Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 112 takich materiałów
    Ten sezon będzie należał do ciekawych – Wiemy o M3, RS4 no i Impreza, Fiat 132, Nissan Sunny GTI-R, Ford Sierra XR4i MK1 ciekawe czym nas jeszcze zaskoczą?
    Wiemy o M3, RS4 no i Impreza, Fiat 132, Nissan Sunny GTI-R, Ford Sierra XR4i MK1 ciekawe czym nas jeszcze zaskoczą?
    26 lutego 2014, 18:31 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (21)
    10 rasowych ogierów – I ich poskramiacz. Powiadają o nim różne rzeczy my wiemy tylko, że nazywa się Stig.
    I ich poskramiacz. Powiadają o nim różne rzeczy my wiemy tylko, że nazywa się Stig.
    13 lutego 2014, 19:03 przez CamilloXVI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nowa Honda Civic Type-R – Pod maską nowego Type-R prawdopodobnie będzie silnik 2.0 VTEC. Będzie to również pierwszy Civic Type-R z Turbo! Honda nie podaje dokładnych osiągów, ale wiemy, że będzie miała 280 KM. Jedną z osób odpowiedzialnych za rozwój Type-R jest kierowca wyścigowy, Gabriele Tarquini mówi że nowy Civic prowadzi się jak wyścigowa Honda startująca w World Touring Car Championship! Po więcej zapraszam na http://themotorsportstyle.blogspot.com/2014/02/nowosci-motoryzacyjne-honda-civic-type-r.html
    Pod maską nowego Type-R prawdopodobnie będzie silnik 2.0 VTEC. Będzie to również pierwszy Civic Type-R z Turbo! Honda nie podaje dokładnych osiągów, ale wiemy, że będzie miała 280 KM. Jedną z osób odpowiedzialnych za rozwój Type-R jest kierowca wyścigowy, Gabriele Tarquini mówi że nowy Civic prowadzi się jak wyścigowa Honda startująca w World Touring Car Championship! Po więcej zapraszam na http://themotorsportstyle.blogspot.com/2014/02/nowosci-motoryzacyjne-honda-civic-type-r.html
    12 lutego 2014, 16:18 przez krzysztof2507 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Blog The Motorsport Style

    Lexus LF-LC Concept Car – Niestety na próżno doszukiwać się informacji na temat tego, co auto kryje pod tym niesamowitym płaszczykiem. Wiadomo, że pojazd wyposażony jest w jednostkę hybrydową, choć jaka jest jej moc, układ i inne właściwości – tego nie wiemy. Niewiadomą jest również informacja o wprowadzeniu auta do produkcji, choć w najbliższym czasie szansa na to jest praktycznie zerowa. Tak czy inaczej Lexus LF-LC prezentuje zupełnie inny poziom motoryzacji, którego osiągnięcie jest niezwykle trudne. Mało który producent odważa się na tak śmiały projekt koncepcyjny. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie nam dane podziwiać równie piękne i nowatorskie pomysły.
    Niestety na próżno doszukiwać się informacji na temat tego, co auto kryje pod tym niesamowitym płaszczykiem. Wiadomo, że pojazd wyposażony jest w jednostkę hybrydową, choć jaka jest jej moc, układ i inne właściwości – tego nie wiemy. Niewiadomą jest również informacja o wprowadzeniu auta do produkcji, choć w najbliższym czasie szansa na to jest praktycznie zerowa. Tak czy inaczej Lexus LF-LC prezentuje zupełnie inny poziom motoryzacji, którego osiągnięcie jest niezwykle trudne. Mało który producent odważa się na tak śmiały projekt koncepcyjny. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie nam dane podziwiać równie piękne i nowatorskie pomysły.
    11 lutego 2014, 22:04 przez desire (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przyszła zwrotka kalendarza od Everlasters – Łukasz jeśli to czytasz - odbierz PW. Nie wiemy co mamy robić - nie odebrałeś kalendarza. Jeśli chcesz - wyślemy ponownie albo zwrócimy Ci pieniądze. A może ktoś zna Łukasza (mieszka w Lublinie) i wie co się z nim dzieje? Poproszę o PW w tej sprawie!
    Łukasz jeśli to czytasz - odbierz PW. Nie wiemy co mamy robić - nie odebrałeś kalendarza. Jeśli chcesz - wyślemy ponownie albo zwrócimy Ci pieniądze. A może ktoś zna Łukasza (mieszka w Lublinie) i wie co się z nim dzieje? Poproszę o PW w tej sprawie!
    7 lutego 2014, 14:49 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    Nowy Ford Mustang (2015) – w końcu oficjalnie – Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
• 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
• 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
• 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy. 

Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

    Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

    We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
    • 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
    • 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
    • 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

    Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy.

    Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

    Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

    Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

    Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Czasami nie wiemy co tracimy –
    26 grudnia 2013, 20:24 przez arko1233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Honda CRX Del Sol i Fiat Siena – Może i nie bardzo jest się czym chwalić, ale wiemy, że na pewno nas dowiozą, tam gdzie chcemy!

Po wigilijnym umyciu.
    Może i nie bardzo jest się czym chwalić, ale wiemy, że na pewno nas dowiozą, tam gdzie chcemy!

    Po wigilijnym umyciu.
    24 grudnia 2013, 16:59 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    Własne

    W Kanadzie to jest zima, napęd na 4 koła obowiązkowy!
    13 grudnia 2013, 15:59 przez jahho (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    My słowianie wiemy jak maluch na nas działa – wiemy jak wykorzystać to co fabryka w genach dała
    Wiemy jak wykorzystać to co fabryka w genach dała
    9 grudnia 2013, 12:51 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)