Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    Siemanko!
    W tym odcinku #NaGarażu odwiedzę Adama który z Mercedesa W126 buduje ponad 300-stu konnego sleepera!
    ZAPRASZAM

    Ten materiał video został nagrany za pomocą kamery GoPro a cały materiał został zmontowany na Iphone 5s.

    Zapraszam:
    FACEBOOK : https://www.facebook.com/niesprzedambederobil
    INSTAGRAM : https://www.instagram.com/niesprzedambederobil
    11 lutego 2018, 15:58 przez rado (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Infiniti Q70 – V6 3.7L 
RWD / AWD 
335 KM 366 Nm

V8 5.6L 
RWD / AWD
426 KM 565 Nm

V6 hybryda 3.5L 
RWD
365 KM 546 Nm

V6 3.0L turbodiesel
RWD
238 KM 550 Nm

R4 2.2L turbodiesel
RWD
170 KM 400 Nm
    V6 3.7L
    RWD / AWD
    335 KM 366 Nm

    V8 5.6L
    RWD / AWD
    426 KM 565 Nm

    V6 hybryda 3.5L
    RWD
    365 KM 546 Nm

    V6 3.0L turbodiesel
    RWD
    238 KM 550 Nm

    R4 2.2L turbodiesel
    RWD
    170 KM 400 Nm
    Dwaj bracia ze Szwecji, Lasse i Olle Andersson, lubią wyścigi na lodzie, więc zbudowali Renault Kangoo z 500-konnym turbodieslem i napędem na tył.

    Bracia Andersson zdecydowali się na swap silnika i zamiast oryginalnej jednostki 1.5 dCi o mocy 80 KM pod maskę „Kangura” trafił 6-cylindrowy turbodiesel Mercedesa OM606, który otrzymał turbosprężarkę Holset HX40 Super oraz kompresor Eaton M90.

    Potężna moc z 3-litrowego silnika przekazywana jest na tylne koła dzięki osi zaadoptowanej z Volvo 940.

    Oczywiście modyfikacje objęły również wnętrze auta. Ze środka wyjęto wszystkie zbędne elementy wyposażenia i tapicerki, a zamiast oryginalnych foteli zamontowano kubełki z szelkowymi pasami bezpieczeństwa oraz rozbudowaną klatkę bezpieczeństwa.
    28 lutego 2017, 21:50 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Żuk w roli lawety z 6-cylindrowym silnikiem od BMW – Co prawda mocno powiększony rozstaw osi od razu stawia pytania o trwałość całej konstrukcji zabudowy, ale chyba największym zaskoczeniem jest 6-cylindrowy turbodiesel.

Silnik BMW M51 o pojemności 2 497 ccm i mocy 143 KM na pewno zapewni lepsze osiągi, niż oryginalna wolnossąca konstrukcja Żuka
    Co prawda mocno powiększony rozstaw osi od razu stawia pytania o trwałość całej konstrukcji zabudowy, ale chyba największym zaskoczeniem jest 6-cylindrowy turbodiesel.

    Silnik BMW M51 o pojemności 2 497 ccm i mocy 143 KM na pewno zapewni lepsze osiągi, niż oryginalna wolnossąca konstrukcja Żuka
    28 lutego 2017, 21:55 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    TurboDiesel –
    27 lutego 2017, 19:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Vectra B TurboDiesel –
    25 marca 2016, 17:38 przez ~HubertxCars | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Polscy specialiści – w 1983 wyprodukowano pierwsze BMW z turbodoładowanym silnikiem Diesla, było to BMW e28 524td, od tamtej pory wszystkie montowanie silniki diesla wyposażone są w turbosprężarkę.

Jak widać "Polscy specjaliści" jeszcze do tego nie doszli!
    W 1983 wyprodukowano pierwsze BMW z turbodoładowanym silnikiem Diesla, było to BMW e28 524td, od tamtej pory wszystkie montowanie silniki diesla wyposażone są w turbosprężarkę.

    Jak widać "Polscy specjaliści" jeszcze do tego nie doszli!
    15 marca 2015, 12:06 przez ~hejter666 | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    VW Golf Mk1 – Takie tam.
    Takie tam.
    12 marca 2015, 10:12 przez sauber (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Brazzer Mk1` – VW Golf Mk1 podczas mycia.
    VW Golf Mk1 podczas mycia.
    26 lutego 2015, 19:33 przez sauber (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło: własne