Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 151 takich materiałów
    Komu zegarek Wankla –
    16 października 2012, 16:25 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Mazda rx7 mad mikea
    8 września 2012, 18:52 przez grybljan18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    NSU Ro 80 – Pierwszy samochód z silnikiem Wankla
    Pierwszy samochód z silnikiem Wankla
    10 września 2012, 17:42 przez Tomson2244 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A oto pierwszy 6-cio tłokowy silnik wankla – Chcecie posłuchać jego brzmienia?
    Chcecie posłuchać jego brzmienia?
    15 sierpnia 2012, 2:08 przez FeeQ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Dniepr Rotor – Mało kto wie, ale w związku radzieckim powstał prototypowy motocykl z silnikiem wankla. silnik dysponował pojemnością 491 cm³ i osiągał, przy stopniu sprężania 8,7 moc 38 KM przy 6000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosił 5,2 kgm przy 3500 obr/min.
    Mało kto wie, ale w związku radzieckim powstał prototypowy motocykl z silnikiem wankla. silnik dysponował pojemnością 491 cm³ i osiągał, przy stopniu sprężania 8,7 moc 38 KM przy 6000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosił 5,2 kgm przy 3500 obr/min.
    24 lipca 2012, 19:25 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Myślę że opis jest zbędny :)
    21 czerwca 2012, 22:02 przez grybljan18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    NSU Spider – pierwszy seryjnie produkowany samochód z silnikiem wankla. jeden wirnik, 498cm3 pojemności, 55KM przy 6000obr/min, 71Nm przy 2500obr/min. silnik był umieszczony z tyłu i oczywiście napędzał kola tylnej osi
    Pierwszy seryjnie produkowany samochód z silnikiem wankla. jeden wirnik, 498cm3 pojemności, 55KM przy 6000obr/min, 71Nm przy 2500obr/min. silnik był umieszczony z tyłu i oczywiście napędzał kola tylnej osi
    2 czerwca 2012, 1:11 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik Wankla z Mazdy RX-8 –
    30 maja 2012, 22:48 przez Charger (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda RX-7 – Samochód Mazda RX-7 oficjalnie zaprezentowano w marcu 1978 roku. Było to auto sportowe, które charakteryzowało się bardzo niskim jak na tamte czasy współczynnikiem oporu powietrza Cx=0,36. We wszystkich modelach tego auta montowany był oryginalny silnik z tłokiem obrotowym skonstruowany według patentu Feliksa Wankla nazwany od jego nazwiska silnikiem Wankla. Pierwszy model RX-7 był wyposażony w silnik o pojemności 1146 cm³ (2x573cm³) porównywalną z pojemnością 2292 cm³ silnika konwencjonalnego. Początkowo był produkowany w dwóch wersjach silnikowych o mocy 95 KM i 105 KM. Od roku 1983 pojazd otrzymał nowy turbodoładowany silnik i elektroniczny system wtrysku paliwa. W roku 1985 pojawiła się druga generacja modelu RX-7 o pojemności 2x654 cm³ z turbodoładowaniem. Trzecia generacja tego modelu produkowana była od roku 1992. Zasadniczą wadą tego modelu było wysokie spalanie. Obecnie jego miejsce w Europie zajmuje nowy model sportowego coupe - Mazda RX-8.

Dane techniczne samochodu Mazda RX-7 (trzecia generacja)[edytuj]

Nadwozie 2-drzwiowe, 2-miejscowe
2-wirnikowy silnik Wankla z dwiema turbosprężarkami
Pojemność skokowa - 2 x 654 cm³
Moc maksymalna - 176 kW(239 KM) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy - 294 Nm przy 5000 obr/min
Stopień sprężania - 9,0:1
Skrzynia przekładniowa 5-biegowa manualna lub 4-biegowa automatyczna
Hamulce przednie tarczowe wentylowane i tylne tarczowe
Ogumienie o wymiarach 225/50 ZR16
Długość/szerokość/wysokość - 429,5/175/123 cm
Masa własna pojazdu - 1320 kg
Prędkość maksymalna - 250 km/h
Zużycie paliwa - 16 l/100 km (dane testowe)
    Samochód Mazda RX-7 oficjalnie zaprezentowano w marcu 1978 roku. Było to auto sportowe, które charakteryzowało się bardzo niskim jak na tamte czasy współczynnikiem oporu powietrza Cx=0,36. We wszystkich modelach tego auta montowany był oryginalny silnik z tłokiem obrotowym skonstruowany według patentu Feliksa Wankla nazwany od jego nazwiska silnikiem Wankla. Pierwszy model RX-7 był wyposażony w silnik o pojemności 1146 cm³ (2x573cm³) porównywalną z pojemnością 2292 cm³ silnika konwencjonalnego. Początkowo był produkowany w dwóch wersjach silnikowych o mocy 95 KM i 105 KM. Od roku 1983 pojazd otrzymał nowy turbodoładowany silnik i elektroniczny system wtrysku paliwa. W roku 1985 pojawiła się druga generacja modelu RX-7 o pojemności 2x654 cm³ z turbodoładowaniem. Trzecia generacja tego modelu produkowana była od roku 1992. Zasadniczą wadą tego modelu było wysokie spalanie. Obecnie jego miejsce w Europie zajmuje nowy model sportowego coupe - Mazda RX-8.

    Dane techniczne samochodu Mazda RX-7 (trzecia generacja)[edytuj]

    Nadwozie 2-drzwiowe, 2-miejscowe
    2-wirnikowy silnik Wankla z dwiema turbosprężarkami
    Pojemność skokowa - 2 x 654 cm³
    Moc maksymalna - 176 kW(239 KM) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy - 294 Nm przy 5000 obr/min
    Stopień sprężania - 9,0:1
    Skrzynia przekładniowa 5-biegowa manualna lub 4-biegowa automatyczna
    Hamulce przednie tarczowe wentylowane i tylne tarczowe
    Ogumienie o wymiarach 225/50 ZR16
    Długość/szerokość/wysokość - 429,5/175/123 cm
    Masa własna pojazdu - 1320 kg
    Prędkość maksymalna - 250 km/h
    Zużycie paliwa - 16 l/100 km (dane testowe)
    14 maja 2012, 23:15 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mazda – Mazda Furai Silnik: Wankla, 3-tłokowy, 457 KM
    Mazda Furai Silnik: Wankla, 3-tłokowy, 457 KM
    6 maja 2012, 13:50 przez BOXER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)