka, moje oczko w głowie;)
pod maska F20A4 140 koni i 189 niutków, wraz z 5 stopniową seryjną skrzynią (na oponach 225/40R18 goodyear f1 eagle) daje 8,9 do setki i 220 v max ;] na przyśpieszeniu jeszcze trochę by urwał ale nie na tych kopciach. Jest to moja pierwsza gablota, na którą trooochę odkładałem, ale kupiłem dzień po zdaniu prawka, zresztą nie mając jeszcze papierów;) po doinwestowaniu stała się spełnionym marzeniem i została skazana na dożywocie u mnie;) aktualnie jest używana do jazdy na co dzień i weekendowych zabaw na placach, a na przyszłość przewidziana kompleksowa renowacja i podest przed kominkiem w salonie;)
prela parkuje na awc, więc jak ktoś chętny do jej bliższego poznania, to zapraszam:)
http://www.autocentrum.pl/awc/DiKej/honda-prelude-1995/
    Moja perełka, moje oczko w głowie;)
    pod maska F20A4 140 koni i 189 niutków, wraz z 5 stopniową seryjną skrzynią (na oponach 225/40R18 goodyear f1 eagle) daje 8,9 do setki i 220 v max ;] na przyśpieszeniu jeszcze trochę by urwał ale nie na tych kopciach. Jest to moja pierwsza gablota, na którą trooochę odkładałem, ale kupiłem dzień po zdaniu prawka, zresztą nie mając jeszcze papierów;) po doinwestowaniu stała się spełnionym marzeniem i została skazana na dożywocie u mnie;) aktualnie jest używana do jazdy na co dzień i weekendowych zabaw na placach, a na przyszłość przewidziana kompleksowa renowacja i podest przed kominkiem w salonie;)
    prela parkuje na awc, więc jak ktoś chętny do jej bliższego poznania, to zapraszam:)
    http://www.autocentrum.pl/awc/DiKej/honda-prelude-1995/
    9 czerwca 2012, 1:19 przez dikej (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne


    1