Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 151 takich materiałów
    Marchewa musi być, szkoda tylko że tak mało wytrzymałe silniki wankla.
    11 czerwca 2015, 18:38 przez XRayne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mazda Savanna RX-7 Kabriolet (FC3C) – RX-7 z otwartym nadwoziem została zaprezentowana w 1987 roku. Produkcję zakończono w 1992 roku. Póki co, jest to ostatni kabriolet z silnikiem Wankla, w historii motoryzacji. Ciekawostka - NSU Spider był pierwszym w historii kabrioletem z silnikiem Wankla (1964 rok).
    RX-7 z otwartym nadwoziem została zaprezentowana w 1987 roku. Produkcję zakończono w 1992 roku. Póki co, jest to ostatni kabriolet z silnikiem Wankla, w historii motoryzacji. Ciekawostka - NSU Spider był pierwszym w historii kabrioletem z silnikiem Wankla (1964 rok).
    Felix Wankel – Felix Heinrich Wankel  – niemiecki mechanik i konstruktor, opatentował silnik, nazwany od jego nazwiska "silnikiem Wankla", używany później w niektórych modelach samochodów firm: NSU i Mazda.
    Felix Heinrich Wankel – niemiecki mechanik i konstruktor, opatentował silnik, nazwany od jego nazwiska "silnikiem Wankla", używany później w niektórych modelach samochodów firm: NSU i Mazda.
    29 grudnia 2014, 22:15 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    ciekawostka

    Rotary Power! – Dwie Mazdy z silnikiem Wankla, z początku lat 90-tych: sportowa RX-7, oraz luksusowy Eunos Cosmo.
    Dwie Mazdy z silnikiem Wankla, z początku lat 90-tych: sportowa RX-7, oraz luksusowy Eunos Cosmo.
    Powrót Mazdy RX-7 – Już za trzy lata będziemy świadkami powrotu „wielkiej” RX-7. Sportowe coupe ma mieć napęd na tylne koła i uturbiony silnik Wankla nowej generacji o mocy 450 KM. Nowa Mazda RX-7 może powstać na płycie podłogowej nadchodzącej MX-5 lub zmodernizowanej płycie RX-8. Wszystko zależy od tego, która platforma lepiej będzie radzić sobie z mocą auta. Producent zakłada jednak, że nowe coupe będzie podobnych wymiarów co nowa MX-5. To ciekawe, ponieważ Japończycy chcą konkurować z Porsche 911, które jest znacznie większe. Rok 2017 nie jest też do końca przypadkowy, ponieważ 50 lat wcześniej, w roku 1967, Mazda zaprezentowała model Cosmo – pierwszy z silnikiem Wankla.
    Już za trzy lata będziemy świadkami powrotu „wielkiej” RX-7. Sportowe coupe ma mieć napęd na tylne koła i uturbiony silnik Wankla nowej generacji o mocy 450 KM. Nowa Mazda RX-7 może powstać na płycie podłogowej nadchodzącej MX-5 lub zmodernizowanej płycie RX-8. Wszystko zależy od tego, która platforma lepiej będzie radzić sobie z mocą auta. Producent zakłada jednak, że nowe coupe będzie podobnych wymiarów co nowa MX-5. To ciekawe, ponieważ Japończycy chcą konkurować z Porsche 911, które jest znacznie większe. Rok 2017 nie jest też do końca przypadkowy, ponieważ 50 lat wcześniej, w roku 1967, Mazda zaprezentowała model Cosmo – pierwszy z silnikiem Wankla.
    16 lipca 2014, 20:08 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    topgear

    Mazda RX500 1971r – Mazda RX500 I z 1971r. Samochód pochodzi z Hiroshima City Transport Museum i po raz pierwszy pokazano go w Wielkiej Brytanii. Imponująco wyglądający RX500 został zaprojektowany przez Mazdę w 1970 roku jako samochód testowy dla sprawdzenia bezpieczeństwa podczas jazdy z wysokimi prędkościami. Dzięki lekkim elementom wykonanym z tworzywa sztucznego masa nie przekracza 850 kg. Do napędu posłużył silnik silnik Wankla o pojemności 491 cm3 i mocy 250 KM. Pozwalał na osiągnięcie 200 km/h. Z tyłu zamontowano wielokolorowe światła. Podczas przyspieszania świeciły na zielono, przy stałej prędkości na pomarańczowo, a podczas hamowania - tradycyjnie, na czerwono. Trzeba przyznać, że Mazda RX500 wygląda na tyle kosmicznie, że mogłaby z powodzeniem zastąpić DeLoreana DMC-12 w filmie "Powrót do przyszłości".
    Mazda RX500 I z 1971r. Samochód pochodzi z Hiroshima City Transport Museum i po raz pierwszy pokazano go w Wielkiej Brytanii. Imponująco wyglądający RX500 został zaprojektowany przez Mazdę w 1970 roku jako samochód testowy dla sprawdzenia bezpieczeństwa podczas jazdy z wysokimi prędkościami. Dzięki lekkim elementom wykonanym z tworzywa sztucznego masa nie przekracza 850 kg. Do napędu posłużył silnik silnik Wankla o pojemności 491 cm3 i mocy 250 KM. Pozwalał na osiągnięcie 200 km/h. Z tyłu zamontowano wielokolorowe światła. Podczas przyspieszania świeciły na zielono, przy stałej prędkości na pomarańczowo, a podczas hamowania - tradycyjnie, na czerwono. Trzeba przyznać, że Mazda RX500 wygląda na tyle kosmicznie, że mogłaby z powodzeniem zastąpić DeLoreana DMC-12 w filmie "Powrót do przyszłości".
    10 lipca 2014, 11:14 przez Michu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    1400 koni mechanicznych. Pojemność 15.7 litra.
    30 maja 2014, 20:30 przez buber1996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Jeden z niewielu motocykli z silnikiem Wankla. Prezentowany Suzuki jest z 1974 roku.
    30 maja 2014, 16:43 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prezentacja Silnika Wankla na stoisku Mazdy na AMS Sosnowiec
    19 maja 2014, 8:06 przez taszar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne