Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 89 takich materiałów
    CIVIC TYPER R Rece Car – Kolegi z pracy Honda Civic Type R po kilku modyfikacjach wizualnych i technicznych, obecnie 250 bhp, a w planach jest Turbina i nowy jeszcze bardziej wydajny wydech.
    Kolegi z pracy Honda Civic Type R po kilku modyfikacjach wizualnych i technicznych, obecnie 250 bhp, a w planach jest Turbina i nowy jeszcze bardziej wydajny wydech.
    Była moc, a późnij jej brak – Turbina zalepiona sadzą, na szczęście udało się wszystko ładnie doczyścić i rozruszać.
    Turbina zalepiona sadzą, na szczęście udało się wszystko ładnie doczyścić i rozruszać.
    Lampka motomaniaka – W sobotnie popołudnie z nudów postanowiłem zrobić lampkę z turbiny. kilka minut i gotowa, a oto efekt
    W sobotnie popołudnie z nudów postanowiłem zrobić lampkę z turbiny. kilka minut i gotowa, a oto efekt
    Volvo V50 T5 – Mało tutaj Volvo, tak więc - Moje maleństwo, V50 T5 - 2,5L + turbina, 220 KM, 315 Nm. Piękna bestyjka.
    Mało tutaj Volvo, tak więc - Moje maleństwo, V50 T5 - 2,5L + turbina, 220 KM, 315 Nm. Piękna bestyjka.
    28 marca 2015, 19:19 przez ~Ceteth | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Polscy specialiści – w 1983 wyprodukowano pierwsze BMW z turbodoładowanym silnikiem Diesla, było to BMW e28 524td, od tamtej pory wszystkie montowanie silniki diesla wyposażone są w turbosprężarkę.

Jak widać "Polscy specjaliści" jeszcze do tego nie doszli!
    W 1983 wyprodukowano pierwsze BMW z turbodoładowanym silnikiem Diesla, było to BMW e28 524td, od tamtej pory wszystkie montowanie silniki diesla wyposażone są w turbosprężarkę.

    Jak widać "Polscy specjaliści" jeszcze do tego nie doszli!
    Lexus Alteza IS 300 – no i to jest prawdziwy tuning (przynajmniej dla mnie), samochód może nie wygląda ale za to się dobrze odpycha i ma
niezłe osiągi. 
Nie wystarczy założyć spoilery i się mówi, że się ma auto po tuningu. Osobiście wolę mieć mocny silnik niż tone spoilerów 
samochód na zdj. to Lexus Alteza IS 300.
silnik 3.0 650KM mocna turbina,IC,ostre wałki,NX i wiele wiele innych gratów wydusiło tyle koników ładny wyników ktoś się nad nim napracował 
samochód jest na sprzedaż jak by cos ktoś ;] tylko 100tyś zł
    No i to jest prawdziwy tuning (przynajmniej dla mnie), samochód może nie wygląda ale za to się dobrze odpycha i ma
    niezłe osiągi.
    Nie wystarczy założyć spoilery i się mówi, że się ma auto po tuningu. Osobiście wolę mieć mocny silnik niż tone spoilerów
    samochód na zdj. to Lexus Alteza IS 300.
    silnik 3.0 650KM mocna turbina,IC,ostre wałki,NX i wiele wiele innych gratów wydusiło tyle koników ładny wyników ktoś się nad nim napracował
    samochód jest na sprzedaż jak by cos ktoś ;] tylko 100tyś zł
    Jak "specjaliści" potrafią regenerować turbo – Turbina w A4 B8 po 20 tyś od regeneracji.
    Turbina w A4 B8 po 20 tyś od regeneracji.
    Moja Audi S3 – Wiele osób prosiło o to zdjęcie, już na 1 zlocie miała wyjechać, niestety się nie udało, ale byłem już świętej pamięci Skodą. Wracając do samego auta - jednostka napędowa 1,8T z napędem na obie osie, program na 250 KM, Dokładniej powiem po skończeniu wydechu, zawias Bilsteina, całość na poliuretanie. Turbina z Audi TT. Auto Gauge Z Doładowaniem, ładowaniem, i temp Oleju, i jeszcze parę pierdół .c.d.n.
    Wiele osób prosiło o to zdjęcie, już na 1 zlocie miała wyjechać, niestety się nie udało, ale byłem już świętej pamięci Skodą. Wracając do samego auta - jednostka napędowa 1,8T z napędem na obie osie, program na 250 KM, Dokładniej powiem po skończeniu wydechu, zawias Bilsteina, całość na poliuretanie. Turbina z Audi TT. Auto Gauge Z Doładowaniem, ładowaniem, i temp Oleju, i jeszcze parę pierdół .c.d.n.
    18 października 2014, 12:01 przez redoxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Moje

    Wlepka już na Audi – Moja kochana Audiczka A4 Avant 1.8T AEB.
Felgi RH, gwint MTS ze springami Eibach, turbina hybrydowa, kompletny przelotowy wydech wraz z Downpipe zamiast kata, frontowy Intercooler.
190 KM, 290 Nm.
Brakuje wałków od ADR, wtrysków z S3 i będzie program na około 250 KM i to mi już wystarczy.
    Moja kochana Audiczka A4 Avant 1.8T AEB.
    Felgi RH, gwint MTS ze springami Eibach, turbina hybrydowa, kompletny przelotowy wydech wraz z Downpipe zamiast kata, frontowy Intercooler.
    190 KM, 290 Nm.
    Brakuje wałków od ADR, wtrysków z S3 i będzie program na około 250 KM i to mi już wystarczy.
    15 października 2014, 21:51 przez bepa5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne