Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 104 takich materiałów
    Zwykła e46 touring. – Nie jest w coupe, nie ma 2.5/2.8 litra, nie posiada M-pakietu, ale i tak jestem z niej zadowolony.
    Nie jest w coupe, nie ma 2.5/2.8 litra, nie posiada M-pakietu, ale i tak jestem z niej zadowolony.
    Mój nowy nabytek BMW e46 – Moja pierwsza Bunia.  Póki co jestem mega zadowolony , mile widziane ocenki Mojego cudeńka.   Pozdrawiam MotoKillerów.
    Moja pierwsza Bunia. Póki co jestem mega zadowolony , mile widziane ocenki Mojego cudeńka. Pozdrawiam MotoKillerów.
    Mój "Generał" – Witajcie! Chcę pochwalić się przed Wami moją Bestią, moją dumą. Kupiłem go rok temu w stanie "potrzebującym pomocy". Po remoncie podwozia (rdza, zawieszenie-wiele by opowiadać), odświeżeniu całości (jak Bóg pozwoli, to kiedyś zmontuję i opublikuję filmik z prac nad Shogunem) jestem nad wyraz zadowolony z efektu. Kolor zmieniony na "army green", elementy zderzaka przedniego także uległy zmianie. Wszystkie zmiany wykonane samodzielnie! Słowem, wiele pracy, a przede wszystkim serca dają efekty Marzenia się spełniają!
    Witajcie! Chcę pochwalić się przed Wami moją Bestią, moją dumą. Kupiłem go rok temu w stanie "potrzebującym pomocy". Po remoncie podwozia (rdza, zawieszenie-wiele by opowiadać), odświeżeniu całości (jak Bóg pozwoli, to kiedyś zmontuję i opublikuję filmik z prac nad Shogunem) jestem nad wyraz zadowolony z efektu. Kolor zmieniony na "army green", elementy zderzaka przedniego także uległy zmianie. Wszystkie zmiany wykonane samodzielnie! Słowem, wiele pracy, a przede wszystkim serca dają efekty Marzenia się spełniają!
    16 stycznia 2016, 2:49 przez ~WildBoar | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Pierwsze auto FSM Cinquecento (może kiedyś youngtimer) – Może nie jest piękne, szybkie i szpanerskie, zwykły FSM cinquecento 900 z 1993 roku. Ale kupiony za własne pieniądze jako pierwsze auto i przez to jestem oczarowany tym autem.
Mam go od sierpnia zrobiłem w nim dużo i jestem z auta bardzo zadowolony.

Jeśli ktoś jest ciekawy całej historii mojego być może prawie youngtimer http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858
    Może nie jest piękne, szybkie i szpanerskie, zwykły FSM cinquecento 900 z 1993 roku. Ale kupiony za własne pieniądze jako pierwsze auto i przez to jestem oczarowany tym autem.
    Mam go od sierpnia zrobiłem w nim dużo i jestem z auta bardzo zadowolony.

    Jeśli ktoś jest ciekawy całej historii mojego być może prawie youngtimer http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=25858
    Tak jak obiecałem tak robię. Jest to najlepszy filmik jaki udało mi się ogarnąć. Prób było bardzo dużo.
    Miało być przyśpieszenie 0 - 200 km/h ale wyszło 240 km/h.
    Pojeździłem, poćwiczyłem start, zmianę biegów w odpowiednim momencie i udało mi się wykręcić takie czasy:

    0 - 50 km/h - 1.728 sec.
    0 - 100 km/h - 4.864 sec.
    0 - 140 km/h - 9.665 sec.
    0 - 180 km/h - 16.769 sec.
    0 - 200 km/h - 22.401 sec.
    0 - 220 km/h - 29.441 sec.
    0 - 240 km/h - 43.521 sec.

    do 200 myślę że czas jest dobry. Później to już takie toczenie się ale i tak jestem zadowolony z siebie i z mojej S3.
    28 grudnia 2015, 16:33 przez arielwojcik1991 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    własne

    Volvo v40 moje pierwsze autko – 2002r 240k przebiegu. Silnik 2.0t 160km miało być t4 ale to się trafiło w bardzo dobrych pieniądzach wiec je wziąłem, auto całe w oryg. lakierze poza maską. Zbiera się całkiem całkiem jak na tą moc, słychać turbo (bardzo cichutko niestety). W planach zmiana felg, naprawa/zmiana nadkola przedniego (nie zbyt estetycznie naprawione). Sprawdzić ogrzewanie foteli (coś nie zbyt grzeją a wręcz w ogóle), oczywiście zabrać się za skórę bo widać ze poprzedni właściciel trochę ją zaniedbał. Poza tym ma dosyć fajne audio jak na serie i ogólnie jestem zadowolony, na dniach pojedzie na zmianę rozrządu oraz ogólny przegląd. Pozdrawiam.
    2002r 240k przebiegu. Silnik 2.0t 160km miało być t4 ale to się trafiło w bardzo dobrych pieniądzach wiec je wziąłem, auto całe w oryg. lakierze poza maską. Zbiera się całkiem całkiem jak na tą moc, słychać turbo (bardzo cichutko niestety). W planach zmiana felg, naprawa/zmiana nadkola przedniego (nie zbyt estetycznie naprawione). Sprawdzić ogrzewanie foteli (coś nie zbyt grzeją a wręcz w ogóle), oczywiście zabrać się za skórę bo widać ze poprzedni właściciel trochę ją zaniedbał. Poza tym ma dosyć fajne audio jak na serie i ogólnie jestem zadowolony, na dniach pojedzie na zmianę rozrządu oraz ogólny przegląd. Pozdrawiam.
    Lanos i nowe koła – Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Lanos i nowe koła – Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Subaru Impreza – Wolnymi chwilami robiłem sobie taką o to Imprezę, pierwszy raz wypełniałem kolorem i nawet jestem zadowolony.



Link do oryginału w źródle
    Wolnymi chwilami robiłem sobie taką o to Imprezę, pierwszy raz wypełniałem kolorem i nawet jestem zadowolony.



    Link do oryginału w źródle
    Witam. Od 3 miesiaków jestem dumnym posiadaczem E30. Interesuje się motoryzacją-mechaniką od 5 latek i od samego początku marzyło mi się takie autko. Jestem osobą młodą-student mimo to zdecydowałem się na taką skarbonkę.
    "Becia" znaleziona pod Wrocławiem i sprowadzona na moje podwórko w lipcu. Silnik to M40B16 z gazem (niestety kieszeń studenta na więcej nie pozwala). Jestem tym bardziej zadowolony z zakupy ponieważ karoseria, podłoga i progi są zdrowe, a przy zakupie dostałem do niej sporo części. Nie bita, w 80% oryginalny lakier-wszystko dokładnie sprawdzane.
    Mimo rozkosznych ujęć jest w niej dużo do zrobienia. Zawieszenie, układ wydechowy, nowe opony i standardowe problemy M40 to konieczne podstawy do zrobienia na wiosne.
    Autko planuje zrobić na oryginalne, oczywiście z naciskiem na własny gust. Nie będą to żadne KJS`y czy drifty ponieważ szczerze szkoda mi egzemplarza.
    20 października 2015, 18:56 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne!