Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 89 takich materiałów
    Zastanawiasz się co to za autko?? Corsa 1984r – Witam przedstawiam własny projekcik niesamowitej Corsy A w oryginalnej wersji TR (trójbryłowa) z 1984r jednostka napędowa to silnik z Calibry turbo c20let z 6 biegowa skrzynia żeby troszkę pobudzić serce Corsy zmieniona została turbina i zastąpiona turbina od evo 7. Corsa pojechała na malowanie za około 3 tygodnie ukaże się w całej okazałości
    Witam przedstawiam własny projekcik niesamowitej Corsy A w oryginalnej wersji TR (trójbryłowa) z 1984r jednostka napędowa to silnik z Calibry turbo c20let z 6 biegowa skrzynia żeby troszkę pobudzić serce Corsy zmieniona została turbina i zastąpiona turbina od evo 7. Corsa pojechała na malowanie za około 3 tygodnie ukaże się w całej okazałości
    Fiat 8001 Turbina – Moc silnika zgodnie z założeniami miała wynosić około 300 KM przy 22000 obr./min. Przewidywana prędkość maksymalna dochodziła do 250 km/h.

Zachowany egzemplarz można obejrzeć w Muzeum Motoryzacji w Turynie.
    Moc silnika zgodnie z założeniami miała wynosić około 300 KM przy 22000 obr./min. Przewidywana prędkość maksymalna dochodziła do 250 km/h.

    Zachowany egzemplarz można obejrzeć w Muzeum Motoryzacji w Turynie.
    Mercedes w123 wagon – Silnik 300TD z turbiną od Scani.
Generuje moc 600Km i 1000Nm, puszcza dym i leci bokiem.
    Silnik 300TD z turbiną od Scani.
    Generuje moc 600Km i 1000Nm, puszcza dym i leci bokiem.
    26 marca 2014, 19:56 przez Mercomaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ford "Chomik" Escort  MK7 – Większość powie, że to "zwykły escort kombi". I będą w błędzie.
Silnik 1.8 Endura Diesel turbo z intercoolerem, wersja nietypowa jak na ten silnik, bo poprzedni właściciel rozbroił silnik i zamiast paska rozrządu są... Przekładnie zębate. 
jak go kupiłem, pomyślałem, że można kontynuować to co zaczął. 
Obecnie silnik z oryginalnych 90 koni ma 110KM - póki co czeka na lepszy intercooler i na dość trudną przeróbkę, bo docelowo planuję moc w okolicy - 250-300KM. 
zmienione zawieszenie od wersji Cosworth RS, hamulce, zaciski, tarcze Zimmermann. Pompa wtryskowa Lucas, która daje możliwość swobodnej regulacji dawki - jak i ma możliwość pracy przy bardzo wysokich ciśnieniach wtrysku, nawet 95MPa. 
Turbina Garrett, ograniczone ciśnienie do 1.0 Bar (robocza sięga nawet 3,6Bar - po przekroczeniu tego ciśnienia wystrzelił mi wąż doprowadzający ciśnienie do intercoolera).
W planie jest przełożyć już posiadaną skrzynie biegów od Cosworth 4WD - z zablokowanym dyferencjałem centralnym, usunięcie przednich półosi i wstawienie mostu napędowego na tył auta. Obecnie autko czeka na więcej wolnego w pracy, bym mógł się za to zabrać.

malowanie farbkami na woodstocku przez przypadkowo spotkanych ludzi
    Większość powie, że to "zwykły escort kombi". I będą w błędzie.
    Silnik 1.8 Endura Diesel turbo z intercoolerem, wersja nietypowa jak na ten silnik, bo poprzedni właściciel rozbroił silnik i zamiast paska rozrządu są... Przekładnie zębate.
    jak go kupiłem, pomyślałem, że można kontynuować to co zaczął.
    Obecnie silnik z oryginalnych 90 koni ma 110KM - póki co czeka na lepszy intercooler i na dość trudną przeróbkę, bo docelowo planuję moc w okolicy - 250-300KM.
    zmienione zawieszenie od wersji Cosworth RS, hamulce, zaciski, tarcze Zimmermann. Pompa wtryskowa Lucas, która daje możliwość swobodnej regulacji dawki - jak i ma możliwość pracy przy bardzo wysokich ciśnieniach wtrysku, nawet 95MPa.
    Turbina Garrett, ograniczone ciśnienie do 1.0 Bar (robocza sięga nawet 3,6Bar - po przekroczeniu tego ciśnienia wystrzelił mi wąż doprowadzający ciśnienie do intercoolera).
    W planie jest przełożyć już posiadaną skrzynie biegów od Cosworth 4WD - z zablokowanym dyferencjałem centralnym, usunięcie przednich półosi i wstawienie mostu napędowego na tył auta. Obecnie autko czeka na więcej wolnego w pracy, bym mógł się za to zabrać.

    malowanie farbkami na woodstocku przez przypadkowo spotkanych ludzi
    8 marca 2014, 21:22 przez wichura (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Masz marzenia to dąż do ich realizacji Corsa A TR – Witam przedstawiam własny projekcik niesamowitej Corsy A w oryginalnej wersji TR (trójbryłowa) z 1984r jednostka napędowa to silnik z Calibry turbo c20let z 6 biegowa skrzynia żeby troszkę pobudzić serce Corsy zmieniona została turbina i zastąpiona turbina od evo 7
    Witam przedstawiam własny projekcik niesamowitej Corsy A w oryginalnej wersji TR (trójbryłowa) z 1984r jednostka napędowa to silnik z Calibry turbo c20let z 6 biegowa skrzynia żeby troszkę pobudzić serce Corsy zmieniona została turbina i zastąpiona turbina od evo 7
    Niesamowita moc grubo przekraczająca 1000KM.
    Turbina wytwarza ciśnienie 2.344bar.
    15 lutego 2014, 19:48 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Corsa A TR C20let – Witam przedstawiam własny projekcik niesamowitej Corsy A w oryginalnej wersji TR (trójbryłowa) z 1984r jednostka napędowa to silnik z Calibry turbo c20let z 6 biegowa skrzynia żeby troszkę pobudzić serce Corsy zmieniona została turbina i zastąpiona turbina od evo 7
    Witam przedstawiam własny projekcik niesamowitej Corsy A w oryginalnej wersji TR (trójbryłowa) z 1984r jednostka napędowa to silnik z Calibry turbo c20let z 6 biegowa skrzynia żeby troszkę pobudzić serce Corsy zmieniona została turbina i zastąpiona turbina od evo 7
    13 lutego 2014, 21:43 przez many (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Prezentacja Malucha z układem wtryskowym i turbiną
    12 lutego 2014, 21:59 przez 91cinek10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Fiat Turbina 1954 –
    8 lutego 2014, 19:28 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf IV – Mój Golf IV 2000 r.
Motor:1896 cm3
Motor moc kW:74 kW
Motor moc KM:101 KM
Moment obrotowy:240/1800 N*m/rot.
Układ zasilania paliwem: Common rail 
Turbina: Turbina 
Cylinder treści: 4
Średnica cylindra: 795 mm
Ilość zaworów cylindra:	2
Ilość biegów: 5 
Paliwo:	Diesel
Pojemność zbiornika paliwa: 55l
Maksymalna prędkość:188 (184) km/h
Przyspieszenie do 100km/h:11.3 (11.3) 12.7 s
Zużycie paliwa (miasto):6.8 (8.6) l/100km
Zużycie paliwa (trasa):	4.3 (5.1) l/100km
Średnie zużycie paliwa:	5.2 (6.4) l/100km
Średnia podróż z pełnym zbiornikiem:1100 km
    Mój Golf IV 2000 r.
    Motor:1896 cm3
    Motor moc kW:74 kW
    Motor moc KM:101 KM
    Moment obrotowy:240/1800 N*m/rot.
    Układ zasilania paliwem: Common rail
    Turbina: Turbina
    Cylinder treści: 4
    Średnica cylindra: 795 mm
    Ilość zaworów cylindra: 2
    Ilość biegów: 5
    Paliwo: Diesel
    Pojemność zbiornika paliwa: 55l
    Maksymalna prędkość:188 (184) km/h
    Przyspieszenie do 100km/h:11.3 (11.3) 12.7 s
    Zużycie paliwa (miasto):6.8 (8.6) l/100km
    Zużycie paliwa (trasa): 4.3 (5.1) l/100km
    Średnie zużycie paliwa: 5.2 (6.4) l/100km
    Średnia podróż z pełnym zbiornikiem:1100 km
    5 stycznia 2014, 21:27 przez handlarz87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)