Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 151 takich materiałów
    Eunos Cosmo – Luksusowy grand tourer, produkowany przez Mazdę w latach 1990-1996. W najbogatszej opcji, pośród wielu technologicznych gadżetów, samochód posiada prawdopodobnie pierwszą na świecie fabryczną nawigację GPS, zarządzaną poprzez system kontroli samochodu zwany przez Mazdę CCS (Car Control System), który obsługuje się za pomocą ekranu dotykowego. Deska rozdzielcza to analogowo-cyfrowa hybryda. W najmocniejszej opcji, Eunos Cosmo ma 2-litrowy silnik Wankla z trzema rotorami, do tego dwie turbosprężarki, 280 KM 402 Nm.
    Luksusowy grand tourer, produkowany przez Mazdę w latach 1990-1996. W najbogatszej opcji, pośród wielu technologicznych gadżetów, samochód posiada prawdopodobnie pierwszą na świecie fabryczną nawigację GPS, zarządzaną poprzez system kontroli samochodu zwany przez Mazdę CCS (Car Control System), który obsługuje się za pomocą ekranu dotykowego. Deska rozdzielcza to analogowo-cyfrowa hybryda. W najmocniejszej opcji, Eunos Cosmo ma 2-litrowy silnik Wankla z trzema rotorami, do tego dwie turbosprężarki, 280 KM 402 Nm.
    Mazda Luce Rotary (RX-4) – Japoński klasyk z silnikiem Wankla.
    Japoński klasyk z silnikiem Wankla.
    Mazda RX 8 – Mazda z 1.3 litrowy silniczek Wankla i 192 KM!!!!
    Mazda z 1.3 litrowy silniczek Wankla i 192 KM!!!!
    26 kwietnia 2014, 17:17 przez szuterek15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Dużo Wankla i dużo tego co lubimy.
    26 kwietnia 2014, 21:17 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Corolla Levin E20 – Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach. 
W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach.
    W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Mercedes C 111 - 1969 – Samochód jest rzadkim przykładem, kiedy Mercedes pozwalał sobie na odrobinę szaleństwa. Auto miało centralnie umieszczony silnik Wankla, wyposażony w tłok obrotowy i niesamowicie opływową karoserię zbudowaną z włókna węglowego. Oczywiście był to sportowy Mercedes, więc we wnętrzu była skórzana tapicerka, klimatyzacja oraz "skrzydlate" drzwi. Druga generacja auta z 1970 roku miała dalej silnik Wankla o mocy 350KM, który rozpędzał tę maszynę aż do ponad 280km/h. W trzeciej odsłonie C111 otrzymał 5-cylindrowy silnik diesla o mocy 230KM. Pozwolił on na pobicie rekordu prędkości na włoskim torze Nardo w 1978 roku. Samochód został rozpędzony wtedy do zawrotnych 320km/h.
    Samochód jest rzadkim przykładem, kiedy Mercedes pozwalał sobie na odrobinę szaleństwa. Auto miało centralnie umieszczony silnik Wankla, wyposażony w tłok obrotowy i niesamowicie opływową karoserię zbudowaną z włókna węglowego. Oczywiście był to sportowy Mercedes, więc we wnętrzu była skórzana tapicerka, klimatyzacja oraz "skrzydlate" drzwi. Druga generacja auta z 1970 roku miała dalej silnik Wankla o mocy 350KM, który rozpędzał tę maszynę aż do ponad 280km/h. W trzeciej odsłonie C111 otrzymał 5-cylindrowy silnik diesla o mocy 230KM. Pozwolił on na pobicie rekordu prędkości na włoskim torze Nardo w 1978 roku. Samochód został rozpędzony wtedy do zawrotnych 320km/h.
    Eunos Cosmo – Mało tutaj tego auta, mi się bardzo podoba więc chciałem się też z wami podzielić.
Pod maską silnik Wankla 20B o mocy 300KM.
    Mało tutaj tego auta, mi się bardzo podoba więc chciałem się też z wami podzielić.
    Pod maską silnik Wankla 20B o mocy 300KM.
    28 lutego 2014, 11:48 przez Patryk1011 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mazda REPU – Rotary Pick-up (REPU) pierwszy i jedyny na świecie Pick-Up z Wanklem.  Dostępny był od 1974 do 1977 tylko w Stanach i Kanadzie. Wyposażony w Wankla 1.3l 13B, poszerzone nadkola, aku pod kanapą, inną deskę rozdzielczą, grill i okrągłe tylne światła.
    Rotary Pick-up (REPU) pierwszy i jedyny na świecie Pick-Up z Wanklem. Dostępny był od 1974 do 1977 tylko w Stanach i Kanadzie. Wyposażony w Wankla 1.3l 13B, poszerzone nadkola, aku pod kanapą, inną deskę rozdzielczą, grill i okrągłe tylne światła.
    27 stycznia 2014, 19:03 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda RX-7
    23 stycznia 2014, 0:44 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jest ogień
    16 stycznia 2014, 21:34 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)