Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 104 takich materiałów
    Ninja ZX-6R model 2013 – Wykorzystanie mocnego silnika w połączeniu ze stabilnym podwoziem daje kolejną nowość ze stajni Kawasaki na sezon 2013 – Ninja ZX-6R. Nowy model oferuje lepsze osiągi i wrażenia z jazdy w ekstremalnie różnych warunkach; zarówno podczas jazdy sportowej jak również w ruchu miejskim.Zwiększona pojemność do 636ccm zapewnia większe osiągi w całym zakresie obrotów oraz lepsze użytkowanie na ulicach miast. Dodatkowo praca nowego zawieszenia jest w całości wykorzystywana na krętych drogach – nowy model jest źródłem jazdy pełnej podekscytowania począwszy od krętych górskich dróg, poprzez podróżowanie na drogach szybkiego ruchu i na ruchu miejskim kończąc.
Najbardziej zaawansowany technologicznie z kiedykolwiek produkowanych motocykl typu „Supersport” z rodziny Kawasaki, jest wręcz naszpikowany najnowszymi technologiami. Zastosowane rozwiązania powodują że każdy kierowca będzie zadowolony ze sportowych osiągów jakimi nowy Ninja ZX-6R może się pochwalić w sezonie 2013. Funkcje takie jak 3-stopniowy system kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control), możliwość wyboru trybu mocy pracy silnika oraz system hamulcowy KIBS (Kawasaki Inteligent anti-lock Braking System) pochodzą bezpośrednio z flagowych modeli Kawasaki. Po raz pierwszy zastosowano nową technologię przedniego zawieszenia oraz sprzęgła co zwiększa przyjemność z jazdy nowym Ninja ZX-6R.

Najważniejsze cechy:
Jeszcze lepsze osiągi!
- Przewaga 37ccm – dłuższy skok silnika spowodował zwiększenie pojemności z 599ccm do 636ccm,
- Więcej mocy oraz wyższy moment obrotowy w całym zakresie obrotów,
- Doskonałe przyspieszenie,
- potężny moment obrotowy w środkowym zakresie obrotów oraz łatwy w kontrolowaniu silnik znacząco podnoszą komfort użytkowania.Wyposażony w najnowsze technologie:

- przednie zawieszenie nowej generacji SFF-BP (Separate Function Fork – Big Piston) łączy technologię SFF firmy SHOWA oraz rozwiązanie typu „Big Piston”. Takie rozwiązanie zapewnia doskonałe prowadzenie zarówno na torze jak i w ruchu miejskim,
- rozwiązania pochodzące z wyścigów takich jak; technologia sprzęgła: F.C.C. – sprzęgło anty-hopingowe (Back-torque limiting function),
- Praca sprzęgła jest lekka ale zapewnia sportowe doznania,
- Zwiększony docisk sprzęgła, bez zwiększania jego masy,
- 3-stopniowy system kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control) + możliwość wyboru trybu pracy mocy silnika = 8 możliwości konfiguracji pracy mocy silnika i pozostałych podzespołów tworząc diametralnie różne charakterystyki pracy dla różnych typów jazd,
- ABS najwyższej klasy – KIBS (Kawasaki Inteligent anti-lock Braking System) – wysoka precyzja w zarządzaniu ciśnieniem w systemie hamulcowym.

Korzyści z jazdy sportowej:
- minimalne poczucie niepewności w prowadzeniu podczas maksymalnie trudnych jazdy,
- pomaga tłumić drgania tylnego koła podczas gwałtownego hamowania,
- uwzględnia nową technologię sprzęgła podczas redukcji biegów.
Styl „Ninja”
- ostatni styl linii Ninja: kształtem wydaje się płynąć od przodu do tyłu.
Pozostałe elementy nawiązują do Ninja ZX-10R w celu podkreślenia przynależności do linii Ninja.
Pełne dane techniczne wraz ze szczegółową prezentacją modelu Ninja ZX-6R zostaną przedstawione przez Kawasaki podczas targów INTERMOT w dniu 2.10.2012.
    Wykorzystanie mocnego silnika w połączeniu ze stabilnym podwoziem daje kolejną nowość ze stajni Kawasaki na sezon 2013 – Ninja ZX-6R. Nowy model oferuje lepsze osiągi i wrażenia z jazdy w ekstremalnie różnych warunkach; zarówno podczas jazdy sportowej jak również w ruchu miejskim.Zwiększona pojemność do 636ccm zapewnia większe osiągi w całym zakresie obrotów oraz lepsze użytkowanie na ulicach miast. Dodatkowo praca nowego zawieszenia jest w całości wykorzystywana na krętych drogach – nowy model jest źródłem jazdy pełnej podekscytowania począwszy od krętych górskich dróg, poprzez podróżowanie na drogach szybkiego ruchu i na ruchu miejskim kończąc.
    Najbardziej zaawansowany technologicznie z kiedykolwiek produkowanych motocykl typu „Supersport” z rodziny Kawasaki, jest wręcz naszpikowany najnowszymi technologiami. Zastosowane rozwiązania powodują że każdy kierowca będzie zadowolony ze sportowych osiągów jakimi nowy Ninja ZX-6R może się pochwalić w sezonie 2013. Funkcje takie jak 3-stopniowy system kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control), możliwość wyboru trybu mocy pracy silnika oraz system hamulcowy KIBS (Kawasaki Inteligent anti-lock Braking System) pochodzą bezpośrednio z flagowych modeli Kawasaki. Po raz pierwszy zastosowano nową technologię przedniego zawieszenia oraz sprzęgła co zwiększa przyjemność z jazdy nowym Ninja ZX-6R.

    Najważniejsze cechy:
    Jeszcze lepsze osiągi!
    - Przewaga 37ccm – dłuższy skok silnika spowodował zwiększenie pojemności z 599ccm do 636ccm,
    - Więcej mocy oraz wyższy moment obrotowy w całym zakresie obrotów,
    - Doskonałe przyspieszenie,
    - potężny moment obrotowy w środkowym zakresie obrotów oraz łatwy w kontrolowaniu silnik znacząco podnoszą komfort użytkowania.Wyposażony w najnowsze technologie:

    - przednie zawieszenie nowej generacji SFF-BP (Separate Function Fork – Big Piston) łączy technologię SFF firmy SHOWA oraz rozwiązanie typu „Big Piston”. Takie rozwiązanie zapewnia doskonałe prowadzenie zarówno na torze jak i w ruchu miejskim,
    - rozwiązania pochodzące z wyścigów takich jak; technologia sprzęgła: F.C.C. – sprzęgło anty-hopingowe (Back-torque limiting function),
    - Praca sprzęgła jest lekka ale zapewnia sportowe doznania,
    - Zwiększony docisk sprzęgła, bez zwiększania jego masy,
    - 3-stopniowy system kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control) + możliwość wyboru trybu pracy mocy silnika = 8 możliwości konfiguracji pracy mocy silnika i pozostałych podzespołów tworząc diametralnie różne charakterystyki pracy dla różnych typów jazd,
    - ABS najwyższej klasy – KIBS (Kawasaki Inteligent anti-lock Braking System) – wysoka precyzja w zarządzaniu ciśnieniem w systemie hamulcowym.

    Korzyści z jazdy sportowej:
    - minimalne poczucie niepewności w prowadzeniu podczas maksymalnie trudnych jazdy,
    - pomaga tłumić drgania tylnego koła podczas gwałtownego hamowania,
    - uwzględnia nową technologię sprzęgła podczas redukcji biegów.
    Styl „Ninja”
    - ostatni styl linii Ninja: kształtem wydaje się płynąć od przodu do tyłu.
    Pozostałe elementy nawiązują do Ninja ZX-10R w celu podkreślenia przynależności do linii Ninja.
    Pełne dane techniczne wraz ze szczegółową prezentacją modelu Ninja ZX-6R zostaną przedstawione przez Kawasaki podczas targów INTERMOT w dniu 2.10.2012.
    15 września 2012, 16:20 przez ws50 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motormania.com.pl

    Z serii "Jak wszyscy to i ja" Opel Tigra – Opel Tigra 1,4 16V 90 km.
Jest to moje pierwsze auto, jestem z niego bardzo zadowolony. Pozdrawiam;)
    Opel Tigra 1,4 16V 90 km.
    Jest to moje pierwsze auto, jestem z niego bardzo zadowolony. Pozdrawiam;)
    25 lipca 2012, 11:00 przez bluetigra (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii Jak wszyscy to i ja :D – Mój Barton Fighter 72ccm z 2010r
Ma przejechane 5000km na 50ccm, na 72ccm zaledwie 500km jak na razie. Zero większych usterek, jestem bardzo zadowolony.
Rocznik 2010 moim skromnym zdaniem najlepszy, patrząc po znajomych nowsze są coraz to gorsze.

Stan oceniam na: BDB, dbam i nie katuje,ślady użytkowania :)

Wymienione/dodane :

-Cylinder 72ccm

-Głowica

-Chłodnica oleju

-Filtr stożkowy

-Klocki hamulcowe wraz z przednim adapterem

-Podkładki pod podnóżki pasażera, aby tak nie wibrowały

Na razie to mi wystarcza, moc zmieniła się diametralnie i jestem
bardzo zadowolony.Mam zamiar go sprzedać we wrześniu/październiku (ponieważ zdaję na A1 i kupuję coś mocniejszego)więc zainteresowani pisać we wrześniu na gg:6190252 :D
dodaję cylinder i głowice 50ccm a także stary filtr.

              
            Podoba wam się ? ;)
    Mój Barton Fighter 72ccm z 2010r
    Ma przejechane 5000km na 50ccm, na 72ccm zaledwie 500km jak na razie. Zero większych usterek, jestem bardzo zadowolony.
    Rocznik 2010 moim skromnym zdaniem najlepszy, patrząc po znajomych nowsze są coraz to gorsze.

    Stan oceniam na: BDB, dbam i nie katuje,ślady użytkowania :)

    Wymienione/dodane :

    -Cylinder 72ccm

    -Głowica

    -Chłodnica oleju

    -Filtr stożkowy

    -Klocki hamulcowe wraz z przednim adapterem

    -Podkładki pod podnóżki pasażera, aby tak nie wibrowały

    Na razie to mi wystarcza, moc zmieniła się diametralnie i jestem
    bardzo zadowolony.Mam zamiar go sprzedać we wrześniu/październiku (ponieważ zdaję na A1 i kupuję coś mocniejszego)więc zainteresowani pisać we wrześniu na gg:6190252 :D
    dodaję cylinder i głowice 50ccm a także stary filtr.


    Podoba wam się ? ;)
    15 lipca 2012, 20:24 przez wandet (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Właściciel stacji benzynowej przedstawionej na powyższym wideo jest zapewne zadowolony z jej lokalizacji. Mieści się ona zaledwie 150 metrów od włoskiego toru Monza, gdzie stale goszczą auta marki Ferrari. A chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, że nie należą one do oszczędnych...
    23 lutego 2012, 22:25 przez DOMINIK200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj