Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 66 takich materiałów
    Były fizjoterapeuta mistrza świata Nico Rosberga o technice jazdy Robert Kubica i powrocie Polaka do F1 – “Kubica na Węgrzech pojechał trudny program w 40-sto stopniowym upale. Niejeden młody kierowca mógłby się czegoś od niego przy tym nauczyć. Kto to wytrzyma, może pojechać każde Grand Prix.” - mówi były fizjoterapeuta mistrza świata Nico Rosberga
Bolid F1 daje się prowadzić z nadgarstka i ramienia przy użyciu stosunkowo niewielkiego nakładu siły.
“On (Kubica) ma jeszcze mięśnie w prawym ramieniu, tylko ich objętość nie jest już tak duża.” - mówi Daniel Schlösser, obecnie trener kierowcy testowego Force India Nikita Mazepin
“Nico Rosberg miał na przykład zawsze duże naprężenie w nadgarstkach, dlatego musiał mocno trenować swoje przedramienia. Inni kierowcy, z uwagi na inną technikę jazdy, kręcą bardziej luźno kierownicą - Nick Heidfeld tak robił i chyba też Kubica. Oboje nie musieli tak wiele trenować jak inni."
Jak wygląda taka technika jazdy? “Przykładowo zakręt w lewo: zamiast kręcić prawą ręką, można również ciągnąć kierownicę lewą. W zależności od techniki chwytu może się to okazać nawet bardziej efektywne.” - zakończył Schlösser
    “Kubica na Węgrzech pojechał trudny program w 40-sto stopniowym upale. Niejeden młody kierowca mógłby się czegoś od niego przy tym nauczyć. Kto to wytrzyma, może pojechać każde Grand Prix.” - mówi były fizjoterapeuta mistrza świata Nico Rosberga
    Bolid F1 daje się prowadzić z nadgarstka i ramienia przy użyciu stosunkowo niewielkiego nakładu siły.
    “On (Kubica) ma jeszcze mięśnie w prawym ramieniu, tylko ich objętość nie jest już tak duża.” - mówi Daniel Schlösser, obecnie trener kierowcy testowego Force India Nikita Mazepin
    “Nico Rosberg miał na przykład zawsze duże naprężenie w nadgarstkach, dlatego musiał mocno trenować swoje przedramienia. Inni kierowcy, z uwagi na inną technikę jazdy, kręcą bardziej luźno kierownicą - Nick Heidfeld tak robił i chyba też Kubica. Oboje nie musieli tak wiele trenować jak inni."
    Jak wygląda taka technika jazdy? “Przykładowo zakręt w lewo: zamiast kręcić prawą ręką, można również ciągnąć kierownicę lewą. W zależności od techniki chwytu może się to okazać nawet bardziej efektywne.” - zakończył Schlösser
    Prowadzący internetowe talk-show pt. ''Duży w Maluchu'' pokazuje swoim widzom wnętrze Fiata 126p, w którym nagrywane są odcinki. Dotychczas w Maluchu zostało przeprowadzonych ponad sto wywiadów, a wśród gości pojawili się m.in.: Andrzej Grabowski, Tomasz Knapik, Margaret i Janusz Korwin-Mikke.
    1 sierpnia 2016, 22:47 przez ipo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa vs ATS-59 (13 sto tonowy pojazd)
    15 czerwca 2016, 20:10 przez VagFamilie (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moje sto dwadzieścia sześć pe – Oczko w głowie
    Oczko w głowie
    18 kwietnia 2016, 12:17 przez Damczyk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Druga i ostatnia część wspaniałej podróży z Norwegii do Polski, w 17-sto letnim Uno.
    4 listopada 2015, 20:23 przez BigBadWolf (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Sto Dwadzieścia Sześc Pe – Jak się podoba?
    Jak się podoba?
    Mercedes R172 - SLK – Piękna bestia ukryta sto metrów od Wrocławskiego rynku.
    Piękna bestia ukryta sto metrów od Wrocławskiego rynku.
    31 sierpnia 2015, 11:17 przez wowku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    BMW E32 V16 – BMW wyprodukowało w 1987 roku pod roboczą nazwą 'Goldfish'. Jednostkę V16 umieszczono w modelu E32. Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe, pojawił się w 1987 roku, a dokładnie w połowie 1987, w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy... I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH". Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32 i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988, czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym. Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane i to jest smutne. V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka, wyznacza górną granicę osiągnięć, tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę. A oto podstawowe dane techniczne GOLDFISCH V16:
- pojemność: 6651 cm3.
- moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
- moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
- stopień sprężani: 8,8:1...
- waga: 310 kg...
    BMW wyprodukowało w 1987 roku pod roboczą nazwą 'Goldfish'. Jednostkę V16 umieszczono w modelu E32. Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe, pojawił się w 1987 roku, a dokładnie w połowie 1987, w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy... I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH". Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32 i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988, czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym. Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane i to jest smutne. V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka, wyznacza górną granicę osiągnięć, tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę. A oto podstawowe dane techniczne GOLDFISCH V16:
    - pojemność: 6651 cm3.
    - moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
    - moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
    - stopień sprężani: 8,8:1...
    - waga: 310 kg...
    Mercedes-Benz S123T – Lekkie obniżenie, dobrze dobrana felga i auto wygląda sto razy lepiej.
    Lekkie obniżenie, dobrze dobrana felga i auto wygląda sto razy lepiej.