Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 66 takich materiałów
    Zapraszam Was na vloga w którym miałem zająć się wymianą uszczelki pod głowicą, a skończyło się na...

    - Ręcznym portingu i remoncie głowicy
    - Wymianie dołu silnika na inny

    Będzie time-lapse, inspekcja 30-sto letniego silnika z przebiegiem 45 tyś km, trochę opowiadania, oraz pierwsze odpalenie - które zakończyło się niepowodzeniem.
    8 maja 2022, 12:53 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Lotus 49 – Samochód wyścigowy, zaprojektowany w 1967 roku przez Colina Chapmana i Maurice'a Philippe'a i skonstruowany przez Team Lotus. Samochód zawierał wiele rewolucyjnych rozwiązań, przyczynił się także do zdobycia czterech tytułów mistrza świata . Po nieudanym dla Lotusa sezonie 1966, w którym zespół eksperymentował między innymi z silnikiem BRM H16, Colin Chapman bardzo chciał znaleźć nowy silnik. Skontaktował się z Keithem Duckworthem, który wraz z Mikiem Costinem i Billem Brownem modyfikował silniki Forda dla niższych formuł wyścigowych. Duckworth wyjawił, że zaprojektowanie, zbudowanie i utrzymanie pięciu silników odpowiednich dla Formuły 1 silnika będzie kosztować około sto tysięcy funtów na sezon. Wybrano silnik V8, chociaż wielu zewnętrznych ekspertów uważało, że lepszym rozwiązaniem byłby silnik V12. Główne połączenie między silnikiem i podwoziem stanowiły dwie śruby rozmieszczone 9 cali od siebie na dole aluminiowego monocoque'u wraz z dodatkowymi połączeniami na wzmocnionych pokrywach rozrządu. Silnik był częścią nośną podwozia, co było możliwe dzięki jego zwartości oraz sztywności bloku. Moc maksymalna wynosiła 400 KM przez co Lotus 49 osiągał prędkość maksymalną 320 km/h. Lotus 49 był używany przez zespół przez cztery sezony w latach 1967-1970, stając się pierwszym samochodem Formuły 1 pomalowanym w barwy sponsora oraz ewoluując w wersję "B", wyposażoną w zintegrowane z nadwoziem spojlery – pierwsze takie rozwiązanie w Formule 1. W sezonie 1968 roku Graham Hill zdobył tytuł mistrza świata Formuły 1 w Lotusie 49, lecz Jim Clark zginął w wyścigu Formuły 2. W sezonie 1970 roku austriacki kierowca Jochen Rindt prowadząc Lotusa 49 wygrał Grand Prix Monako 1970, co przyczyniło się do zdobycia przez niego zwycięstwa sezonu 1970.
    Samochód wyścigowy, zaprojektowany w 1967 roku przez Colina Chapmana i Maurice'a Philippe'a i skonstruowany przez Team Lotus. Samochód zawierał wiele rewolucyjnych rozwiązań, przyczynił się także do zdobycia czterech tytułów mistrza świata . Po nieudanym dla Lotusa sezonie 1966, w którym zespół eksperymentował między innymi z silnikiem BRM H16, Colin Chapman bardzo chciał znaleźć nowy silnik. Skontaktował się z Keithem Duckworthem, który wraz z Mikiem Costinem i Billem Brownem modyfikował silniki Forda dla niższych formuł wyścigowych. Duckworth wyjawił, że zaprojektowanie, zbudowanie i utrzymanie pięciu silników odpowiednich dla Formuły 1 silnika będzie kosztować około sto tysięcy funtów na sezon. Wybrano silnik V8, chociaż wielu zewnętrznych ekspertów uważało, że lepszym rozwiązaniem byłby silnik V12. Główne połączenie między silnikiem i podwoziem stanowiły dwie śruby rozmieszczone 9 cali od siebie na dole aluminiowego monocoque'u wraz z dodatkowymi połączeniami na wzmocnionych pokrywach rozrządu. Silnik był częścią nośną podwozia, co było możliwe dzięki jego zwartości oraz sztywności bloku. Moc maksymalna wynosiła 400 KM przez co Lotus 49 osiągał prędkość maksymalną 320 km/h. Lotus 49 był używany przez zespół przez cztery sezony w latach 1967-1970, stając się pierwszym samochodem Formuły 1 pomalowanym w barwy sponsora oraz ewoluując w wersję "B", wyposażoną w zintegrowane z nadwoziem spojlery – pierwsze takie rozwiązanie w Formule 1. W sezonie 1968 roku Graham Hill zdobył tytuł mistrza świata Formuły 1 w Lotusie 49, lecz Jim Clark zginął w wyścigu Formuły 2. W sezonie 1970 roku austriacki kierowca Jochen Rindt prowadząc Lotusa 49 wygrał Grand Prix Monako 1970, co przyczyniło się do zdobycia przez niego zwycięstwa sezonu 1970.
    25 kwietnia 2022, 23:08 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    13 marca 2022, 16:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Występują: Huayra R, X-Bow GTX, 205 T16 Pikes Peak, Viper GTS-R, 962C, Huracán STO
    14 stycznia 2022, 21:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 sierpnia 2021, 10:47 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cadillac Cien to 2-drzwiowy samochód koncepcyjny z silnikiem umieszczonym centralnie i napędem na tylne koła, stworzony przez Cadillaca, zaprojektowany przez Simona Coxa i zaprezentowany na Detroit Auto Show 2002 z okazji 100-lecia Cadillaca (cien to po hiszpańsku sto lat). Pojawił się w filmie Wyspa z 2005 roku oraz w filmie Transformers: Wiek zagłady z 2014 roku.
    28 października 2019, 11:38 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    No to przypomnijmy sobie (sto trzydziesty trzeci raz) jakie są mechanizmy powstawania niebezpiecznych sytuacji na polskich drogach.
    Rudobrody wraz z Piotrkiem i Maxem pokażą wam jak wygląda stuprocentowo motoryzacyjny dzień.

    Czyli motoryzacyjne opowieści, driftowe rozwiązania, krótkie przedstawienie wozu Jimba, zajebiste tosty, jedno z najlepszych E30 na świecie i kilka onboardów.
    17 czerwca 2018, 16:05 przez Yojimbo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    facebook.com/niechcemisiegarage

    Wszystkiego najlepszego! – 20.03.1957 - Rozpoczęcie produkcji Syreny.

Tak więc, z okazji 61. urodzin, wszystkiego najlepszego Syrenko i sto lat!
    20.03.1957 - Rozpoczęcie produkcji Syreny.

    Tak więc, z okazji 61. urodzin, wszystkiego najlepszego Syrenko i sto lat!
    20 marca 2018, 22:55 przez juno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Retro Motor Show Poznań