Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    oOoKubaoOo

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 29 maja 2014 - 16:19
    Ostatnio: 13 marca 2019 - 17:14
    • Materiałów na głównej: 48 z 48
    • Punktów za materiały: 1991
    • Komentarzy: 11
    • Punktów za komentarze: 0
     
    Choinka – W tym roku troche inna
    W tym roku troche inna
    Męskie mydło w płynie – Kto używa?
    Kto używa?
    E46 M3 –
    9 sierpnia 2015, 12:47 przez oOoKubaoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tablice – Taka mała ciekawostka jak wyglądają tablice z innych krajów.
    Taka mała ciekawostka jak wyglądają tablice z innych krajów.
    BMW E32 V16 – BMW wyprodukowało w 1987 roku pod roboczą nazwą 'Goldfish'. Jednostkę V16 umieszczono w modelu E32. Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe, pojawił się w 1987 roku, a dokładnie w połowie 1987, w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy... I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH". Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32 i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988, czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym. Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane i to jest smutne. V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka, wyznacza górną granicę osiągnięć, tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę. A oto podstawowe dane techniczne GOLDFISCH V16:
- pojemność: 6651 cm3.
- moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
- moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
- stopień sprężani: 8,8:1...
- waga: 310 kg...
    BMW wyprodukowało w 1987 roku pod roboczą nazwą 'Goldfish'. Jednostkę V16 umieszczono w modelu E32. Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe, pojawił się w 1987 roku, a dokładnie w połowie 1987, w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy... I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH". Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32 i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988, czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym. Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane i to jest smutne. V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka, wyznacza górną granicę osiągnięć, tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę. A oto podstawowe dane techniczne GOLDFISCH V16:
    - pojemność: 6651 cm3.
    - moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
    - moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
    - stopień sprężani: 8,8:1...
    - waga: 310 kg...
    BMW M3 GTS G-Power –
    9 sierpnia 2015, 12:53 przez oOoKubaoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lampka – Co powiecie na taka lampkę?
    Co powiecie na taka lampkę?
    4 czerwca 2015, 14:08 przez oOoKubaoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło: Własne
    Taka prosta droga ... – Ale te drzewa.
    Ale te drzewa.